İçeriğe Yönlendir

İtalyan Üzümü: Giulietta 1.4 TB Multiair TCT


Selim Bilgin

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Emmi çok sağol. İnan iyi dilekleriniz yüreğime su serpiyor. Çok üst üste geldi, bunaldım. Neşeli sohbetler edeceğimiz güzel günleri düşünüyorum, mutlu oluyorum. 

Araban yapılsın hele. Olmaz bişey merak etme.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
19 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı:

Plaka ofsayt boo mu bdd mı belli değil. Mındar

 

BÖÖ

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Hayırlı olsun aracınız. Beyaz çok güzel yakışmış bence

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir Ak

hayırlı olsun bu canavara kağıt değeri olarak tork düşük gibi duruyor ama drag yarışı yapılmayacağı için ülke şartlarında fazla bile.
kazasız belasız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Aracın iç kısmından da foto alsak ne güzel olacak:) 

araba alma arefesinde çok gidip geldim gui için ama dar geldi bana. Tek olsam sorunsuz sığarım ama aile ile ve geniş bagaj ihtiyacı daimi olduğundan elemek durumunda kaldım. İleride kendime ait 2.bir araç alacak olursam ilk sırada olacak. 1.7 tbi olanı merak etmiyor değilim😍

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Şöyle güzel arabaların konusunu açmayın kardeşim, bizimki de nefis :D 

Maşallah, araba da yazı da çok güzel.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
57 dakika önce, Tahir Ak yazdı:

hayırlı olsun bu canavara kağıt değeri olarak tork düşük gibi duruyor ama drag yarışı yapılmayacağı için ülke şartlarında fazla bile.
kazasız belasız

 

Teşekkürler. 250 N-m tork hiç az değil 1400cc hacim ve tek turbo için. Karakter olarak biraz yüksek devirde veriyor maksimum torku.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
48 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Şöyle güzel arabaların konusunu açmayın kardeşim, bizimki de nefis :D 

Maşallah, araba da yazı da çok güzel.

 

Ne zaman temiz bir E39 görsem dönüp iç çekerim hocam, BMW'nin yeri ayrı. Arkadan itişçiyiz. :) 

 

Bence BMW sırasıyla E46 - E39 - E38 - E31 ile serilerinde zirve yapmıştı. G'li seriler oyuncak araba gibi duruyor.

59 dakika önce, Cem Işık yazdı:

Aracın iç kısmından da foto alsak ne güzel olacak:) 

araba alma arefesinde çok gidip geldim gui için ama dar geldi bana. Tek olsam sorunsuz sığarım ama aile ile ve geniş bagaj ihtiyacı daimi olduğundan elemek durumunda kaldım. İleride kendime ait 2.bir araç alacak olursam ilk sırada olacak. 1.7 tbi olanı merak etmiyor değilim😍

 

Ben de 156 2.0 TS MK1 manuel 😍

Yorum bağlantısı
Cem Işık

156 Mk1, 1.6 120 hp kullandım 3 sene kadar. Verdiği keyif bambaşkadır.. x5 3.0 d, audi a6 2.0 d’ den kopmadan,  arkada kalmadan boluya gittik 3 araba arka arkaya.180 km civarı süratle. Hala ararım o arabanın verdiği hazzı..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız
156 Mk1, 1.6 120 hp kullandım 3 sene kadar. Verdiği keyif bambaşkadır.. x5 3.0 d, audi a6 2.0 d’ den kopmadan,  arkada kalmadan boluya gittik 3 araba arka arkaya.180 km civarı süratle. Hala ararım o arabanın verdiği hazzı..

2004 mk2 1.6 vardi bende. Istanbul'dan Ankara'ya dugune gidiyorduk 4 arac. Biri ml serisi mercedes. Biri sizdeki gibi x5. Biride legacy 2.0. Yola cikmadan mola yerlerini kararlastirirken surda su saatte oluruz, seni bekleriz. Burda bu saatte oluruz seni bekleri demislerdi. Genclikte var serde. Aldim gazi bastim gaz pedalina, hep onde girdik legacy ile her duraga. Tabii virajli rota tercihi isime yaradi. Saga sola ese dosta ugrayarak gitmek uzere rota belirleyince ara yollara virajlara epey girip ciktik. Buda en cok beni ve legacy suren arkadasi guldurmustu. :-)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

X5 kayınpederdi benim, geçersem eğer hanımı geri alacak potansiyel vardı elinde. Hanım hamile olmasa takmazdım da hanım hamile olunca sakata gelmeyelim dedim😁. Korkumdan geçmedim ama yabancı olsa rahat  geçerdim.. düzce’de sağa geçti, yavaşlayıp, arpan fazla mı geliyor senin?  diye arayıp  bi inceden fırçaladı beni. Biz seni bekleriz falan diye atarlanmıştı yola çıkarken, bekletmeyeyim diye yetişmeye çalışıyorum dedim ben de:)

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
16 dakika önce, A. Yıldırım Yıldız yazdı:

2004 mk2 1.6 vardi bende. Istanbul'dan Ankara'ya dugune gidiyorduk 4 arac. Biri ml serisi mercedes. Biri sizdeki gibi x5. Biride legacy 2.0. Yola cikmadan mola yerlerini kararlastirirken surda su saatte oluruz, seni bekleriz. Burda bu saatte oluruz seni bekleri demislerdi. Genclikte var serde. Aldim gazi bastim gaz pedalina, hep onde girdik legacy ile her duraga. Tabii virajli rota tercihi isime yaradi. Saga sola ese dosta ugrayarak gitmek uzere rota belirleyince ara yollara virajlara epey girip ciktik. Buda en cok beni ve legacy suren arkadasi guldurmustu. 🙂

 

Ben de 2001 Fiesta Sport ile gaza gelip tapa gaz Ankara'ya gitmiştim, dönüşte Hereke'ye kadar geldim ki hararet çıkmaya başladı, bir damla su kalmamış radyatörde. İlk tesiste doldurup aynı şekilde devam ettim. 😂 Aynada görünce yol vermeye bile tenezzül etmeyenleri virajda madara ediyordu.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız
X5 kayınpederdi benim, geçersem eğer hanımı geri alacak potansiyel vardı elinde. Hanım hamile olmasa takmazdım da hanım hamile olunca sakata gelmeyelim dedim[emoji16]. Korkumdan geçmedim ama yabancı olsa rahat  geçerdim.. düzce’de sağa geçti, yavaşlayıp, arpan fazla mı geliyor senin?  diye arayıp  bi inceden fırçaladı beni. Biz seni bekleriz falan diye atarlanmıştı yola çıkarken, bekletmeyeyim diye yetişmeye çalışıyorum dedim ben de:)

Bursa'dan Ankara yonune akinis denen rampayi pek severim. Rahmetli amcam rampanin cikis yonunde solda kalan golete baliga gotururdu. Her gidis ve donuste rampayi iki kere cikip inerdik. Lancia delta integrale vardi rahmetlide. Koltuga yapisma tabirini ilk o aracta gormustum. Ki rampada yapistirirdi. Kestel'de italyan ahmet denen bir arkadasi vardi. Boxer motorlu (sanirim 145) alfasi vardi. Onla cok kalkarlardi rampada. Sonra bir ay araba perhizi yapardik. Malum benzini surup niyetine icirmis olunca, rahmetlide o zaman ogrenci olunca bu sonuc kacinilmaz. Bense cocuk aklimla o perhiz bitsede cuf cuf cistak cistak gitsek diye ne dualar ederdim. :-) Hala atmosferik gercek italyanin sesi kadar icimi gidiklayan baska arac yok. Belki kucukten beri aliskanliktandir ama bana onlar hos geliyor.
Yaklasik 10 sene once yine alfaya binmeme ragmen sevmedigim yani mudahalelere pek yatkin degiller. Italyanlar icinde en kapali kutu alfalar. Maserati, ferrari dahil modifiye edilmeyen yok ama alfada ise baslarken hersey problem. En basit is icin komple motor sanziman Allah ne verdiysek indirip girismek gerekiyor. Genclikte olunca sirf bu yuzden o donem zor denilen alamanin m3unu almistim. O bile alfanin yaninda cok kolaydi. Bunun haricinde sevmedigim yonu yoktu. Simdilerde o heveslerimizde kalmadi. Artik kismet neyse, ayak hangi yorganda acikta kalmiyorsa buna sukur diyoruz. :-)
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
1 dakika önce, A. Yıldırım Yıldız yazdı:

Lancia delta integrale vardi rahmetlide. 

 

Off. Tam İtalyancıymış amcanız, Allah rahmet eylesin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Recep Demirci

Bu araç benim gözümde hep tasarım arabası olarak yer almakta normal bir binek araç olarak hiç düşünmüyorum. İtalyanlar zaten moda,mobilya,ayakkabı gibi birçok sektörde tasarımın duayen sınıfında yer alırlar. Resmen ansiklopedik bilgiler yazmışınız. Hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
6 dakika önce, Recep Demirci yazdı:

Bu araç benim gözümde hep tasarım arabası olarak yer almakta normal bir binek araç olarak hiç düşünmüyorum. İtalyanlar zaten moda,mobilya,ayakkabı gibi birçok sektörde tasarımın duayen sınıfında yer alırlar. Resmen ansiklopedik bilgiler yazmışınız. Hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler.

 

19 saat önce, Selim Bilgin yazdı:

İzlenimlerime gelince başta şu konuda anlaşalım, Alfa Romeo bir otomobil, araç değil. "Bir araba alalım da ayağımız yerden kesilsin" arabası değil kesinlikle. Bu niyetle alanı da yarı yolda bırakır muhtemelen (JTD motorluları hariç tutabiliriz belki kısmen)

 

:) 

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

maşallah. arkasına bayıldığım ama önünü pek sevmediğim bir araç.

şehir içi konforu nasıl acaba sert bir araç mı

Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız
 
Off. Tam İtalyancıymış amcanız, Allah rahmet eylesin.

Evet oyleydi. Ortanca amca bu. O zaman makina okuyordu. Italya'ya staja gitti ve orda kaldi. 5 sene sonra vefat haberini aldik. En son maserati vardi eski modellerden cift turbo guzel bir makine. Onla yolda dingilizin biri kendi ulkesinde sanmis herhalde, yanlis seritte giderken gelip kafadan vurmus. Yaklasik 1 ay kadar komada kalip vefat etmis. Tahminimiz tabiri caizse fisi cekmisler. Arabayi babam bir sekilde Turkiye'ye getirip topladi. Senelerce Bursa Yenisehir'de dedemin bahcede durdu. Sadece arada gidip marsina basar ufak bir tur atar yerine birakir temizler donerdi. Yillar sonra ben okul hayati, is, vs derken vatana donunce gidip baktim araba yok. Araya taraya Iznik sanayide bir atolyede buldum ama ruhsat filan degismis. Ugrastim satmadilar. Sanirim gecen yolda sahibinden de gormustum ama ayni arabami ondan emin degilim. Hic degilse hatira kalsaydi iyiydi ama kismet degilmis.
Aslinda alfa hala dusunuyorum. Giu yurutme maliyeti anlaminda en mantiklisi gibi duruyor ama onden hic sevemedim arabayi. Yanlis anladilmasin ama onden bana kangoo gibi geliyor. :-) Bu yuzden hep temiz bir 156 bakarim ama henuz denk getiremedim. Var aslinda ama temizlerine istenen paralari bugun verip alsam yarin yakin rakama dahi satmam mumkun degil. Hesap aslinda dogru degil ama gunun gercegi boyle. Italyanlari ancak alirken kazanirsin. Yurutme anlaminda zaten ciddi emek ve hatiri sayilir ilgi ve masraf istiyor. Iyi usta destegiyse olmazsa olmaz. Bu sebepleri ust uste koyunca 2004 ustu mk2 1.6 olanlari hep takip ederim. Bakalim ne zaman kismet olacak.
Icimde ukde kalmis birde e46 var. Aslinda m3 bindim ama artik konfor performans denklemimde biraz daha pozitif olan 320 aklimda. Bu ikisine sahip olursam gozum acik gitmem daha. :-)
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
58 dakika önce, Emre Öğüt yazdı:

maşallah. arkasına bayıldığım ama önünü pek sevmediğim bir araç.

şehir içi konforu nasıl acaba sert bir araç mı

 

Orta. Focus'tan çok sert değil. Motor-şanzıman kombinasyonundan dolayı dur-kalk trafiği seven bir otomobil değil. Uzayıp gitmek istiyor.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Italyanlarin ruhu arabaya, arabanin ruhu da ruhunuza islemis kazasiz helasiz :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
23 dakika önce, Metin Akbal yazdı:

Italyanlarin ruhu arabaya, arabanin ruhu da ruhunuza islemis kazasiz helasiz :)

 

Eyvallah. :) 

Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı

Punto 1.4 t jet kullanıcısı olarak stage 1 yazılım ve filtre ile 160hp 260nm tork ile 1055kg ile çok keyifli yürüyor makina motor çok başarılı bence hacmine göre. Lpg ile uyumluyuz şu an. Alfa gerçekten güzel makina. Tşkler güzel yorumlar ve paylaşım için. Kazasız belasız cezasız kullanın inşallah

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selim Bilgin
İstemsizce 1.6 Jtd Super TCT bakmaya başlamışım :p


Kırmızı olsun. [emoji1]
Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...