İçeriğe Yönlendir

Focus III - Kışın Stop Ediyor


Ramazan İlkay

Recommended Posts

Celal Maraşlıoğlu

Benden de bir soru akü azalmış kitapcığa bakın diye yazı çıktı ekranda 2 kez araç rölantide söndü ışıklarda çalışan arabanın akü ile alakası nedir neden söner fikri olan yardımcı olabilirmi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
3 saat önce, Ramazan İlkay yazdı:

Merhaba arabam şimdi hiç çalışmıyor. Mazot pompalandi sprey sıkıldı buna rağmen yine çalışmadı. Bilgisayara bağlanıyor ama hatayı göstermiyor. Usta büyük ihtimalle krank sensörü sıkıntılı bunu değiştirip bakacağız dedi.

geçmiş olsun egzantrik pozisyon sensörü olabilir aynı arızayı yapar

17 dakika önce, Celal Maraşlıoğlu yazdı:

Benden de bir soru akü azalmış kitapcığa bakın diye yazı çıktı ekranda 2 kez araç rölantide söndü ışıklarda çalışan arabanın akü ile alakası nedir neden söner fikri olan yardımcı olabilirmi

şarj edemiyordur

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Benden de bir soru akü azalmış kitapcığa bakın diye yazı çıktı ekranda 2 kez araç rölantide söndü ışıklarda çalışan arabanın akü ile alakası nedir neden söner fikri olan yardımcı olabilirmi

Rolantide iken ürettiği elektrik çalışmasına yetmez.
Akünüz bitmiş.
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
On 21.12.2018 at 07:28, Ramazan İlkay yazdı:

İyi günler benim focus 3 titanyum dizel aracım var. Kışın eksileri görünce arabayı çalıştırıyorum 2 veya 3 saniye sonra stop ediyor. 2. Defa yine deniyorum yine araç stop ediyor. Ama şöyle yapınca çalışıyor tam stop edecekken gaza basınca araba kendini toplayıp stop etmiyor. 0 ile 5 derecelerde ise arabayı calistirinca rölenti sanki stop edecekmiş gibi dalgalanıyor. Bunun için yaptığım işlemler mazot filtresinin değiştirmek ve enjektör temizleyici atmak oldu. Ama durum değişmedi. Sizlerden yardım istiyorum. Kilometresi 65.000 

 

Akü değil bunun sorunu.

 

Yorum bağlantısı
Murat Doğan2

Ayni sorun dizel captivada yasiyorum. Calisiyor araba soguk havalarda 2sn sonra stop ediyor. Enjektore yakit geri donusune bakildi vs vs en son ustanin biri subaplar yanmis dedi inanmadim. Trigel kayisi degistin mi son zamanlarda?

Yorum bağlantısı
Ramazan İlkay

Evet 6 ay önce değişti.

 

Bugün yetkili servisten aradılar beyinde sıkıntı varmış dediler. Beyin değişmesi gerekiyormuş. Yedi bin lira dediler.

Sana zahmet yedek anahtarlann bı çalıştır arabayı aynı sorunu verecek mi

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Eğer yakıtta ve alınan havad problem yoksa, ateşleme de düzgünse, bir de zamanlamayı kontrol ettirin, trigerde problem var mı diye..

Yorum bağlantısı
Ramazan İlkay

Yetkili servis baktı 1 günde uğraşmışlar usta beyin 10 vermesi gereken bir değeri 5 veriyor dedi. Bu da beyinin sıkıntılı olduğunu söyledi. 

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
14 saat önce, Ramazan İlkay yazdı:

Evet 6 ay önce değişti.

 

Bugün yetkili servisten aradılar beyinde sıkıntı varmış dediler. Beyin değişmesi gerekiyormuş. Yedi bin lira dediler.

Sana zahmet yedek anahtarlann bı çalıştır arabayı aynı sorunu verecek mi

yazın bu beyin niye sıkıntısız calısıyormus peki.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ramazan İlkay

Slm arkadaşlar. Arabam çok şükür arızaları düzeldi. Arabam da çalışıp stop etmesinin sebebi enjektör geri dönüşüm hortumu sızıntı yapmış. O değişti araba stop yapmayı bıraktı ama rölenti dalgalanmalar devam etti. Servis enjektorlerde sıkıntı var dedi. Bende eskisehir Bosch uzman enjektör servisine gittim. Enjektörlerin ucu ucunun içindeki aparatlar değişti. Ayarlar ve temizliği yapildi. Bakir pulları degisti. Normalde 170 olması gereken değer 225 e cikiyor. Bunun ayarının nasıl yapıldığını anlata anlata gosterdiler. Şimdi sabahları çalıştırıyorum arabayı en ufak rölenti dalgalanma şıkırtı sesi çiğ mazot kokusu motorda sesli ve sarsıntılı çalışma kalmadı.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Rıdvan Turan
4 saat önce, Ramazan İlkay yazdı:

Slm arkadaşlar. Arabam çok şükür arızaları düzeldi. Arabam da çalışıp stop etmesinin sebebi enjektör geri dönüşüm hortumu sızıntı yapmış. O değişti araba stop yapmayı bıraktı ama rölenti dalgalanmalar devam etti. Servis enjektorlerde sıkıntı var dedi. Bende eskisehir Bosch uzman enjektör servisine gittim. Enjektörlerin ucu ucunun içindeki aparatlar değişti. Ayarlar ve temizliği yapildi. Bakir pulları degisti. Normalde 170 olması gereken değer 225 e cikiyor. Bunun ayarının nasıl yapıldığını anlata anlata gosterdiler. Şimdi sabahları çalıştırıyorum arabayı en ufak rölenti dalgalanma şıkırtı sesi çiğ mazot kokusu motorda sesli ve sarsıntılı çalışma kalmadı.

Geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...