İçeriğe Yönlendir

Ağır offroad. Mitsubishi l200 ? İsuzu D-Max ?


Ebrar Tüfek

Recommended Posts

Servet Aydın
56 dakika önce, Cem Işık yazdı:

Bu kısmı karıştırmasak iyiydi:)

 

Aşağıda mesajı yazan zaten lafı vurdu gitti. Beni illa sokacak bi mesajın içine Sen niye benzin bidonu ile geziyon kuzum 

59 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Genelde de çekici üstünde.. 

 

20 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı:

 

Düzgün çalışan otomatik vites gibisi yok. Özellikle de tork yeterliyse. 1999 model pathfinderim vardı, kilitli defransiyel ve otomatik idi. 170 hp olmasına rağmen tüm torku alt devirlerde veren basit bir motoru vardı. çıkamadığı yer yok gibiydi.

Teyze oğlu. 4.0 kare kasayı sattı manuel 3.3 paht aldı. İlk parkurda isyan etti gitti otomatik aldı. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
26 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Aşağıda mesajı yazan zaten lafı vurdu gitti. Beni illa sokacak bi mesajın içine Sen niye benzin bidonu ile geziyon kuzum 

 

Teyze oğlu. 4.0 kare kasayı sattı manuel 3.3 paht aldı. İlk parkurda isyan etti gitti otomatik aldı. 

 

eh baştan hata zaten.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Bir saat önce, Cem Işık yazdı:

Bu kısmı karıştırmasak iyiydi:)

 

 

Traktörden bahsettim mi hiç.. :fiuw:

31 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Aşağıda mesajı yazan zaten lafı vurdu gitti.

 

Haha... 

Bak, kişi kendini nasıl da bilir :)

 

31 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

İlk parkurda isyan etti gitti otomatik aldı. 

 

Ya şanzıman yağı ısınana kadar debriyaj balatası 40 defa yanar zaten.. 

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay

L200'ün 136 bg'lik modelinin orjinal halini ağır arazi şartlarında kullanma tecrübem oldu. Kesinlikle çok başarılıydı, yapılacak eklentilerle çok daha başarılı ve keyifli olur.

Yorum bağlantısı

lada nivada manuel yahu millet neler yapıyor.

 

tercihen manuel araba bakmıyorum artık otomatiğe alıştım. çok daha keyifli . gerçi nazar değmesin bizimkiler tarz olarak da yağ gibi vites attığından çok konforlu

 

arkadaşımın pejo 208 i var 1.2 otomatik. öyle otomatik olmaz olsun biri manuel arabada o kadar kötü vites atsa in la aşağı bilmiyon sürmeyi der ben geçerim direksiyona resmen kafa sallıyor araba 5. vitesi atana kadar 

 

ofroad işinde zaten heycan adrenalin insan debriyajla uğraşamaz bi kere işin tekniğini çok anlamam

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

low vitesteyken yarım debriyaj yapmaya gerek var mı?  sürekli yarım debriyaj yapmayacaksak düz vites iyidir gibi geliyor bana. 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
26 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

low vitesteyken yarım debriyaj yapmaya gerek var mı?  sürekli yarım debriyaj yapmayacaksak düz vites iyidir gibi geliyor bana. 

 

Araziye girdikçe anlıyoruz, yarım debriyaj yapacak yer yoktur diyebilirim.

 

Çoğu yerde gaza iyi oturup lastik izlerinde ki çamuru karı atıp dişlerle tutunabilmek gerekiyor.

Yorum bağlantısı

sami devamlı bağırıyordu bas la baaaasss  

 

sanırım bu cümle yarım debriyaja cevap :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Bir defa offroad yaptım, o da asos kadırga plajında.   Görgüsüzlük yaptık biraz.  Vitara tek kapı. Kuma batmasın diye çok basmadık. Batsak ayvayı yerdik zaten 3-5 metre ileride deniz  vardı. 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
1 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

Bir defa offroad yaptım, o da asos kadırga plajında.   Görgüsüzlük yaptık biraz.  Vitara tek kapı. Kuma batmasın diye çok basmadık. Batsak ayvayı yerdik zaten 3-5 metre ileride deniz  vardı. 

 

Kumda evet durum farklı. Tecrübe edemedik daha. Kumda lastik havalarını biraz indirip nazik ve kibarca davranmak gerekiyor diye biliyoruz.

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
3 saat önce, Ali Gök yazdı:

sami devamlı bağırıyordu bas la baaaasss  

 

sanırım bu cümle yarım debriyaja cevap :D 

Karda zamanında fiesta ile biraz eğlencesine gir çık yapmıştım, orada bile bir sürü balata kokusu gelmişti. 

Şimdi buraya yağsa da bizde oynasak :) 

Yorum bağlantısı

dmax 3.0tdı otomatik 2 yıl kullandık 2006 model. arazide kesinlikle iyi hatta gevşek dik bir şeve vurup çıkmıştık hiç patinaja vb düşmedi gayet dengeli idi çamurda falan arkasına gübre atıp arkamıza bakmazdık.tarlada 2 yıl çalıştı bakımlarını unuta unuta yaptırırdık başka hatası yoktu.
ama l200 lock varsa daha iyi ayrıca yükseltme kitleri falan daha çoktur.
facebook l200 grubu var oradan detay alabilirsiniz.

Ben l200 taraftarıyım,
evimin sokağında epey uğraşılmış bir tanesi mevcut.çamuru eksik olmaz hiç:)
7C9E54AF-AAF8-4913-ACA8-043C7329D80E.thumb.jpeg.81e40c1305cbd79e60144dd8c5946b1f.jpeg
Üsküdarda mı oturuyorsunuz?
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
11 saat önce, Ali Gök yazdı:

Cotanakcilarinvideolarinda izle l200 leri . Adamlar duz duvaracikarmayi deniyor resmen 😬😂

 

Cotanak offroad klübünün videolarını bayaa izledim adamlar eğlenmeyi biliyor gerçekten :D

10 saat önce, Sami Demirpaz yazdı:

Araç ve aksesuar donanım fiyatlarına baktın mı ?

 

Standart L200 al, eksik gördüğün şeyleri ekle, kırılan yerleri yaptır devam et. 😊

 

Evet baktım :) standart arabayı alıp parçaları sonradan eklendiğinde fiyat olarak daha yüksek çıkıyor hem ağır offroad hemde görüntü odaklı bir araç yapmak istiyorum bu yüzden donanımlı bir arabayı aldığımda parça fiyatı olarak daha uygun oluyor bu sayede cebimde kalan paranın tamamını donanıma vermek yerine bir kısmını da tamirat için kullanabilirim zaten sanayi esnafıyız parça ve usta konusunda hiçbir sıkıntım yok :)

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
8 saat önce, Ali Gök yazdı:

Bu isler de benim gordugum kendin toplamay kalkarsan daha cok masraf edersin . 

 

Hazir yapilmisini bulup al derim 

 

Kesinlikle doğru fiyat listesi yapıldığında kendin toplamaya göre çok daha az masraflı oluyor çünkü birsürü eklenti uygulandığında verilen ücretin tamamını aracın fiyatının üstüne koyamıyorlar bu yüzden en azından  yükseltme kiti+ lastikli bir araç almak çok daha mantıklı. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Bir saat önce, Mehmet Cihat yazdı:

https://www.crawler.com.tr/urun/pikap-karavan_1 bende bu tarz birşey yaptırmak istiyorum borcum bitince :)

 

45 bin tl gibi bir fiyatı vardı crawler firmasını yakından takip ediyorum :) ilk piyasaya sunulduğunda 36 bin tlye indirildi daha sonradan yine 45 e çıkardılar. Telefon uygulaması ile karavanın su deposunda kaç litre su var akülerin elektriği vs herşeyi görebiliyorsunuz harika birşey. Çok zengin olsaydım yeni kasa bir hilux alıp direk bu sistemi arkaya koydururdum :)

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir

Merhabalar. 4 yıla yakın zamanda L200 eays select (3 kademe) 136 Bg kilitli araç ile 213000 km yapmış ve bu zaman zarfında off road ekiplerini sürekli takip etmiş biri olarak cevap veriyorum.

L200 asfalt kullanımında çoğu rakibine kıyasla konforsuz kalır ama araziye çıktımı hepsini şamar oğlanına çevirir. Ağır off road dediğiniz için kesinlikle L200 Hem kendi denemelerim hemde camia takibimden dolayı terettüt etmeden L200. 

 

Şimdi gelelim hangi L200 olacağına;

Super select olmalı (4 kademe)

Ben 178 hp otomatik astc modeli tercih edip kilit takma taraftarıyım. Biraz pahalıya gelebilir ama hem yolda hem arazide rahat ederim. Role ile abs esp iptalini kullanan çok arkadaş var daha sıkıntı yaşayan duymadım.

Otomatikte ağır off roadda yağ ısınma problemi var onun da çözümü orjinal yağ soğutucu radyotör almak. Yine kullanan çok arkadaş var ve sıkıntı yaşayan yok.

Facebook grubu 2 tane var, eskiden tekti şimdi ayrıldılar 1i daha aktif. İkisini de takip edin. Çok bilgi edinirsiniz ve içlerinde güzel satılık araçlar da var. Ben kendim yapmayı sevdiğimden ve birazda becerdiğime inandığımdan kendim alıp toplardım.

 

Diğer bir mesele donanım ekleme. bilinçli alış veriş ve düzgün usta ile hem ucuz hem güvenli olur. maalesef mobilya suntası ile araç yükseltende gördüm kupa yükseltip radyatör dağıtanda.

 İmzam da kendi kullandığım aracın linki var.

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

katalog bir yana piyasa gerçeklerin ebakmalı, ağır offroad için donamım yaılacak ise isuzuya aksesuar çok boldur

Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat
On 10.12.2018 at 21:29, Ebrar Tüfek yazdı:

 

45 bin tl gibi bir fiyatı vardı crawler firmasını yakından takip ediyorum :) ilk piyasaya sunulduğunda 36 bin tlye indirildi daha sonradan yine 45 e çıkardılar. Telefon uygulaması ile karavanın su deposunda kaç litre su var akülerin elektriği vs herşeyi görebiliyorsunuz harika birşey. Çok zengin olsaydım yeni kasa bir hilux alıp direk bu sistemi arkaya koydururdum :)

şu anda 29 bin tl :( ama araç yok :)

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
  • 1 yıl sonra...
Süha Demirtaş

Konu eski lakin cevaplamak gerekir ise, ciddi olarak offroad için açık ara manuel şanzıman seçilmeli derim.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Offroad var offroad var. Ağır offroad şartları demek sürekli bir yerlere takılmak, zorlamak, mücadele etmek demek. Manuel şanzımanlı araçla hem kavrama sistemi pert olur hem de bir yerden çıkmak istendiğinde dengeli güç veremezsiniz tekerlere. Manuelin de avantajı saplanma halinde kavramayı kontrol edip salınım hareketlerini yapabilme yetisidir


araba alındı mı acaba merak ettim :) dört çeker vergileri çok fena

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Biri ağır off road demiş buyrun land geldi.

 

Ağır off road yapacaksan

1- Tamir dükkanı sana ait olacak yani sen tamirci olacaksın

2- Çok paran olacak

 

Bunun dışında en güzeli başkaları yaparken izlemektir.

Ağır off road yapılacak ise araç şasili bir hurdadan elle yapılır. Normal araçla ağır off road olmaz.

Burda belki konu açılabilir: Ağır off road nedir?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
Mehmet Göktürk yazdı:

Biri ağır off road demiş buyrun land geldi.

 

Ağır off road yapacaksan

1- Tamir dükkanı sana ait olacak yani sen tamirci olacaksın

2- Çok paran olacak

 

Bunun dışında en güzeli başkaları yaparken izlemektir.

Ağır off road yapılacak ise araç şasili bir hurdadan elle yapılır. Normal araçla ağır off road olmaz.

Burda belki konu açılabilir: Ağır off road nedir?

Lastik ne kullanıyorsunuz hocam ?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...