İçeriğe Yönlendir

Eski Kasa 3008 Hakkında Düşünceleriniz


Erkam Elma

Recommended Posts

Erkam Elma

Arkadaşlar merhaba araç değiştirme arefesindeyiz.80-90 bin bandında yüksek ferah araç bakarken kendimizi 2013-2014 model 3008leri düşünürken bulduk.Allure paket otomatik bu aracı kullanan fikri olan herkesin kıymetli yorumlarını alabilir miyim 🙏

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Aracin ic dizaynini cok sevmistim.

Rahat havadar bir yapisi var,bagaji iki kademeli aciliyor esya indirme bindirmede bayagi kolaylik saglayanbir yapida. Ama benim bindigim araca has bir durmmuydu onu bilemem ama nedense sagindan solundan anlamsiz trim sesleri geliyordu.Suspansiyon yapisi darbeleri sonumleyen yapida degil cukurlari tamamen hisseder yapidaydi. ama tam bir aile araci diyebilirim. beklenti ve maddiyatla alakli bir durum.bulabilirseniz test edin soylediklerime yakin degerlerle karsilasirsiniz.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

2010 Dodge Journey R/T verelim? 

 

ben journey i almadan önce o araçlara bakmıştım. derli toplu olduğunu düşünüyorum ancak dizel otomatiklerinin vites sistemini hiç beğenmiyorlardı. ben de benzinli otomatik THP modeline bakıp, almaktan vazgeçmiştim çünkü temiz araba yoktu. İlginç şekilde çok çabuk dökülen ve eskimiş gibi görünen arabalar bunlar. Ancak yine de gidip yakından bakmanızı öneririm. geniş bagaj lazım ise o araç göründüğü kadar büyük değil. ayrıca kumaş koltuklu modellerin koltukları bir fecaat. 20 senelik araba gibi duruyor o renk seçimiyle.

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

kuzenimde var iç mekanı falan çok güzel ferah rahat bir araç ama şanzımanı berbat ötesi her vites geçişi sarsıntılı bir an aracı manuel sanmadım değil.. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Ayni kasacin citroen yorumu dış gorunum olarak daha guzel. Sanirim bu kasanin ana modeli citroen grand picasso oluyor. 

https://goo.gl/images/rGZrGu

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Forumdan bir arkadaşımız aldı.. 

Ben çok beğenmiştim. Dolu bir araçtı.. Şanzıman falan da iyiydi. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkam Elma
1 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Forumdan bir arkadaşımız aldı.. 

Ben çok beğenmiştim. Dolu bir araçtı.. Şanzıman falan da iyiydi. 

Konuyu inşallah o arkadaş ta görür ilk ağızdan okuruz,donanım olarak müthiş dolu araç 

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)

Ben 2010 modeli 4 senedir falan kullaniyorum ama bendeki manuel vites 2.0hdi motorlu ve deri dosemeli. Aractan ben cok memnunum. Teknik olarak allaha sukur bir sorun cikarmadi. Bakim araligi 2 sene -30000km. Ben 2 sene veya 20-25bin arasinda yaptiriyorum bakimlari. Yan sanayi ama marka filtreler kullaniyorum (mahle, mann vs gibi). Yag mobil esp (bu sefer merak ettiim icin motul deneyecegim).

Yani teknik olarak problem yok ama sizin alacaginiz arac baska motor. Yine de pejo motorlarinda bakimsiz kalmadikca kolay kolay sorun cikmaz.

Gelelim diger konulara. Bendeki full deri oldugu icin hissayat gayet iyi. Ama benimkinin ön konsolunu da deriden yapmislar. Airbag kismi catladi. Servis de bakimlari disarida yapildigi icin pek kaale almadi ve bende daha ileri yerlere basvurmadim. (Bu sorun ön gogus deri kapli araclara goruluyor (bmw den audisine kadar) cok dikkatli bakim gerektiriyor)

Kapi acip kapatirken tik tik ediyor. Yavaslatici mekanizma degisecek.

Otomatik katlanir aynalardan biri durmasi gereken yerde durmuyordu. Buyuk ihtimal biri elle oynamis icteki durdurucuyu kirmis. Kendim tamir ettim.

Ön cam su fiskirtmanin borusu delinmis. Bantlayip gectim...

Yani boyle ivir zivir sorunlar cikabiliyor. 

Auto6r sanzimani ben kendim kullanmadim. Kullananlarin yorumundan anladigim: arac vites degistirirken ayak gazdan cekilecek. Yoksa sarsinti yapiyor ama bu sarsintinin derecesini bilmiyorum. Tek kavrama oldugu icin sarsinti yapabilir ama pejo oldugu icin psikolojik olarak daha fazla hissedilebilir. İmkan varsa eat6 sanzimanli almak daha iyi tabi.

Suspansiyona pek yorum yapamayacagim. Bendeki farkli cunku.

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkam Elma
27 dakika önce, Eren Gökmen yazdı:

Ben 2010 modeli 4 senedir falan kullaniyorum ama bendeki manuel vites 2.0hdi motorlu ve deri dosemeli. Aractan ben cok memnunum. Teknik olarak allaha sukur bir sorun cikarmadi. Bakim araligi 2 sene -30000km. Ben 2 sene veya 20-25bin arasinda yaptiriyorum bakimlari. Yan sanayi ama marka filtreler kullaniyorum (mahle, mann vs gibi). Yag mobil esp (bu sefer merak ettiim icin motul deneyecegim).

Yani teknik olarak problem yok ama sizin alacaginiz arac baska motor. Yine de pejo motorlarinda bakimsiz kalmadikca kolay kolay sorun cikmaz.

Gelelim diger konulara. Bendeki full deri oldugu icin hissayat gayet iyi. Ama benimkinin ön konsolunu da deriden yapmislar. Airbag kismi catladi. Servis de bakimlari disarida yapildigi icin pek kaale almadi ve bende daha ileri yerlere basvurmadim. (Bu sorun ön gogus deri kapli araclara goruluyor (bmw den audisine kadar) cok dikkatli bakim gerektiriyor)

Kapi acip kapatirken tik tik ediyor. Yavaslatici mekanizma degisecek.

Otomatik katlanir aynalardan biri durmasi gereken yerde durmuyordu. Buyuk ihtimal biri elle oynamis icteki durdurucuyu kirmis. Kendim tamir ettim.

Ön cam su fiskirtmanin borusu delinmis. Bantlayip gectim...

Yani boyle ivir zivir sorunlar cikabiliyor. 

Auto6r sanzimani ben kendim kullanmadim. Kullananlarin yorumundan anladigim: arac vites degistirirken ayak gazdan cekilecek. Yoksa sarsinti yapiyor ama bu sarsintinin derecesini bilmiyorum. Tek kavrama oldugu icin sarsinti yapabilir ama pejo oldugu icin psikolojik olarak daha fazla hissedilebilir. İmkan varsa eat6 sanzimanli almak daha iyi tabi.

Suspansiyona pek yorum yapamayacagim. Bendeki farkli cunku.

Genel olarak yorumlamışsınız zaten eyvallah tabi burda merak ettiğim ve olumsuz yorumlar okuduğum kısmı otomatik şanzımana dair özellikle yığıldığı yönünde değerlendirmeler var biraz arada bir yerde kaldım 🙄

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
5 dakika önce, Erkam Elma yazdı:

Genel olarak yorumlamışsınız zaten eyvallah tabi burda merak ettiğim ve olumsuz yorumlar okuduğum kısmı otomatik şanzımana dair özellikle yığıldığı yönünde değerlendirmeler var biraz arada bir yerde kaldım 🙄

Otomatigi ben kullanmadiim icin bir sey demek guc. Dedigim gibi okuduklarima gore, bu sanzimani kullanmasi aliskanlik gerektiriyor. Vites degisecegi zaman ayagi gazdan cekmek gerekiyor. Yigilma kararsizlik konusu ise her otomatiklestrilmis sanzimanda var. Cift kavramalar daha konforlu tabi. Golf dsg kullanmistim. Onda gazi dipleyip kullaninca viste gecisinde ufak bir sarsinti vardi mesela. Sahibi kabul etmesede...

Hic biri tam otomatigin yerini tutmuyor.  Yine okuuklarima gore auto6r sorunsuz bir sanziman. Cok sanssiz degilseniz sizi servis servis gezdirmiyor. Buyuk maaraflar acmiyor.

Gerci ben ne kadar soylesem de boş. En iyisi gidin bir kac aracla test surusu yapin

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Otomatiği alışkın olmayan ya da tam otomatiğe alışkın olanı kanser eder. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

dizel corolla da öyleydi. alışınca vites kulakçıklarından değiştirip ayağımı gazdan çekip öyle idare ediyordum. çok kötü değildi tabi ama akıcı olmuyor sürüş maalesef.

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
12 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı:

dizel corolla da öyleydi. alışınca vites kulakçıklarından değiştirip ayağımı gazdan çekip öyle idare ediyordum. çok kötü değildi tabi ama akıcı olmuyor sürüş maalesef.

Sanirim pejodakinda tam oyle degil. Diyelim bastiniz gaza ve vites degistirme devrine geldiniz. Arac vites atacak. Bu sirada ayagi gazdan cekmek gerekiyor. Araba vitesi atiyor. Sonra tekrar gaza basmaya devam. Elle degistirmeye gerek yok. Yine de sıkıcı tabi. Bazisida oyle aman aman sarsinti olmuyor zaten diyor. En iyisi kullanip gormek

Elle degistirmek genelde tum otomatiklestirilmis sanzimanlarda yokuslarda gerekiyor. Cunku bu sanzimanlar ekonomik odakli ve hemen vites yukseltmek istiyor. Tabi yokusta vites buyuk geliyor yine dusuruyor. Sonra yine yukseltiyor...

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Şanzıman çok hızlı değil. Arada kalıp saçma kararlar verebiliyor. Ancak bu durum o kadar vah tühlenecek bir sıkıntı değil. Bir hafta içinde uyum sağlarsınız. Sıkıntı birden ikiye geçerken. Diğer viteslerde bir sıkıntı yok. Genel olarak işini doğru yapan bir şanzıman. Elmayı elmayla armudu armutla kıyaslamak gerek. DSG ya da EAT 6 ile kıyaslarsanız olmaz. Yarı otomatik olduğu için biraz yavaş. Manuel bir şanzımana oranla baskı balata ömrü daha kısa. Benim arkadaşın Citroen 60 binde bitmişti. Üç yıl evvel 2500 liraya değişim yapıldı. Süspansiyon fısır fısır değil. Biraz kasisleri hissettirir. Citroen C4 Picasso ile hemen hemen her parçası aynıdır. Şahsi fikrimdir C4 Grand Picasso daha alımlı. Ben olsam ona bakardım. 

Yorum bağlantısı
Erkam Elma

Yorumlarda kullanıcıya sürüşe göre değişiyor öyle anlıyorum,benim gibi optimum kullananlar 120 yi aşmadan sakin şartta bir eksiklik hissetmeyebilir fakat en kısa zamanda kullanarak gözlemlemek en mantıklısı herhalde 

Ayrıca Peugeot ikinci el temsilcisine şanzımana ilişkin + ve - leri sorduğumda aynı yanıtı o da verdi hissedebileceğiniz tek şey 1 sen 2 ye geçerken dedi 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

robotize şanzımansa kesin olarak gazı kesiyordur vites değişimi esnasında. kullanıcısı aydınlatsın bizi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...