Hasan Yılmaz2 20 Ağustos 2018 Paylaş 20 Ağustos 2018 2012 Model ford mondeo var 16.tdi bende beyaz duman ve sarsıntılı çalışıyor araba. Sorunu bir türlü bulamadık enjektor bakımı yapıldı yine de olmadı 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Ağustos 2018 Paylaş 21 Ağustos 2018 Merhaba, enjektöre tam olarak ne yaptırdınız da olmadı? Yorum bağlantısı
Hasan Yılmaz2 21 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 21 Ağustos 2018 3 usta enjektor dedi söktüler bakımını ayarını yaptılar taktılar olmadı başka usta yine soktu enjektor ayari yaptı yine olmadı çıkma enjektor getirdi taktı yine olmadı servise götürdüm program hatası var dedi enjektor de program attı yine olmadı en sonunda ustalar motoru açacağız dedi bende kalsin dedim. Conta yanık mi diye kontrol ettiler sıkıntı yok dediler ama halen 8-9 saat sonra araba çalışmada beyaz duman atıyor ve tekleme yapıyor. Bence bu ariza yi bulmak için tekleme yapıyor araç bu yoldan gitmek lazım ama nasıl bilemedim filtrede yeni degistirdim bu sitede bir konu başlığında ford fiyesta'nin videosunu atmışlar aynı sorun 15 sn sonra kesiliyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Ağustos 2018 Paylaş 21 Ağustos 2018 Enjektörler her sökülüp takıldığında kodlanması lazım diye hatırlıyorum. @Serkan Toker MK4 kullanıyor, yardımcı olabilir belki. Yorum bağlantısı
Hasan Yılmaz2 21 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 21 Ağustos 2018 (düzenlendi) Sani bey evet kodlanması gerekiyor ustalar kodlayarak taktılar ve taktıktan sonra belli bir km yaparak enjektörleri tanıtıyorlar yine olmadi serkan beye sorayim birde. Teşekkürler 21 Ağustos 2018 tarihinde Hasan Yılmaz2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 22 Ağustos 2018 Paylaş 22 Ağustos 2018 Servis hata kodlarını almıştır, sizinle paylaştılar mı yoksa sadece program atılacak mı dediler ? Yorum bağlantısı
Hasan Yılmaz2 23 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2018 Servis enjektor den olduğunu söyledi araba 3 gün Servis de kaldı enjektörün kodlamasını yapmışlar ama halen sorun çözülmedi. Bilgisayara bağlayınca hata kodu yok dediler motoru açmamız gerekiyor dediler Yorum bağlantısı
Eray Yildiz 24 Eylül 2018 Paylaş 24 Eylül 2018 Merhaba arkadaslar Yine bir sorunum var onunla ilgili bilgi almak istiyorum sizlerden. forumda aradim ama benzer bir sorun bulamadim eger varsa yonlendirirseniz sevinirim. Sorun sabahlari yada motor soguk oldugunda ilk 5 ila 10 saniye arasinda egzozdan beyaz duman cikiyor ve biraz vuruntulu calisiyor daha sonra duman kesiliyor, vuruntu ise 2 dakika kadar suruyor ( not oyle cok asiri degil ) 2 dakikanin ardindan normal calisiyor arac. Bu beyaz dumanin sebebi ne olabilir ? ARACIM 2010 MODEL FORD MONDEO 2.0 TDCI 140 289.640 KM ARACIMIN TUM BAKIMLARI ZAMANINDA YAPILIYOR. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Eylül 2018 Paylaş 24 Eylül 2018 16 saat önce, Eray Yildiz yazdı: Bu beyaz dumanin sebebi ne olabilir ? kızdırma bujilrinizie baktırın Yorum bağlantısı
Mustafa Ortataş 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 (düzenlendi) Araç 8- yada 9 saat yatıp çalıştığında duman varsa aracın yüksek ihtimal subap lastikleri yanmıştır tecrübe ile sabit ilk 15 saniye yapar gün içinde bin sefer çalıştır bir daha yapmaz Servisler ve özel tamir haneler genelde hemen kızdırma bujisine yönelir değiştirirler ama sonuç yine aynı enjektörcüler git hemen bi temizlik bi meme değişimi filan derken arabadan soğursun bi bakmışsın cepten 3 yada 5 çıkmış.. 26 Eylül 2018 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi Büyük Harf Kullanımı 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 16 dakika önce, Mustafa Ortataş yazdı: ARAÇ 8- YADA 9 SAAT YATIP ÇALIŞTIĞINDA DUMAN VARSA ARACIN YÜKSEK İHTİMAL SUBAP LASTİKLERİ YANMIŞTIR TECRÜBE İLE SABİT İLK 15 SANİYE YAPAR GÜN İÇİNDE BİN SEFER ÇALIŞTIR BİR DAHA YAPMAZ SERVİSLER VE ÖZEL TAMİR HANELER GENELDE HEMEN KIZDIRMA BUJİSİNE YÖNELİR DEĞİŞTİRİRLER AMA SONUÇ YİNE AYNI ENJEKTÖRCÜLER GİT HEMEN Bİ TEMİZLİK Bİ MEME DEĞİŞİMİ FİLAN DERKEN ARABADAN SOĞURSUN Bİ BAKMIŞSIN CEPTEN 3 YADA 5 ÇIKMIŞ.. mustafa bey foruma hosgeldiniz... Forumda yazismalarimizda kucuk harf kullanmaya ozen gosteriyoruz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 Bir saat önce, Mustafa Ortataş yazdı: ARAÇ 8- YADA 9 SAAT YATIP ÇALIŞTIĞINDA DUMAN VARSA ARACIN YÜKSEK İHTİMAL SUBAP LASTİKLERİ YANMIŞTIR TECRÜBE İLE SABİT İLK 15 SANİYE YAPAR GÜN İÇİNDE BİN SEFER ÇALIŞTIR BİR DAHA YAPMAZ SERVİSLER VE ÖZEL TAMİR HANELER GENELDE HEMEN KIZDIRMA BUJİSİNE YÖNELİR DEĞİŞTİRİRLER AMA SONUÇ YİNE AYNI ENJEKTÖRCÜLER GİT HEMEN Bİ TEMİZLİK Bİ MEME DEĞİŞİMİ FİLAN DERKEN ARABADAN SOĞURSUN Bİ BAKMIŞSIN CEPTEN 3 YADA 5 ÇIKMIŞ.. yani dışarıdan hiçbir parçayı kontrol ettirmeden motor dağıtılıp üst kapak revizyona gitsin diyorsunuz? cepten nazıl daha az çıkacak bu durumda? Yorum bağlantısı
Mustafa Ortataş 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 hayır; üst kapak revizyonuna gidilsin demek istemiyorum ama servis yada özel tamirhanelerdeki ustaların yaptıkları da ucuz olmuyor malum yukarıda saydıklarını yapıp en son birde motoru açalım demeleri bence samimi olmuyor; iyi bir teşhis konulmalı bu duruma egr den yapar diyen usta görmüş biri olarak daha temkinli ve doğru karar verilmesi gerektiğini savunuyorum Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 hayır; üst kapak revizyonuna gidilsin demek istemiyorum ama servis yada özel tamirhanelerdeki ustaların yaptıkları da ucuz olmuyor malum yukarıda saydıklarını yapıp en son birde motoru açalım demeleri bence samimi olmuyor; iyi bir teşhis konulmalı bu duruma egr den yapar diyen usta görmüş biri olarak daha temkinli ve doğru karar verilmesi gerektiğini savunuyorumDediğinizde haklısınız. En iyi teşhis koklamak çıkan buharı. Mazot ise kızdırma bujileri baş şüpheli. Yok yağ ise evet, motorun açılması gerekebilir. Su ise egr ben gittim diyor zaten. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Eylül 2018 Paylaş 26 Eylül 2018 dış parçaları değişip teşhis koymaya çalışırsa o yanlış tabii. önce kontrol 1 Yorum bağlantısı
Eray Yildiz 26 Ekim 2018 Paylaş 26 Ekim 2018 Merhaba arkadaslar kizdirma bujilerini degistirdim ama hala ayni sorun var. simdi motoru mu actirmam gerekecek? Bilgisi olan enjektorden yada baska birseyden olabilirmi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Kasım 2018 Paylaş 1 Kasım 2018 Tespit yapılmadan açılması taraftarı değilim ben.. Ne için açacaklar. açınca ne yapacaklar.. Subaplara bakacaklarsa açmadan baksınlar. Pistonlara sekmanlara açmadan baksınlar. Komresyon ölçsünler. Yorum bağlantısı
Mustafa Ortataş 1 Kasım 2018 Paylaş 1 Kasım 2018 ilk marş yaptıgınızda araçta geç çalışma oluyor mu Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 1 Kasım 2018 Paylaş 1 Kasım 2018 Benzer bir problemi ben de kendi aracımda yaşadım. Enjektör temizleyici ile çözdük. Ancak sorunu çözen enjektör temizleyici miydi, yoksa aküyü söküp takmamız mıydı ona emin değilim. Kullandığım temizleyici Liqui Moly Purge (Ürün Kodu 5170) Yorum bağlantısı
Eray Yildiz 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 On 01.11.2018 at 12:41, Mustafa Ortataş yazdı: ilk marş yaptıgınızda araçta geç çalışma oluyor mu soguk havada dahi gec calisma yok . sadece uzun sure durdugunda ilk calismada beyaz duman ve duman kesilinceye kadar hafif sarsintili bir calismasi var sonra normal calismaya devam ediyor . hala sorunu cozemedim Yorum bağlantısı
Recommended Posts