Fecri Acar 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 arkadaslar arabamın ısı sensörü{hararet müşürü} kırılmıştı farkettım sureklı fan acıyordu sanayiye götürdüm o müsürü iptal edip üzerinde baska bir müsür vardı[tofas müsürü} onu aktif hale getirdi motor ısınınca fan devreye gırıyor ama 5 dk bir fan acıyor araba mars bastığı halde calısmıyor gaz pedalını koklenyınce calısıp bırakıyor tup gosterge ısıgı yanıp sönüyor..zarzor calıştırıp benzınlıge kadar gittik arabada sarsıntılı bır calısma asırı ses vıtes gecislerınde vuruntu araba kafayı yedi stop etti mars bastı almadı akü bitti öylece bırakıp eve gittim araba yeni revizyondan cıktı 20 gün önce 98 otomatik glx Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 Isı müşürü ile marş sorunu alakasızdır.. Öncelikle Ateşleme sistemini kontrol edin Yorum bağlantısı
Mehmet Çelebi 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 Isı müşürü tofasınkileri takmakla yanlış yapmışsın orjinal takman lazım, marş basma buji, buji kablosu bobinle alakalı ateşleme sistemine bakılmalı 1 Yorum bağlantısı
Fecri Acar 17 Aralık 2018 Yazar Paylaş 17 Aralık 2018 On 11.12.2018 at 16:25, Mehmet Çelebi yazdı: Isı müşürü tofasınkileri takmakla yanlış yapmışsın orjinal takman lazım, marş basma buji, buji kablosu bobinle alakalı ateşleme sistemine bakılmalı ısı müşürünü orjinali ile degiştırdım sıkıntı devam ediyor akü hemen bosalıyor arabayı calıstırdıgım gibi fan devreye gırıyor daha sonra normal fan acması gereken yerde acıyor stop edip calıstırınca yıne fan acıyor hafif gaza basinca stop ediyor rolantidede düzensiz calısıyor sonra stop ediyor yolda giderken sankı arabayı tutan bisey var tekleme oluyor vs..... On 11.12.2018 at 13:21, Mehmet Ozyurek yazdı: Isı müşürü ile marş sorunu alakasızdır.. Öncelikle Ateşleme sistemini kontrol edin abi aküyle alakası olur mu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Aralık 2018 Paylaş 17 Aralık 2018 Isı müşürü ile akünün de alakası yoktur Ancak diğer sorunlar için akü tabiki sebep olabilir.. Yorum bağlantısı
Fecri Acar 19 Aralık 2018 Yazar Paylaş 19 Aralık 2018 On 17.12.2018 at 16:24, Mehmet Ozyurek yazdı: Isı müşürü ile akünün de alakası yoktur Ancak diğer sorunlar için akü tabiki sebep olabilir.. abi aküyü degistirdm fan sorunu duzeldı sımdı yururken tekleme stop etme arttı.motor yagıda hemen bıtıyor motor sıcakken yag damlatıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 Öncelikle yağın kaçak noktasını bulmalı ve çözmelisin. Önce motoru alttan yıkat, bir gün sonra alttan inceleyin kaçak yerleri belli olur. Tekleme ve stop etme için de ateşlemeyle ilgili parçalara bakmalısın. (Buji, buji kablosu, bobin) Yorum bağlantısı
Bora Demirci 20 Aralık 2018 Paylaş 20 Aralık 2018 On 19 Aralık 2018 at 08:55, Fecri Acar yazdı: abi aküyü degistirdm fan sorunu duzeldı sımdı yururken tekleme stop etme arttı.motor yagıda hemen bıtıyor motor sıcakken yag damlatıyor Yağ kaçağı muhtemelen keçeden gibi tarifiniz onu gösteriyor kısa bir süre önce başıma geldi işçiliği zahmetli Mehmet abinin dediği gibi bir yıkatın izlemleyin ama inşallah keçe değildir tekleme meseleside ateşlemeyi kontrol ettirin lakin tesisattanda çıkabiliyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts