Mustafa Fedaioğlu 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 (düzenlendi) 3.20D 2012 aracımda yan sanayi olarak değiştirilen zincir setinin paletlerinin dağılması sonucu yağ pompası tıkanmış olup grank ta 2 kol yatak sarmış durumdadır. Rektefiye ustasının söylediği kadarıyla mevcut blok 10 numara temizlikte sağlam durumdadır. Grank mili dahil üzerine gelecek olan parçaların orjinal olması kaidesi ile bu motor şu an bakıldığı gibi bakılırsa bir 210.000 km daha gider der. Fikri ve tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. 8 Aralık 2018 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi Büyük harf kullanımı Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 (düzenlendi) 2 saat önce, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Diesel dedin mi kaçıcan Olayın dizelle bir alakası yokki. Kopan şey zincir ve dizele has bir parça değil. Geçmiş olsun. 8 Aralık 2018 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 ana kol yatak sarabilir, blok ve segmana etkisi olmayavilir. mümkün yani. kaç km daha gideceğini üretici bile bilemez ama. 10 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Olayın dizelle bir alakası yokki. Kopan şey zincir ve dizele has bir parça değil. 3.20d lerde çok yaygındır.. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 O zaman “BMW mi? Kapıma bile koymam demek” gerek. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 5 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: BMW mi? Kapıma bile koymam demek” gerek o konuda şabanın meşhur film repiliği vardır, 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 Buradan ben şunu çıkarırım. Hayati parçaları yan sanayi kullanmamak gerek. Bu motor için de, açmadan birşey söylemek mümkün değil. ömür biçmek çok zor. 30 bin lira harcanır, 1000 km sonra yağ pompası bozulur yine yatak sarar. Bilemeyiz. Ya nasip diyip devam edilmeli. 4 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 BMW yan sanayi sevmeyen bir marka. Benim 5.20 d varken Krank kasnağını yan sanayi takmıştım bir hafta sonra ses yapmaya başladı 10 gün sonra ses çok rahatsız etmeye başladı. Bende çıkartıp orijinal parça takmıştım. Ne ses kalmıştı ne problem. 1 Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 BMW yan sanayi disk balata bile sevmeyen bir araba İlk sahibi BMW ye biner, ondan sonra ki sahiplerine BMW biner derler [emoji4] 4 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 17 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: ana kol yatak sarabilir, blok ve segmana etkisi olmayavilir. mümkün yani. kaç km daha gideceğini üretici bile bilemez ama. 3.20d lerde çok yaygındır.. +1 2008-2012 yillari arasindaki ozellikle 2.0 dizellerde kronik zincir prblemi var bu sebepten bmw bmw almaktan kormusumdur Yorum bağlantısı
Mustafa Fedaioğlu 9 Aralık 2018 Yazar Paylaş 9 Aralık 2018 ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM FAKAT ŞU AN DURUM GRANK, 977 ORJİNAL GRANK DİŞLİSİ N47 ORJİNAL İĞNELİ YATAKLAR ORJİNAL EMME MONİFOT CONTA KARŞILIĞI N47 ORJİNAL YAĞ RADYATÖR CONTASI ORJİNAL ORİNG TAKIMLARI ORJİNAL EGZOS MONİFOT CONTSI N47 ELRİNG MARKA ANA YATAK KOL YATAK GLYCO MARKA MARKA İTİCİLER İNA MARKA MARKA ALT ÜST ZİNCİR SETİ İWİS FEBİ MARKA YAĞ POMPASI VE SÜZGEÇ LOGOLU ORJİNAL KASNAK VE GERGİ BİLYELERİ ORJİNAL PİSTON SERKMAN TAK GOTZE O,50 BİLYA VE GERGİ KÜTÜK İNA MARKA SİLİNDİR KAPAK CONTA VİCTOR REİNZ MARKA SÜBOP TAKIMLARI SÜBSAN MOTORUN ÜZERİNE GELEN KEÇELERT VE CONTA TAKIMLARI ELRİNG VE VİKTOR REİNZ MARKA OLARAK ALINMIŞ VE TOPLANMIŞTIR NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR. 2 YIL BMW KULLANICILARI VE MOTOR YENİLEME TECRÜBELERİ OLAN ARKADAŞLARIN BU MARKALAR HAKKINDA Kİ GÖRÜŞLERİ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR BU KONUDA DENEYİM SAHİBİ ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM. BMW Yİ KAPIMA KOYMAM DİYEN ARKADAŞLARA DA ŞUNU SÖYLİYEYİM SİZLER ARABADAN ANLAMIYORSUNUZ.. BMW KULLANICISI BAŞKA ARABAYA BİNMEZ. SİZLER BMW KULLANMADAN YORUM YAPIYORSUNUZ. 19 saat önce, Remzi Karaca yazdı: Toplamak için ne fiyat çıkardılar 35.000 TL İŞÇİLİK DAHİL LOGOLU VE ORJİMNAL PARÇA KULLANMAK KAİDESİ İLE 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 (düzenlendi) Mustafa bey saka mahiyetli olarak yazmis, ki size de yazmamis espri olarak kullanmisti. Bu kadar gergin cevap vermenize anlam veremedik acikcasi. Cok sukur az cok araclardan da anliyoruz..Anlamasak bile cogumuz tamirci degil bu isi zevk ve yardimlasma adina yapiyoruz. bu forum gunden gune daha da yardimsever ve paylasimlarla turkiyenin sayili arac forumlarindan ilk 5 te yer almakta. Ayrica Mustafa bey Forumumuzda buyuk harf kullanmamaya ozen gosteriyoruz. saygilarimizla. 9 Aralık 2018 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi 7 1 Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR. Güle güle kullanın, 40.000 baya tutmuş...Sandık motor fiyat almış mıydınız? +1 2008-2012 yillari arasindaki ozellikle 2.0 dizellerde kronik zincir prblemi var bu sebepten bmw bmw almaktan kormusumdur 150.000km sonrasında zincir değiştirmek gerekiyor. (200-250 kadar sorunsuz kullananlar da var. Ama uzatanlar genelde kopunca değiştiriyor. Yeri geliyor komple sandık motor...) Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM FAKAT ŞU AN DURUM GRANK, 977 ORJİNAL GRANK DİŞLİSİ N47 ORJİNAL İĞNELİ YATAKLAR ORJİNAL EMME MONİFOT CONTA KARŞILIĞI N47 ORJİNAL YAĞ RADYATÖR CONTASI ORJİNAL ORİNG TAKIMLARI ORJİNAL EGZOS MONİFOT CONTSI N47 ELRİNG MARKA ANA YATAK KOL YATAK GLYCO MARKA MARKA İTİCİLER İNA MARKA MARKA ALT ÜST ZİNCİR SETİ İWİS FEBİ MARKA YAĞ POMPASI VE SÜZGEÇ LOGOLU ORJİNAL KASNAK VE GERGİ BİLYELERİ ORJİNAL PİSTON SERKMAN TAK GOTZE O,50 BİLYA VE GERGİ KÜTÜK İNA MARKA SİLİNDİR KAPAK CONTA VİCTOR REİNZ MARKA SÜBOP TAKIMLARI SÜBSAN MOTORUN ÜZERİNE GELEN KEÇELERT VE CONTA TAKIMLARI ELRİNG VE VİKTOR REİNZ MARKA OLARAK ALINMIŞ VE TOPLANMIŞTIR NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR. 2 YIL BMW KULLANICILARI VE MOTOR YENİLEME TECRÜBELERİ OLAN ARKADAŞLARIN BU MARKALAR HAKKINDA Kİ GÖRÜŞLERİ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR BU KONUDA DENEYİM SAHİBİ ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM. BMW Yİ KAPIMA KOYMAM DİYEN ARKADAŞLARA DA ŞUNU SÖYLİYEYİM SİZLER ARABADAN ANLAMIYORSUNUZ.. BMW KULLANICISI BAŞKA ARABAYA BİNMEZ. SİZLER BMW KULLANMADAN YORUM YAPIYORSUNUZ. 35.000 TL İŞÇİLİK DAHİL LOGOLU VE ORJİMNAL PARÇA KULLANMAK KAİDESİ İLEGecmis olsun umarim sorunsuz olmuştur uzun yillar kullanirsiniz Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR.Güle güle kullanın, 40.000 baya tutmuş...Sandık motor fiyat almış mıydınız? Yorum bağlantısı
Mustafa Fedaioğlu 9 Aralık 2018 Yazar Paylaş 9 Aralık 2018 Evet aldım min 38.000 tl ye TURBO ve ENJEKTÖR takımı hariç oda bana 55.000 tl gibi bir fiytata mal oluyordu Yorum bağlantısı
Serkan Maden 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 Güle güle kullanın. Tamir için bu kadar bütçem olsa bende BMW ye binerdim. 2 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 BMW her konuda maliyetli bir araba. 2007 model 3.20 i almıştı bir büyüğüm. Aynı zamanda başka bir tanıdığımda sıfır kö 5.20 D almıştı. 3.20i nin klima kompresörü arıza yaptı yolda kalabilirsin dediler değişimi dışarıda 2009 da 2500 tl tuttu. 5.20 nin de dpf tıkandı. 16000 harcandı serviste. Bu maliyetler ike aşık ta olsam platonik takılmaya devam ederim. Bu arada geçmiş olsun. 40 bin tl büyük maliyet. İnşallah sıkıntısız binersiniz. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 22 saat önce, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Diesel dedin mi kaçıcan 19 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: O zaman “BMW mi? Kapıma bile koymam demek” gerek. 4 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 (düzenlendi) geçmiş olsun mustafa bey malesef parcalar pahalı ama bu motor işi ıse bence bu işin ustaları ankarada BMW özellıkle ankarada danısacak bır usta bulsanız bence daha ıyı olur Bugun bir sahin motoru dahi 10 bınden aşagı tutmaz dizel arabalar 20 den aşa başlamaz dusuncesıydeyım 9 Aralık 2018 tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 geçmiş olsun mustafa bey malesef parcalar pahalı ama bu motor işi ıse bence bu işin ustaları ankarada BMW özellıkle ankarada danısacak bır usta bulsanız bence daha ıyı olur Bugun bir sahin motoru dahi 10 bınden aşagı tutmaz dizel arabalar 20 den aşa başlamaz dusuncesıydeyımUniversiteyi ankarada okudum 3 sinifta Öğrenci degisimi ile 1 donem almanyadan bir arkadas geldi. Bu kadar e 30 bizim sokaklarda yok diyordu [emoji3] bir turlu arac bedellerini anlayamamisti maaslar ve arac fiyatlari karsilastirmasina bizim patronun bindigi arabaya orada posta memuru biniyormus anlattigina gore 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 Evet malesef bmw orjinal olmayan parçayı hiç ama hiç sevmiyor. Orjinal parça ise 1 defa değişiyor. Misal, arka üst salıncak değişimi yaptım, çıkan orjinal logoluydu. 16 yıldır çalışan parça. Daha ne olsun? Parça listesine bakınca kullanılan markalar piyasada iyi olarak bilinen markalar. Daha iyi arama yapmak istiyorsanız etkbmw.com sitesinde şase numarasıyla parça aratıp “almak” yazısına tıklayınca orjinal parça ve alternatif kaliteli yan sanayi parçalarının listesini gösteriyor. En küçük civatasına kadar. Mustafa Arıkan ‘ın şaka yaptığını düşünyorum, aksi durumda kapı da kendisinin para da kendisinin kararda kendisinin. Kendini bağlayan bir durum, cevaba lüzum bile yok. On 8.12.2018 at 16:09, Mustafa Fedaioğlu yazdı: 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 Mustafa Arıkan ‘ın şaka yaptığını düşünyorum, aksi durumda kapı da kendisinin para da kendisinin kararda kendisinin. Kendini bağlayan bir durum, cevaba lüzum bile yok. Mustafanın yaptığı başka birine göndermedir muhtemelen. Sürekli o alınmaz, bu kapıya koyulmaz diyenler var. O, bu alınmaz olsa 40 bine motor yapılan 3.20 yi kimsenin almaması gerekir. 4 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts