Kürşat Gönüllü 30 Ekim 2018 Paylaş 30 Ekim 2018 (düzenlendi) Selam arkadaşlar. Hepinize kazasız arızasız günler diliyorum. Araçta rölanti dalgalanması vs. ya da değişik bir ses hissetmiyorum. Ama boşta çalışırken, yarım debriyaj yaparsam gayırtı sesi çıkıyor. Debriyaj sonuna kadar basınca ya da ayağımı tam çekince ses normal rölanti sesine dönüyor. Bu mutlaka Volant sorunu mudur !? 30 Ekim 2018 tarihinde Kürşat Gönüllü tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü 30 Ekim 2018 Yazar Paylaş 30 Ekim 2018 Teşekkürler Çağlar bey. Sorun gerçekten öyle çıkarsa, Bilya tek mi değişile bilir yoksa baskı- balatayla birlikte mi değişmek zorundadır? Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 30 Ekim 2018 Paylaş 30 Ekim 2018 (düzenlendi) 48 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: debriyaj bilyası Pedal yayi veya alt ust merkezler de olamaz mi abi? Ya da buradaki ses calisirken debriyaja yarim basili tutunca surekli devam eden bir gicirti sesi mi? 30 Ekim 2018 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2018 Paylaş 30 Ekim 2018 49 dakika önce, Kürşat Gönüllü yazdı: Teşekkürler Çağlar bey. Sorun gerçekten öyle çıkarsa, Bilya tek mi değişile bilir yoksa baskı- balatayla birlikte mi değişmek zorundadır? şanzıman iniyor , ee hazır inmişken işçilik aynı baskı balata ile bilrkte değişir 46 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: Pedal yayi veya alt ust merkezler de olamaz mi abi? Ya da buradaki ses calisirken debriyaja yarim basili tutunca surekli devam eden bir gicirti sesi mi? gıcırtı gacurtu inleme viyaklama gibi tarif edilebilir. devamlı sürekli o poziyonda 2 1 Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü 3 Kasım 2018 Yazar Paylaş 3 Kasım 2018 (düzenlendi) On 30.10.2018 at 21:22, Kürşat Gönüllü yazdı: Selam arkadaşlar. Hepinize kazasız arızasız günler diliyorum. Araçta rölanti dalgalanması vs. ya da değişik bir ses hissetmiyorum. Ama boşta çalışırken, yarım debriyaj yaparsam gayırtı sesi çıkıyor. Debriyaj sonuna kadar basınca ya da ayağımı tam çekince ses normal rölanti sesine dönüyor. Bu mutlaka Volant sorunu mudur !? On 30.10.2018 at 21:45, Çağlar Bayur yazdı: debriyaj bilyası Servis de de, özel de de ilk söylenen hep 'Volant gidiyor' oldu. Karar ; hepsi değiştirilecek. , volant+baskı-balata Seti ,sağlam olanı varsa bile çıkanı elde yedek olarak kalacak. Triger değişimimde olduğu gibi ,gene sanayide tanıdık ustada olacak (gerçi şu an bir kaza atlatmış benden 2hafta süre istedi ama). Fiyat araştırmasında servisde -- sadece baskı balata bilya seti + yağ-hidrolik toplam 5bin+ , Volant dahil olursa 10bini bulur !! dendi. Ben volant dahil hepsi (içinden çıkan orjinal parçalar şartıyla) toplam 4bin ödeyeceğim. Asıl sorun dışarısıyla servisin arasındaki uçuk fiyat farkları. Kazasız arızasız günler dilerim. 3 Kasım 2018 tarihinde Kürşat Gönüllü tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 3 Kasım 2018 Paylaş 3 Kasım 2018 İşçiliğ zor hepsini değiştirin bence de.. 1 Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü 13 Kasım 2018 Yazar Paylaş 13 Kasım 2018 On 03.11.2018 at 19:06, Kürşat Gönüllü yazdı: Servis de de, özel de de ilk söylenen hep 'Volant gidiyor' oldu. Karar ; hepsi değiştirilecek. , volant+baskı-balata Seti ,sağlam olanı varsa bile çıkanı elde yedek olarak kalacak. Triger değişimimde olduğu gibi ,gene sanayide tanıdık ustada olacak (gerçi şu an bir kaza atlatmış benden 2hafta süre istedi ama). Fiyat araştırmasında servisde -- sadece baskı balata bilya seti + yağ-hidrolik toplam 5bin+ , Volant dahil olursa 10bini bulur !! dendi. Ben volant dahil hepsi (içinden çıkan orjinal parçalar şartıyla) toplam 4bin ödeyeceğim. Asıl sorun dışarısıyla servisin arasındaki uçuk fiyat farkları. Kazasız arızasız günler dilerim. Selamlar arkadaşlar. Dediğim gibi bu sabah mondeo 2011 1.6 tdi nin şanzımanını indirdik ve akşama doğru işimiz bitti. Volant hem sağa sola boşluk yapmış çalışırken gelen şıkırtı ondanmış, hem de enine biraz boşluk yapmış debriyeje basmaya başlarken gırgır ses veriyordu, diğerlerinde pek önemli bir arıza olmasa da 96bin km lik bir kullanış yıpranması gözüküyordu. Dediklerimizin tümü yenilenince arabayı sıfır gibi hissettim. Ama şanzıman indirmek için de üssten alttan sökülmedik şey kalmıyor, ne varsa sökülüyor sadece motor tek kulakla ve ayrıca alttan destekli kalıyor . Gerçekten uzun iş ama bir gün de bitti ve baştan sona her noktayı seyrettim. Volant ve Baskı balata SACHS , bilya ise orjinal FTE markaydı.Yağ ve baskı hidroliği değişti. Rot balans ayarıyla işlem tamamlandı. İçim rahat. Kazasız ve ağrızasız günler diliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts