Bekir Çelik 14 Eylül 2018 Paylaş 14 Eylül 2018 Merhabalar abiler. 1.4 LS 2004 Manuel Jazz'a LPG kiti taktırmak istiyorum. Jazz'larda LPG sıkıntılı, montajının iyi olması lazım. İşinin ehli bir usta tavsiyeniz olur mu? Önceliğim tabi ki Konya. Burada bulamazsam Adana'ya da gidip taktırabilirim. Gittiğime değecek bir usta ise. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler. Not: Jazz'ı olan varsa hangi kiti kullanmakta, ne marka tavsiye olunur paylaşırsanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Eylül 2018 Paylaş 14 Eylül 2018 2004 Jazz olan arkadasimda sanirim AKL takili idi sorunsuz. 170 kusur km de. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 14 Eylül 2018 Yazar Paylaş 14 Eylül 2018 Atiker Konya, Jazz ve City'lerde buji ve bobin değişimi daha erken km'de gerekiyor dedi. Yani normalde 50 binde ise 30-40 binde vs. Bu ihtimal de %50 imiş. Arkadaşınız böyle bir sorun yaşamış mı acaba? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Eylül 2018 Paylaş 14 Eylül 2018 Arabayi alali 20k km oldu bujileri kendi degistirdi ama bobinlerde sikinti yok. Bobin buji kolay seyler. Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 14 Eylül 2018 Yazar Paylaş 14 Eylül 2018 (düzenlendi) Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Arabayi alali 20k km oldu bujileri kendi degistirdi ama bobinlerde sikinti yok. Bobin buji kolay seyler. Kolay da benim aracın bujisi 115 tl civarı. 4 buji 500 TL. Amorti eder gerçi yıl içinde de.. Düzenleme: 8 buji varmış jazz'da. 😱 14 Eylül 2018 tarihinde Bekir Çelik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ercan Balbay 18 Ekim 2018 Paylaş 18 Ekim 2018 LPG bobin ve buji ömrünü kısaltmaz. Aracın bobini eskiyince benzinde gözükmeyen problemler lpg daha hassas olduğu için ortaya çıkar. Montaj sırasında bobin ve krank sensörüne bağlantı yaptırmayın. Sanal devir ile kurulum yapabiliyorlar. Atiker gold veya BRC öneririm bürçenize göre. Birde montaj sonrası afr ayarı diye bilinen yol ayarını mutlaka yaptırın ;). Yorum bağlantısı
Tahir Ak 18 Ekim 2018 Paylaş 18 Ekim 2018 LPG bobin ve buji ömrünü kısaltmaz. Aracın bobini eskiyince benzinde gözükmeyen problemler lpg daha hassas olduğu için ortaya çıkar. Montaj sırasında bobin ve krank sensörüne bağlantı yaptırmayın. Sanal devir ile kurulum yapabiliyorlar. Atiker gold veya BRC öneririm bürçenize göre. Birde montaj sonrası afr ayarı diye bilinen yol ayarını mutlaka yaptırın .Ona da gerek yok. Yeni nesil hemen her kit enjektör hızından deviri hesaplıyor devir sensörü vb bağlantıya gerek yok. gerçi ustacıklar bunu biliyor mu emin değilim Yorum bağlantısı
Ercan Balbay 19 Ekim 2018 Paylaş 19 Ekim 2018 21 saat önce, Tahir Ak yazdı: 22 saat önce, Ercan Balbay yazdı: LPG bobin ve buji ömrünü kısaltmaz. Aracın bobini eskiyince benzinde gözükmeyen problemler lpg daha hassas olduğu için ortaya çıkar. Montaj sırasında bobin ve krank sensörüne bağlantı yaptırmayın. Sanal devir ile kurulum yapabiliyorlar. Atiker gold veya BRC öneririm bürçenize göre. Birde montaj sonrası afr ayarı diye bilinen yol ayarını mutlaka yaptırın . Ona da gerek yok. Yeni nesil hemen her kit enjektör hızından deviri hesaplıyor devir sensörü vb bağlantıya gerek yok. gerçi ustacıklar bunu biliyor mu emin değilim Usta ne öğrendiyse onu yapıyor. Benim brc de krank sensörüne bağlıydı söktüm bağlantıyı. Clioda destro diye bir sistem var devir kablosu bağlı bile değil Kendimiz usta olduk mecburiyetten:) Yorum bağlantısı
Recommended Posts