İçeriğe Yönlendir

Vw Passat 1.6 TDI DSG İmpression mu Audi A4 1.4 Stronic Dynamic mi


Ali Yasir Bilici

Recommended Posts

Rıdvan Ergün
On 11.11.2018 at 14:41, Ali Yasir Bilici yazdı:

-Senede maksimum 10.000 km

-İkisi de 0 km

-İkisinin arasındaki rakam farkı çok cüzi

-Uzun dönem kullanılcak

 

Artı ve eksileri kanaatimce şu şekil;

Passat;

+Daha geniş,Dizel Otomatik,az yakıyor,İkinci eli çok

-Çok boş araç,İmpression yalıtımları çok zayıf

A4;

+Passattan daha dolu,daha kaliteli,Daha güçlü araç

-Rodaj süresince 10 lt leri gören yakıt,Passattan küçük hacim

 

Çok arada kaldık,siz hangisini tercih ederdiniz? Teşekkürler

Çok boş Passat'ın ikinci eli her Passat kadar iyi olmaz.

A4 ün iç mekan genişliği yeterli ve mekanın kalitesi Passat'ın genişlik farkını aratmaz.

Mazot da benzin fiyatına ulaştı. Üstelik mazotlu aracın bakım maliyeti.daha yüksek.

Senede 10 bin km de ne kadarlık yakıt farkı olacak ki. O fark için daha konforsuz bir araca binmeye değer mi?

Üstelij Audi'nin marka imajı çok daha yüksek.

Ben hiç düşünmeden de, enine boyuna düşündükten sonra da, tereddütsüz Audi alırdım.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Mazotlu aracın bakım maliyeti çok farklı değil. DPFve Adblue işleri dışında.

 

Bir yakınım A4 ten şikayetçi. Eşi arka koltukta oturmak zorunda olunca uzun yolculuklarda içi kalkıyormuş yolu göremiyormuş. Bu nedenle Q5 mi alsak acaba diye ikilem içine girdi. Arkada oturan için SUV araçlar sanki dha iyi.

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün

Araç tutması olanlar için SUV araçların "sallantılı" seyri daha fazla olumsuzluk yaratabilir aslında.

Fakat SUV'daki avantaj ferah iç mekandan ötürü arkada otururken bile ön camdan yolun kolaylıkla izlenebilmesi. Otomobilde arkada oturan birisi de, dikkatini ön camdan yolu izlemeye verebilirse, araç tutma etkisi ortadan kalkabilir.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici
On 12.11.2018 at 09:59, Cem Dilmen yazdı:

Yasircim kesinlikle Audi diyorum bende. Adı Passat olup boş bir alet alacağıma Audi almak daha mantıklı. Al sat yapma niyetin yok diye anladım. O yüzden bence gözü kapalı al. 

Hakkınızda hayırlı olsun inşallah...

Bizde aynısını düşündük,Teşekkür ederim sağolun.

22 saat önce, Rıdvan Ergün yazdı:

Çok boş Passat'ın ikinci eli her Passat kadar iyi olmaz.

A4 ün iç mekan genişliği yeterli ve mekanın kalitesi Passat'ın genişlik farkını aratmaz.

Mazot da benzin fiyatına ulaştı. Üstelik mazotlu aracın bakım maliyeti.daha yüksek.

Senede 10 bin km de ne kadarlık yakıt farkı olacak ki. O fark için daha konforsuz bir araca binmeye değer mi?

Üstelij Audi'nin marka imajı çok daha yüksek.

Ben hiç düşünmeden de, enine boyuna düşündükten sonra da, tereddütsüz Audi alırdım.

 

İmpression gerçekten çok boş yalıtımı bile diğer modellerinden zayıf malesef A4 ten yana kararımızı kullandık Çok teşekkürler

20 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Mazotlu aracın bakım maliyeti çok farklı değil. DPFve Adblue işleri dışında.

 

Bir yakınım A4 ten şikayetçi. Eşi arka koltukta oturmak zorunda olunca uzun yolculuklarda içi kalkıyormuş yolu göremiyormuş. Bu nedenle Q5 mi alsak acaba diye ikilem içine girdi. Arkada oturan için SUV araçlar sanki dha iyi.

A4 ikinci araç olarak kullanılcağı için çok fazla arkada oturan pek olmaz ki A4

ün arkası da 320 ve C serisinden geniş iyi ki diğerlerinden almamışlar

On 12.11.2018 at 08:34, Uğur Kamil yazdı:

A4'ten yana tercihim olurdu.
Passat alınıp artan parayla dolu bir passat haline getirilebilir.

Çoğu dolu haline getirme işlemi garantiyi devre dışı bırakıyordu malesef 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
8 dakika önce, Ali Yasir Bilici yazdı:

Çoğu dolu haline getirme işlemi garantiyi devre dışı bırakıyordu malesef 

Araç DSG olduğu için garanti önemli evet onu unuttum.

Serviste yaptırmaya kalkarsanız zaten küçücük şeye uçuk rakamlar çıkartıyorlar.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Dsg nin garanti ile alakası yok. Garanti süresinde bozulan dsg de pek yok.

 

yakın arkadaşımla aynı 2015 a3 sıfır aldık. Ben yetkiliye devam o özele başladı dakka bir gol bir birşeyleri yanlış koyduklarıniçin arabası servisten sonra çekmemeye başladı.

Onun araç 30 binde bizimki 75 bin

Düzgün akıllı ustanız yoksa özel servis risk. İşin arkasında en azından yetkili servis durmaya gayret ediyor. En azından kullanılacak malzeme muhtemelen doğru.

Düzgün araç servis bakım kültürü ülkede malesef yok.

özel servis denince kabadayı çok bilmiş adamlar çoğunlukta. Nazik akıllıları tabi var. Bulursan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Sirkette 2 tane impression passat dizel var. Gercekten cok bos geliyor bana.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
14 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Dsg nin garanti ile alakası yok. Garanti süresinde bozulan dsg de pek yok.

 

yakın arkadaşımla aynı 2015 a3 sıfır aldık. Ben yetkiliye devam o özele başladı dakka bir gol bir birşeyleri yanlış koyduklarıniçin arabası servisten sonra çekmemeye başladı.

Onun araç 30 binde bizimki 75 bin

Düzgün akıllı ustanız yoksa özel servis risk. İşin arkasında en azından yetkili servis durmaya gayret ediyor. En azından kullanılacak malzeme muhtemelen doğru.

Düzgün araç servis bakım kültürü ülkede malesef yok.

özel servis denince kabadayı çok bilmiş adamlar çoğunlukta. Nazik akıllıları tabi var. Bulursan.

sürekli servis bakımlı olan araçlara iyi niyet garantisi sunuyor vw. Genelde dsg aracı olanlar serviste bakım yapmaya özen gösteriyor bu nedenle.

sonuçta vw'de biliyor dsglerdeki sorunu ama nedense garantisi yoksa umursamıyor.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
44 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Dsg nin garanti ile alakası yok. Garanti süresinde bozulan dsg de pek yok.

 

yakın arkadaşımla aynı 2015 a3 sıfır aldık. Ben yetkiliye devam o özele başladı dakka bir gol bir birşeyleri yanlış koyduklarıniçin arabası servisten sonra çekmemeye başladı.

Onun araç 30 binde bizimki 75 bin

Düzgün akıllı ustanız yoksa özel servis risk. İşin arkasında en azından yetkili servis durmaya gayret ediyor. En azından kullanılacak malzeme muhtemelen doğru.

Düzgün araç servis bakım kültürü ülkede malesef yok.

özel servis denince kabadayı çok bilmiş adamlar çoğunlukta. Nazik akıllıları tabi var. Bulursan.

 

Geçen ay 30 bindeki Octavia’nın kavramasını değiştirttim hocam, DSG varsa garanti önemli.

Usta konusunda ise katılıyorum. İşinin ehli, aklı başında, kendini geliştiren ustanız yoksa sanayi adamı rezil eder. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Kavrama balata. Arıza değil aslında. Kullanımla ilgili bence

 

Erken aşınıyor ve değişimi çok pahalı. Erken aşınması da tamamen DSG’nin çalışma sistemiyle ilgili bence. Tabi ki kullanıcıyla da ilgisi var ama çoğunluğun D’ye alıp gaza basmak dışında bir fikri yok. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Oğuz Yılmaz

@Ali Yasir Bilici A4 ile nasıl gidiyor? Ben de haftasonu teste çıktım. Vitesin daha atik olmasını beklerdim, geçişlerde rahatsızlık vermiyor ancak ekonomik kullanımdayken hızlanma gerektiğinde hemen cevap veremediğini, bir tork konvertorlu gibi çalıştığını hissettim. sizi rahatsız ediyor mu?

Yorum bağlantısı
Ali Gök
On 13.11.2018 at 19:08, Sami Demirpaz yazdı:

Sirkette 2 tane impression passat dizel var. Gercekten cok bos geliyor bana.

😀

Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici
11 saat önce, Oğuz Yılmaz yazdı:

@Ali Yasir Bilici A4 ile nasıl gidiyor? Ben de haftasonu teste çıktım. Vitesin daha atik olmasını beklerdim, geçişlerde rahatsızlık vermiyor ancak ekonomik kullanımdayken hızlanma gerektiğinde hemen cevap veremediğini, bir tork konvertorlu gibi çalıştığını hissettim. sizi rahatsız ediyor mu?

Oğuz Bey,Araç  acayyip derecede sessiz çıt ses yok çok fazla araca bindim hakikaten bunun yalıtımına hayran kaldım yolda da  akıp gidiyor 1.4 motor olduğunu kesinlikle hissetmiyorsunuz şanzıman oranları çok başarılı fakat 1.4 de ki o ilk gaz tepkisi malesef kötü bunu da aracın torkundan kaynaklıdır diye düşünüyorum çünkü aynı aracın 2.0 TDI Quattro suna da sahibiz, ilk gaz tepkisi TFSİ den farklı anında cevap veriyor hatta hiç S e gerek duymuyorsunuz.Muhtemelen Tork ve yazılımla alakalı birtakım şeyler var ama araç hızlanınca kesinlikle ZF,G-Tronic ten çok daha hızlı ve başarılı keza F1 tepkileri de öyle.

1.4 Motorda hızlı tepki için S modu şart ama yakıt da onunla orantılı olarak artıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...