Osman Coşkun2 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Öncelikle herkese merhaba Yakın zamanda almış olduğum aracım için 3-4cm’lik spor yay takmayı düşünüyorum fakat spor yaylar hakkında çok fazla bilgi ve tecrübeye sahip değilim. İnternet ortamında yüzeysel olarak araştırma yaptım aklımda 2 marka oluştu (vogtland ve eibach) bir yerde vogtland’ın ford için daha uygun olabileceği yazısına rastladım doğruluğu tartışılır? Konuyla ilgili bilgi ve tecrübeye sahip arkadaşlar yorumlarını paylaşırlarsa sevinirim, teşekkürler. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Arac yay ve diger tum ekipmanlarda kesinlikle orjinalinden vazgecilmemesi taraftari birisi olarak illa yapacaksaniz da eibach derim. kullanmadim ama bildigim uzere bu isin onemli bir markasi.. 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Eibach prokit kullanıyorum.Tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Osman Coşkun2 5 Ekim 2018 Yazar Paylaş 5 Ekim 2018 23 dakika önce, Onur Bulut yazdı: Eibach prokit kullanıyorum.Tavsiye ederim. Orjinal haline nazaran ne gibi farklılıklar yaşadınız fikir sahibi olabilmek adına merak ediyorumda? Ayrıca aracınızın fotografları mevcutsa görmemiz mümkün mü? Yorum bağlantısı
Onur Bulut 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Orijinal yaydan daha iyi daha konforlu gibi oldu 65 yanak lastikle kullanırken.45 Yanağa geçince viraj hakimiyeti falan çok arttı.Ama bu seferde konforda kayıp oldu. Soldaki araçtan çıkan orijinal yay sağdaki Eibach Prokit. Aracın orijinal yay olan hali. Eibach Prokit Takılı olan hali sağdaki araç benim soldaki araçta 5 cm yay mevcut tamponlardan farkı anlıyabilirsin. Buda son hali. 2 Yorum bağlantısı
Osman Coşkun2 5 Ekim 2018 Yazar Paylaş 5 Ekim 2018 Bilgi ve tecrübe paylaşımın için teşekkür ederim. @Onur Bulut Aracın da gayet kıvamında olmuş maşallah 2013 1.5 tdci 16” şartlarında sonuç nasıl olur acaba merak ediyorum. Aşırı konfor ve esneklik kaybı yaşatmaması dileğiyle artık 😕 1 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Eibach spor veya gelistirilmis araclarda (yine marka onayi almis orjinal ekipman muamelesi goren ekipmanlarla) kullanilmak uzere tasarlanmis, yine markalarin kendi servisleri tarafindan da satilan ve uygulanan bir marka. Fakat bunlar hep benzinli araclar. Konfor ikinci planda dahi degil bu tarz islerde. Konu sertlikse eibach yillardir pek cok performans aracinda kendini kanitlamis. Fakat standart/gundelik gruba giren aile araclarinda hem kendi deneyimim hem kullananlardan edindigim bilgiler dogrultusunda vogtland tavsiye ederim. Eibach focus 2 1.6 tdci aracta denedim. On fazla dustu arka one gore yukarda kaldi. Biraz kullan oturacak va dediler. Servisten alip taktirmistim kampanyada cok uyguna gelmisti. Lakin 3 ay gecmesine ragmen om arka dengelenmedi. Haliyle one egik durdugu icin on tampon dahada asagida kaldi ve biraz yokus inislerde duze gecerken tampon hep surttu sonunda servis geri aldi. Vogtland taktirdim rahat ettim. Orjinal yaydan daha konforluydu. Diger hersey orjinal, sadece yay degisimiyle durum buydu. Araci degistirene kadar hic sorun yasamadim. Alan arkadasta hala ayni sekilde kullaniyor. Dizel aracta vogtland tavsiye ederim. Eibach haftasonu tarzi araclarda dusunulebilir bence. Ki o gruptada cok alternatif var. 1 Yorum bağlantısı
Osman Coşkun2 5 Ekim 2018 Yazar Paylaş 5 Ekim 2018 Zaman ayırıp geniş kapsamlı yorumladığınız ve bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. @A. Yıldırım Yıldız Aslına bakarsanız, belirttiğiniz gibi vogtland marka için genel olarak memnuniyetten bahsediliyor ve ilk olarak kafama yatanda oydu fakat birkaç yerden alım işlemlerini sorguladım fiesta için ellerinde mevcut olmadığını söylediler o yüzden eibach’i şıklar arasına kattım ve fikirlerinize sunmak istedim. Umarım aracıma uygun vogtland marka yay bulabilirim, bulamadığım takdirde de eibach’e yönelmeyi düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 5 Ekim 2018 Paylaş 5 Ekim 2018 Su siralar bu tip ekstraya giren ekipmanlarda zaten genelde bir yok satma durumu var gibi. Doviz kuru zaten malumumuz. Elinde olanlarda fiyatlari guncellemia durumda mecburen. Sahibinden uzerinden bakinca daha net sonuca ulasiyorum bu gibi durumlarda. Hem sifir hem ikinci el secenek olmasida avantaj. Tabii ikinci elde cok temiz urun bulmak lazim. Yoksa hic girmemeli. Orda da olmayan urunu satmayi aliskanlik haline getirenler var ama artik takip ede ede bunlari ezberledik gibi birsey. Bence siz sifir olarak ilanlari listeleyip fiyati dusukten pahaliya gore ayarlayin. Sonra en ucuzdan itibaren gorusebilirsiniz. Ama ureticinin sitesinden sizin araciniz icin uretilen urunun tam kodunu bulup bunu saticidan teyit ederek alimi gerceklestirin. Genelde saticilar ayni model araclarin benzinlisi/dizeli, makyajlisi/makyajsizi ne denk gelirse ayni urunu satma egilimindeler. Yanlis urun alirsaniz basiniz agrir. Tam urun koduna gore sahibinden, n11, hepsiburada, gittigidiyor vb her yerde arastirin. 1 Yorum bağlantısı
Osman Coşkun2 5 Ekim 2018 Yazar Paylaş 5 Ekim 2018 Durum tam olarak bahsettiğiniz gibi @A. Yıldırım Yıldız Geçmişten bugüne internet üzerinden alışverişlerim, güvenilir sitelerden olmak şartı ile oldukça fazla fakat bu ürün için aramalarım malesef hüsranla sonuçlanıyor. 😕 Bir süre daha araştırmaya devam edeceğim, sizlerinde önerilerine açığım tabi ki Yorum bağlantısı
Recommended Posts