İçeriğe Yönlendir

Toyota Müşteri Memnuniyetinde Çuvalladı.


Murat Yetiş

Recommended Posts

Murat Yetiş

 

Merhaba,

2001 model corolla

2010 model corolla

2013 model corolla

Aldım şimdiye kadar bunun haricinde de Annem ve Teyzeme 1 er adet 2012 model auris aldırdım. Bunun dışında çalıştığım işyerinde birçok arkadaşımın alması konusunda teşvikte bulundum.

 

30 Ekim Tarihinde

2013 model corolla 1.6 advance multidrive's aracımda servisin bildirdiğine göre üretimsel direksyon kolonu hatası olduğunu satacağım gün  alacak arkadaş gösterdiğinde öğrendim.

 

Servisle yaptığım (Efe toyota) görüşmede aracımın garantisinin (5 yıla uzattırmıştım) 1 gün önce bittiği ve 4000 TL üzerindeki değişim masrafı konusunda tüm çabalarıma rağmen hiçbir şey yapılamayacağı bedelini ödemem gerektiği söylendi. (Servis ve garanti danışmanı Bekir Bey tarafında bilgilendirildim.)

 

Üretimden kaynaklanan ve durumun belirli araçlar için kronik fabrikasyon  olduğu söylenen bu arıza dolayısıyla markanın tüketiciyi korumaması nedeniyle kınıyor ve aracımı ilgili arızayı dışarıda özel serviste yaptırılması halinde ki masraf tutarını düşerek satmak durumunda kalmamdan ötürü yeni alacak arkadaşlarımı uyarmak isterim. Aracımın tüm bakımları yetkili serviste yapıldı ve herhangi bir kaza arıza geçirmedi.

 

Toyota artık almam.

Siz de alacaksanız dikkatli olun lütfen.

 

Saygılarımla,

 

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Oncelikle foruma hosgeldiniz. 

Garantinizin bittigi gunmu bunu farkettiniz?

Keske daha once farkedebilseydiniz.

Ama soyle bir durum da var aracinizin garantisi bitmis ise buna yapilabilecek bisey kalmamistir.

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Servis bültenleri varsa geri çağırma olarak zaten onlar arar. Garanti bitmiş bitmemiş önemli değil ki 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
Oncelikle foruma hosgeldiniz. 
Garantinizin bittigi gunmu bunu farkettiniz?
Keske daha once farkedebilseydiniz.
Ama soyle bir durum da var aracinizin garantisi bitmis ise buna yapilabilecek bisey kalmamistir.
 
Garantisi 1 gün önce dolmuş evet ama bu fabrikasyon bir hata 10 yaşındaki aracı çağırıp hatasını düzelttiren markalar var. Araç çok nadir kullanılıyor çoğunlukla eşimde. Fark edilmedi.

Bütün bakımlarını yapıp saçma sapan aracınızın bakımını eksiksiz yapalım bilmem kaç nokta kontrolü yapalım ekstra şu kadar ödeyin böyle şeyler yapalım diyorlar. Bu servisler bilmiyor mu böyle bir hata olduğunu bu bilerek müşteriye ödettirilen bir masraf.

Yetkili servis hikaye

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

geçmiş olsun. nasıl bir arızası vardı direksiyonun ses mi yapıyordu?

Geri çağırma mı yapılmış direksiyon ile ilgili?

Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
Servis bültenleri varsa geri çağırma olarak zaten onlar arar. Garanti bitmiş bitmemiş önemli değil ki 
Kronik hata belirli araçlarda bu hata var sizin araç az kullanılmış farketmemişsiniz diyorlar. Ben yetkili servislere keyfim için gitmiyorum ki. Bunu tespit etmek onların işi.
Balatalar bitmiş ödeyin değiştirelim derken benden bir şikayet istemiyorlar.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
geçmiş olsun. nasıl bir arızası vardı direksiyonun ses mi yapıyordu?
Geri çağırma mı yapılmış direksiyon ile ilgili?
Teşekkürler.
Arıza diyemem ama direksyonu tamtır çevirip sona dayamamıza 1 cm kala çok ince bir tıkırtı yapıyor. Direksyon kolonunun içindeymiş arıza ve tüm kolon değişiyormuş.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
1 dakika önce, Murat Yetiş yazdı:

Teşekkürler.
Arıza diyemem ama direksyonu tamtır çevirip sona dayamamıza 1 cm kala çok ince bir tıkırtı yapıyor. Direksyon kolonunun içindeymiş arıza ve tüm kolon değişiyormuş.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

o tıkırtı için aracı alşmaktan mı vazgeçti alıcı?

Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
Mahkeme yoluna baş vurun. Bağırta bağırta çözdürün işinizi 
Doğru söylüyorsunuz ama emin olun işin para kısmında değilim. Benim asıl sıkıntım ben de bir çok kişi gibi bu markayı sağlamlık, müşteri memnuniyeti ve güven için aşdım yapılan bu muamele çok rezil geldi bana. Olay parasal kısma girince servise dışarıda ki bakım paralarını 3 -4 katı para ödüyoruz bu adamlar bu kadar mı bilgisiz ve beceriksiz ki bu hatayı arabayı alacak arkadaşın 20 metrekare tamirhanesindeki usta fark ediyor. Sonra servise gidince sanki ben adamı dolandırnaya çalışıyormuşum gibi e var böyle bir hata siz niye fark etmediniz diyorlar.


SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

o tıkırtı için aracı alşmaktan mı vazgeçti alıcı?
O tıkırtı için değil. 3900 tl tutan parça + 500 tl işçilik istedikleri için vazgeçecekti.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
servise ekspertiz için giderken yani direksiyonda ses var mıydı?
Servise değil alacak kişi şaşmazda benim tanıdığım var dedi ona götürdük o anladı sonra servise gittik gerçek olanaz dedim. Servis de teyit etti.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Servis sıkıntısı olmayan , müşteriyi hep mutlu eden marka var mı?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
Servis sıkıntısı olmayan , müşteriyi hep mutlu eden marka var mı?
Bilmiyorum ama bu konuyu dilim yettiğince marka merkezine yurtdışına da taşıyacağım.
Sıkıntısı olmayan marka bulma peşinde değilim. Kalite bilinci olmadan sadece gösterişli showroomlar yapan, müşteriye ek ne satabilirim düşüncesindeki servisleri ancak bilinçli tüketicilerle paylaşarak şikayet ederek durdurabiliriz. Neyse bu günümüzü aramayalım bilinciyle her geçen gün geriye gideriz.
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Bir saat önce, Murat Yetiş yazdı:
1 saat önce, Alpay Sumer yazdı:
Bu arada tapatalk imzanizi kapatirmisiniz murat bey.

Kapatabildim mi?

evet olmus. tesekurler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

Bu iş mahkeme yoluyla çözülür. Ayıplı bir üründür. Firmaların kendini bilmez şekilde insanları yıldırma politikalarından bıktık. Geniş geniş birde mahkemeye gidin diyorlar. Gidin efendim, gidin mahkemeye çatır çatır alın hakkınızı ! 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Öncelikle geçmiş olsun.

Arızanın kronik olması demek serviste bununla ilgili servis emri olması demektir.Ancak kronik söylemi halk arasında ise ve bunu Toyota kendisi kabul etmemiş ise bu durumda pek yapılabilecek bişey yok.

Ford lardada direksiyon kutusu çabuk arızalanıyor ama kronik sayıp garanti bittikten sonra değiştirmiyorlar.

Herşey süresince belirtildiği için 1 gün bile olsa bitmiş olan garanti üzerinden işlem açtırmanız çok zor.

Mahkemeyede verecekseniz bu işin detayını tam araştırarak verin.Hatanın zamanında kronik olarak kabul edilip giderildiğinden eminseniz arkasını arayın.Zor bir süreç şimdiden Allah kolaylık versin.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
Bu iş mahkeme yoluyla çözülür. Ayıplı bir üründür. Firmaların kendini bilmez şekilde insanları yıldırma politikalarından bıktık. Geniş geniş birde mahkemeye gidin diyorlar. Gidin efendim, gidin mahkemeye çatır çatır alın hakkınızı ! 
Emin olun amacım para kazanmak ya da zararımın tazmini değil. Hukuki kısmını tabi ki araştıracağım ama asıl amacım sizinde corolla aracınız varsa aracı satma durumuna geldiğinizde benim gibi rezil olmamanız. Şimdiden böyle bir sıkıntı varsa çözdürmeniz.
Firmanın yaptığı bu rezilliği sizlerle paylaşmak istedim çünkü hepimiz aman garantisi var bozulmasın diye ya da sevdiklerimizi düşünüp servisten şaşmayalım diyoruz. Oysa servis bizim aracımızın hatalarının takibi yerine 50 lira daha verin lastiklerinize nitrojen koyalım diyor.
Öncelikle geçmiş olsun.
Arızanın kronik olması demek serviste bununla ilgili servis emri olması demektir.Ancak kronik söylemi halk arasında ise ve bunu Toyota kendisi kabul etmemiş ise bu durumda pek yapılabilecek bişey yok.
Ford lardada direksiyon kutusu çabuk arızalanıyor ama kronik sayıp garanti bittikten sonra değiştirmiyorlar.
Herşey süresince belirtildiği için 1 gün bile olsa bitmiş olan garanti üzerinden işlem açtırmanız çok zor.
Mahkemeyede verecekseniz bu işin detayını tam araştırarak verin.Hatanın zamanında kronik olarak kabul edilip giderildiğinden eminseniz arkasını arayın.Zor bir süreç şimdiden Allah kolaylık versin.
 
Kronik arıza olduğunu usta söyledi. Ben de ondan duydum.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2 saat önce, Murat Yetiş yazdı:

Servise değil alacak kişi şaşmazda benim tanıdığım var dedi ona götürdük o anladı sonra servise gittik gerçek olanaz dedim. Servis de teyit etti.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

siz yolda süreken takırtı tukurtu vb. oluşna sorun ne idi onu anlamadım?

sanayide, serviste vb. dudak arası sigara külü eşliğinde çay yudumlarken ki sohbet harici arıza ne idi yani?

Yorum bağlantısı
Murat Yetiş
siz yolda süreken takırtı tukurtu vb. oluşna sorun ne idi onu anlamadım?
sanayide, serviste vb. dudak arası sigara külü eşliğinde çay yudumlarken ki sohbet harici arıza ne idi yani?
Yolda sürerken sıkıntı yok. Direksyonu tam tur çevirince sonuna yakın bir tıkırtı duyuluyor o da belli belirsiz sanki dişli atlıyor gibi. Servisin söylediğine göre arıza bu şekilde başlıyormuş ve km ileledikçe hem ses artıyormuş hem de başka aksamları bozuyormuş
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
1 dakika önce, Murat Yetiş yazdı:

Servisin söylediğine göre arıza bu şekilde başlıyormuş ve km ileledikçe hem ses artıyormuş hem de başka aksamları bozuyormuş

toyota Türkiye yi arayıp teyit ettirdiniz mi?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sık rastlanan bir arıza olup olmadığı ayrı bir konu.

Anlamadığım: sizin aracınızı satmak için sanayiye götürene kadar direksiyonda kaynaklı bir arıza başvurunuz, şikayetiniz var mıydı?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...