Doğan Arşiray 24 Ekim 2018 Paylaş 24 Ekim 2018 2.0 PD vw dizel motor. Havalar soğudu, gece 6 7 derecelere kadar düşüyor. Sabah yola koyulunca normal yük altında hafif hafif valf sesi duyar oldum. Daha çok basınca duyulmuyor. Gazdan çekince de duyulmuyor. Rölantide vs de yok zaten. Belli bir yük/çekiş durumunda var gibi. Benzinli yüksek sıkıştırmalı motorun vuruntu sesi gibi değil ama valf ses işte. Yağ kalın geliyor olabilirmi? Yazın bu problem yoktu. Motor 125 bin km de. 250 300 bin km lerde olda valf iticileri aşınmıştır diyeceğim ama bu daha basit bir durum sanki. Yağ değişimine 2 3 bin km var daha. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 24 Ekim 2018 Paylaş 24 Ekim 2018 valf sesi... vus vıs tıs genelde sss ile itici sesi tak takk tok tukk vurmalı ses benim düsüncem böyle Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Ekim 2018 Paylaş 24 Ekim 2018 Valf iticisi rölanti ile başlar devir ile artar. Yağ ısınınca kesilir. Uzun süre yatma ile veya ince yağ ile yine başlar. Soğuk havadan ziyade sıcak havada yapar. Bunlar standart yağlı iticiler için geçerli. Sizin araçta etek vurması olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Ekim 2018 Yazar Paylaş 24 Ekim 2018 (düzenlendi) bildiğiniz valf sesi işte. irtifa değişince avans vuran eski karbüratörlü benzinli arabadaki ses ama belli belirsiz. şıkırşıkır bir ses derinden. 24 Ekim 2018 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts