Doğan Arşiray 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 (düzenlendi) GO12 daha kaba desenli bir SUV lastiği. GO 15 daha ince bloklu daha yeni bir SUV lastiğidir GO12 17 janta kadar varken GO15 de daha büyük jantlar için ebatlar var. GO12 yi daha önce 1997 model Jeep Grand Cherokee de ağır kış şartlarında test etmiştim. Büyük blokların ortasında ince kesikler ve kesiklerin içinde de kış lastiklerindeki gibi ama daha geniş zigzag desenleri vardır. Karda çamurda ve buzlu yüzyede bu tip bir lastik için muhteşem tutunma gösteriyorlar, AT lastik için düşündüğümüzde gürültü yapmıyorlar, ve normal hava koşullarında da kolayca eskimiyorlardı. Bu lastikleri BFG TA KO lar ile buzda sorun yaşayınca almıştım. Bu deneyimden yola çıkarak 2012 model ML350 araca 18 jant ölçüsünde 255 genişliğinde GO15 aldım. Bunlar daha az agresif görünen ama tırtıklı lastikler. Müthiş yumuşak ancak belli ki sağlam ürünler. Karda ve buz zeminde deneme imkanım oldu, ve lastikler muhteşem. Neredeyse hakiki kış lastiği kadar tutunması ve fren performansı var. İyi çalışan 4 çeker sistemi ile durdurulamaz gibi geliyor. Dişlerin arasındaki zigzagları küçültmüş ve sayısını arttırmışlar. Ekonomik anlamda ise çok pahalı bir lastik. Öyleki michelin in kar lastikleri daha ucuz aynı ebatta. Tabi bu lastik AT lastik olduğunda yazın başka lastiğe ihtiyacınız yok. Hararetle tavsiye ederim. go12 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/G012-AT.htm go15 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/Geolander-AT-G015.htm 14 Aralık 2018 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 Doğru lastiği seçmek de ayrı bir meziyet. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 Ko2 almadan öncesi epey inceledim. Yabancı off-road forumları tarafından vasat olarak nitelenen lastik. Ülkemizde ikinci eli olup satanlar ile görüştüğüm zaman arazi performansı için çok vasat olduğunu öğrendim. Asvalt içinde işe yarayacak, dağda taşta verimi düşük olacak bir lastik. Yorum bağlantısı
Ali Gök 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 AT lastiğin kar performansı çok zayıf olacak piskolojisi ile gittik. bir çok noktada hiç sıkıntı yaşatmadı. yada en kötüsü olacak gözüyle gidince iyi gibi geldi bilmiyorum. ben beğendim . at lastik kullanmak 4 mevsim daha mantıklı geliyor bana Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Aralık 2018 Yazar Paylaş 14 Aralık 2018 Ağır arazide kütük gibi lastik lazım, oda BFG gibi bir şey olmalı ki kesilip yırtılmasın, yoksa AT lastiğinde gidebileceği epey yer var. Mesela lassa competus AT ler acaip sağlamdır. Doğru olan amacına göre lastik almak. Ben ne yapayım BFG yi şehir içinde. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 Kaldırımdan atlarken iyi oluyor ko2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Aralık 2018 Yazar Paylaş 14 Aralık 2018 (düzenlendi) ben BFG ye giren 12 cm uzunluğunda L şeklini almış lama demiri ile 1 km gitmiştim lastikçiye kadar. tıss diye ses geliyordu. araba hophophop diye zıplayarak gidiyordu lastiğin üstünde. ölümsüz o lastikler. 14 Aralık 2018 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 Soda şişesi kırdım bakayım ne olacak diye. Cam cam olalı böyle zulüm görmedi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Soda şişesi kırdım bakayım ne olacak diye. Cam cam olalı böyle zulüm görmedi Fluance ile cam kola sise patlattm bilmeden ona bile bise olmadi cam cok cu degil gibi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2018 Paylaş 14 Aralık 2018 Köşe alanı denk gelsin. Karpuz gibi yarıyor lastiği Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Aralık 2018 Yazar Paylaş 14 Aralık 2018 la bir başlıkta da mavra dönmesin... Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 24 Şubat 2021 Paylaş 24 Şubat 2021 (düzenlendi) Dogan Arsiray yazdı: GO12 daha kaba desenli bir SUV lastiği. GO 15 daha ince bloklu daha yeni bir SUV lastiğidir GO12 17 janta kadar varken GO15 de daha büyük jantlar için ebatlar var. GO12 yi daha önce 1997 model Jeep Grand Cherokee de ağır kış şartlarında test etmiştim. Büyük blokların ortasında ince kesikler ve kesiklerin içinde de kış lastiklerindeki gibi ama daha geniş zigzag desenleri vardır. Karda çamurda ve buzlu yüzyede bu tip bir lastik için muhteşem tutunma gösteriyorlar, AT lastik için düşündüğümüzde gürültü yapmıyorlar, ve normal hava koşullarında da kolayca eskimiyorlardı. Bu lastikleri BFG TA KO lar ile buzda sorun yaşayınca almıştım. Bu deneyimden yola çıkarak 2012 model ML350 araca 18 jant ölçüsünde 255 genişliğinde GO15 aldım. Bunlar daha az agresif görünen ama tırtıklı lastikler. Müthiş yumuşak ancak belli ki sağlam ürünler. Karda ve buz zeminde deneme imkanım oldu, ve lastikler muhteşem. Neredeyse hakiki kış lastiği kadar tutunması ve fren performansı var. İyi çalışan 4 çeker sistemi ile durdurulamaz gibi geliyor. Dişlerin arasındaki zigzagları küçültmüş ve sayısını arttırmışlar. Ekonomik anlamda ise çok pahalı bir lastik. Öyleki michelin in kar lastikleri daha ucuz aynı ebatta. Tabi bu lastik AT lastik olduğunda yazın başka lastiğe ihtiyacınız yok. Hararetle tavsiye ederim. go12 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/G012-AT.htm go15 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/Geolander-AT-G015.htm Bu başlığı arıyordum sonunda buldum... Abi, Bende inşallah yakın süreçte Mercedes ml w163 alacağım altına AT lastik düşünüyorum. Normal lastiklerle kıyaslarsanız At lastik yapısı gereği daha mı serrtir yoksa yumuşakmıdır ? Yokohama, Cooper , Michelin Latitude Cross ve Servet abi diyince araştırdım Bf urbain Terrain düşünüyorum teşekkür ederim. 24 Şubat 2021 tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts