Süha Demirtaş 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 At lastik ile çıtır offroad olabiliyor ancak. Mt candır Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Süha Demirtaş yazdı: At lastik ile çıtır offroad olabiliyor ancak. Mt candır yukardaki iki maddeden çakıyorum. Suya ve ağır çamura girmenin bir sürü ofsaytı var bizim eski araçlarla. Onun dışındakiler keyfe keder. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Offroad için bütçeyi her zaman geniş tutmak lazım. Örneğin alt yıkama 150tl 2 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 22 Şubat 2021 Yazar Paylaş 22 Şubat 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Offroad var offroad var. Ağır offroad şartları demek sürekli bir yerlere takılmak, zorlamak, mücadele etmek demek. Manuel şanzımanlı araçla hem kavrama sistemi pert olur hem de bir yerden çıkmak istendiğinde dengeli güç veremezsiniz tekerlere. Manuelin de avantajı saplanma halinde kavramayı kontrol edip salınım hareketlerini yapabilme yetisidir araba alındı mı acaba merak ettim dört çeker vergileri çok fena Konunun üzerinden bayaa geçti, şehir içinde uzun yolda da kullanırız diye multivan almıştık, hem binelim hem kamp yapalım maksat. Bir kaç kere yapabildik, 2 araba almak için sattım onu da Ağır offroad yerine karavan tarzı araçlar daha çok ilgimi çekiyor artık Multivan 4motion olsaydı böbreğimi satıp 2. Arabayı alırdım, yine multiyi satmazdım. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 22 Şubat 2021 Paylaş 22 Şubat 2021 Süha Demirtaş yazdı: Konu eski lakin cevaplamak gerekir ise, ciddi olarak offroad için açık ara manuel şanzıman seçilmeli derim. Olası problemlerde en kolay çözüm herdaim manuel şanzıman tipidir. Boşuna komple manuele cevirmedim benim Ex'i 😁 Yorum bağlantısı
Recommended Posts