Doğan Arşiray 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 Araç 2010 Dodge Journey R/T. normalde 19" jantları ile daha dengeli, ancak kullandığım yollar ince yanağa uymuyor. 17" jant ile geziyorum ve lastikten yana problemim yok. Aracın sürüş karakteri eski Amerikan araçları gibi. düz yolda problemsiz ancak hız artınca, yol tutuş bir rezalet. Adeta bir doblo. Uzun ve ağır bir doblo. 150 km nin üzerinde virajlar çok tehlikeli. Süspansiyon çalışma mesafeleri de oldukça iyi ve hafif arazide hızlı giderseniz saçma süspansiyon sesleri ve vuruntular olmuyor. Öyle ise dedimki… Bu aracı mesela 3 cm kadar yükseltsek, el yapımı metal amortisör kulesi takozları ile, süspansiyonu biraz sertleştirmiş olurmuydum? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 (düzenlendi) 45 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: Bu aracı mesela 3 cm kadar yükseltsek, el yapımı metal amortisör kulesi takozları ile, amortisör üst bağlantı noktasına get benzeri malzeme takılarak mı? 5 Ocak 2019 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 Get ile yayin altina destek yapmis olunur ve amortisorun sertligini degistirmez diye dusunuyorum. Calisma araligi degisir. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Ocak 2019 Yazar Paylaş 5 Ocak 2019 150 km den sonra zaten uçuyor. fark olmaz o bakımdan. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 3 cm az değil, ağırlık merkezi de artacak Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Ocak 2019 Yazar Paylaş 5 Ocak 2019 süspaniyonu nasıl sertleştiririm. soru bu o halde. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 süspaniyonu nasıl sertleştiririm. soru bu o halde.Amortisorculer sertlestiriyor. Zamaninda araclari bastigimiz donemlerde yaptirmistik Istanbul'da arkadaslarin araclarina. Sokup istedigin sertlikte yapip geri takiyorlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 sorunun odağını önce tespit etmeli , amortisör salınımı sönümler, yaylar da yüksekliği ve rijitliği sağlar. komple sertlik ayarı ikisinde de gelse amortisör büyük etken. sizdeki doblo hissiyatını anladığımı sanıyorum, çare 3 salınımda duran sistemi tek salınıma indirmek , yani daha sönümleyici bir amortisör takmak veya amortisörü yaptırmak. aracı get sistemi ile yükseltince, aşağı sarkan aks kolundan aşırı zorlanan salıncak rotiline kadar herşey negatif etkilenecek, ve sertlik aynı kalarak araç yükseildiği için salınımı daha da artacak. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 9 yaşındaki amortisorler artik omrunu doldurmuş ve gorevini yapamiyor olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 (düzenlendi) 8 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: Araç 2010 Dodge Journey R/T. normalde 19" jantları ile daha dengeli, ancak kullandığım yollar ince yanağa uymuyor. 17" jant ile geziyorum ve lastikten yana problemim yok. Aracın sürüş karakteri eski Amerikan araçları gibi. düz yolda problemsiz ancak hız artınca, yol tutuş bir rezalet. Adeta bir doblo. Uzun ve ağır bir doblo. 150 km nin üzerinde virajlar çok tehlikeli. Süspansiyon çalışma mesafeleri de oldukça iyi ve hafif arazide hızlı giderseniz saçma süspansiyon sesleri ve vuruntular olmuyor. Öyle ise dedimki… Bu aracı mesela 3 cm kadar yükseltsek, el yapımı metal amortisör kulesi takozları ile, süspansiyonu biraz sertleştirmiş olurmuydum? Yurtdısı sitelerde neler yapıyorlar bakdınızmı hıc, yaylar dıyelım aracı yukseltınız arac ıyıce yuksek suratlerde saga sola esneyecek transporter yayı uyarsa eger ısınız yay görürse tavsıye ederım yayın esneme payı cok azdır örnek olsun dıye bır lınk attım https://www.google.com/search?q=transporter+helezon+yayı&sa=X&rlz=1C1AVNG_enTR727TR727&biw=1340&bih=600&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=z9blzR1J9k7AHM%3A%2CYriXG6vVBk1ZOM%2C_&usg=AI4_-kSFlmDtWdn5L6JjZ6ugCNg6XRgj2w&ved=2ahUKEwiU58GIqdffAhUxlIsKHVcVAQ4Q9QEwBHoECAUQBA#imgrc=d0FjRJDkK72uXM: vw t4 yayı 5 Ocak 2019 tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Ocak 2019 Yazar Paylaş 5 Ocak 2019 6 saat önce, Sani Gerşon yazdı: 9 yaşındaki amortisorler artik omrunu doldurmuş ve gorevini yapamiyor olabilir mi? Tipik ufak tirtiklar uzerinde hala yeterliler. Ses tikirti olmuyor. Arac sekmiyor. Ancak osilasyon buyuklugu artinca ve surekli hale gelince ne oluyor bilemiyorum. Belki on amortisorler yenilenebilir. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 Ben mondeo ya koni takınca dikkatimi çeken viyaduk geçişleri ve yüksek süratlerde ki esnemede esneme sayısının azalmasiydi. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 5 Ocak 2019 Paylaş 5 Ocak 2019 9 yaşındaki amortisorler artik omrunu doldurmuş ve gorevini yapamiyor olabilir mi? Ben golfün önleri değiştim. Sanki sıfır araç almış gibi değişti araba 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Ocak 2019 Yazar Paylaş 5 Ocak 2019 (düzenlendi) Baharda yapilabilir, on cok agir aracta. Mutlaka eskimistir bozulmasa bile. Chrysler de genelde 150 bin km gibi bitiyor amortisorler. 5 Ocak 2019 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts