Said Çiftci 28 Aralık 2018 Paylaş 28 Aralık 2018 Sorunu gates marka termostat ile cozdum fakat benim 2005-11 cikisli oldugu icin termostat uzerinde sensor olmayan model mevcut bu tarihten oncekilerde termostatin uzerinde sensor mevcuttur. Su anda sabit 96-99 arasi yakita ve cekise faydasi oldu diyebilirim. Termostat acmayi yapiyor fakat kapatmasi gerekirken tam kapatamiyor hafif acikliktan dolayi motor suyunu radyatorden gecirmeye devam ediyor bu sebebten dolayi arac yurudukce vuran soguk hava suyu sogutuyor ama arac durdugu yerde gine yukseliyor 90lara kadar. Kesknlikle termostat gates marka oneriyorum kirmizi kutu ve israil malidirHocam benim ki de 2005 11 inci ay üretim, benim sorunum;arac biraz geç ısınıyor,yani bi 15 km yapmam gerekiyor,yada ibre kıpırdadiktan sonra biraz devir yükseltip öyle gazlamam gerekiyor 3-4 km,sonra ibre orta da sabit kalıyor, ne kadar basarsam başayım yada yokuş cikayim değişmiyor... ama yokuş aşağı inme başladı mi 60 dereceye kadar hızlıca geliveriyor... Sonra biraz gazlayınca tekrar 90 da sabit kalıyor... 60 dereceye düşünce kalorifer ısıtmaktan ziyade ılıtıyor içeriyi... Ne yapmalı acaba..? [emoji26][emoji21] Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 28 Aralık 2018 Yazar Paylaş 28 Aralık 2018 (düzenlendi) 6 saat önce, Said Çiftci yazdı: Hocam benim ki de 2005 11 inci ay üretim, benim sorunum;arac biraz geç ısınıyor,yani bi 15 km yapmam gerekiyor,yada ibre kıpırdadiktan sonra biraz devir yükseltip öyle gazlamam gerekiyor 3-4 km, sonra ibre orta da sabit kalıyor, ne kadar basarsam başayım yada yokuş cikayim değişmiyor... ama yokuş aşağı inme başladı mi 60 dereceye kadar hızlıca geliveriyor... Sonra biraz gazlayınca tekrar 90 da sabit kalıyor... 60 dereceye düşünce kalorifer ısıtmaktan ziyade ılıtıyor içeriyi... Ne yapmalı acaba..? Termostar gec aciyor actigi zamanda da cabuk kapatiyor. Siddet ve hiddetle degismesini oneriyorum. Fakat markali bir termostat ile degistirin. On sol fari sokup degistirebilirsiniz hic lifte kalkmasina gerek yok kendim degistim ben fakat termostat degisirken baya bir antifriz dokulecek ama dibindeki icinde kalacak o yuzden once siz alttan radyator hortumunu sokun ve hemen hortumunun onunde radyatorun arkasinda plastik vida var yemek kasigi kalinliginda bir tornavida ile ancak dondurulebilir onuda acin su komple insin. Sakin termostat degisip eksilen suyu ekleme gibi birsey yapmayin aksi takdirde hava girer Ayrica saf antifriz iletimi dusurur. Asagidaki videoyu izlemeni oneriyorum Hazir karisim almak -30 derecede koruma saglar eger bulundugunuz yer soguk ise saf antifrize ne kadar su ekleme yapacaginiz anlatiliyor -50 ye kadar verim alabilirsin ancak iletim duser Isi iletimide cok onemlidir onceliklr maks ne kadar sogugu goruyorsaniz bulundugunuz yerde ona gore karisimi ayarlayin ve asgari duzeyin az bir ustundr olsun 28 Aralık 2018 tarihinde Halil ibrahim Oruc tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 28 Aralık 2018 Paylaş 28 Aralık 2018 Abi klasik konu olan yağ termostatini değiştirsem ise yaramaz mi...? [emoji848][emoji848][emoji848] 1 Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 28 Aralık 2018 Yazar Paylaş 28 Aralık 2018 13 dakika önce, Said Çiftci yazdı: Abi klasik konu olan yağ termostatini değiştirsem ise yaramaz mi...? Bak araba dizel ise o da cok cok buyuk bir ihtimal dizel hakkinda tecrubem yok malum burada dizelin senelik vergisi 3 kat fazla benzinden. O sebebten benzinliden baskasini gozum gormuyor:) 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts