İçeriğe Yönlendir

Fiesta IV - Baskı Balata Değişimi


Gökhan Mecit

Recommended Posts

Gökhan Mecit
(düzenlendi)

Merhaba. Yakın zamanda baskı balata değişimi yapmayı düşünüyorum . İnternetten baktığımda luk ve mapa markaları çıkıyor. Bu markalar haricinde tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı? Bir diğer sorum ise baskı balata değişimi sırasında bilya değiştirmek şart mı? Artıları eksileri nelerdir acaba. Ve son olarak ilk defa baskı balata değiştireceğim dikkat etmem gereken başka  herhangi bir husus var mı? Aracın 1.25 klimalı flair.

 

tarihinde Gökhan Mecit tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

biraz pahalidir ama luk iyidir.Fiyat anlaminda mi baska marka sordunuz? 

Bilya degisimi ise islem yapilmisken degismeli kanaatindeyim.

Yorum bağlantısı
Gökhan Mecit

Fiyattan ziyade seçenek açısından sormuştum.  Merak ettiğim bilya değişimi yapılmazsa oluşabilecek sorunlar nedir.

Yorum bağlantısı
Arif Aykın

Baskı Balat’a ile beraber bilya değişimi yaptır bence ne zaman sıkıntı yaratacağı belli olmaz bir sene sonda cik cik cik diye ötmeye başlar sonra aracın vites geçişleri zorlaşır haydi bir daha tüm ön takımı indir ve bilya değişimi için baskı balata işçliğinin aynısını ver açılmışken tekrar baskı balatayı beraber değiştireyim dersin kafadan -750 içeridesin ama şimdi değiştirirsen işçlik vermeyeceksin zaten baskı Balat’a ile beraber o yüzden bilya parası + hidrolik vereceksin oda tutsun 200 tl maliyete gelir. Ben olsam değişirim.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

uzun sürede bitiyorsa balatanız rulmanında değişmesinde fayda var yoksa çok kısa sürede balata eskitiyorsanız bir sonrakine kadar binin derim.

Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Serkan Çeliktaş

merhabalar

2000 model fiesta flair aracımın ağır bakımlarını yaptıracağım işçilik ücreti ne kadar ödediniz (baskı balata,triger seti)

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Serkan Çeliktaş yazdı:

merhabalar

2000 model fiesta flair aracımın ağır bakımlarını yaptıracağım işçilik ücreti ne kadar ödediniz (baskı balata,triger seti)

Hepsini beraber yaptırırsanız 500 600 lira arası bir işçilik ödersiniz. Önemli olan malzeme ve tam olarak yapılması. Misal o kadar yer söküp gergi bilyalarının değişmemesi, devirdaimin değişmemesi ya da baskı balata değişip bilya değişmemesi gibi hatalar yapılmazsa uzun ömürlü olur işlem. Haliyle işçilik fazla dokunmaz. Diğer türlü biri mutlaka ikinci değişime gelmeden bozulur yine işçilik ve parça masrafı çıkar

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Mustafa Uludağlı
Çağlar Bayur yazdı:

boşta stop derken, tekerler dönerken boşa atınca devir düşüp stop mu ediyor? ışığa yaklaşırken boşa alıp yavaşalrız mesela, o sırada mı stop etmekte

Işıkta dur up boşa alıncada devir düşüp duruyor bazen ışığa yaklaşırken boşa alıp yavaşlayıncada yapıyor geri viteste manevra yaparken geri geri geliyorum sonra vitesi 1 atınca araba kalkamadan pat yine stop ediyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Uludağlı yazdı:

Işıkta dur up boşa alıncada devir düşüp duruyor bazen ışığa yaklaşırken boşa alıp yavaşlayıncada yapıyor geri viteste manevra yaparken geri geri geliyorum sonra vitesi 1 atınca araba kalkamadan pat yine stop ediyor. 

sizin motorda teker dönerken devir yükselten bir sistem var, devir yukarıda beklesin çekiş canlı olsun diye, vss (hız sensör) kablosu soketi sağlam mı oradan başlamalı. buradan beyne hız bilgisi gitmez ise bunları yapar, ayrıca emmede vakum kaçağı varsa da rölanti düzensiz çalışır ayrıca.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı
Çağlar Bayur yazdı:

sizin motorda teker dönerken devir yükselten bir sistem var, devir yukarıda beklesin çekiş canlı olsun diye, vss (hız sensör) kablosu soketi sağlam mı oradan başlamalı. buradan beyne hız bilgisi gitmez ise bunları yapar, ayrıca emmede vakum kaçağı varsa da rölanti düzensiz çalışır ayrıca.

Çok teşekkür ederim 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...