Uğur Fatih Kan 13 Ocak 2019 Paylaş 13 Ocak 2019 (düzenlendi) Araçta olan devir probleminden dolayı bügün hava akış metresini temizledim, ama aracın devirde takılı kalma ve devırden dusmeme sorunu devam edıyor. Resetlemeyi yanlış yaptıgımdan dolayı olduğunu düşünüyorum. 1996 CLX EFİ 16V Ztec motor. EFİ'ler de beyin resetleme nasıl yapılıyor bilen var mı ? 13 Ocak 2019 tarihinde Uğur Fatih Kan tarafından düzenlendi Daha net anlatım 1 Yorum bağlantısı
Uğur Fatih Kan 13 Ocak 2019 Yazar Paylaş 13 Ocak 2019 8 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 4 nokta enjeksiyon mu? Evet abi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Ocak 2019 Paylaş 13 Ocak 2019 4 nokta enjeksiyonda beyin resetleme prosedürü yok, cfi da mevcut tek nokta enjeksiyon da. akü eksi yi geceden sökün, sabah takıp 150 km gibi sadece benzinde sürün, uzun dönem yakıt bilgisi düzelir o kadar. Yorum bağlantısı
Uğur Fatih Kan 13 Ocak 2019 Yazar Paylaş 13 Ocak 2019 (düzenlendi) 9 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 4 nokta enjeksiyonda beyin resetleme prosedürü yok, cfi da mevcut tek nokta enjeksiyon da. akü eksi yi geceden sökün, sabah takıp 150 km gibi sadece benzinde sürün, uzun dönem yakıt bilgisi düzelir o kadar. Abi ben bunu şundan dolayı sordum, gaza bastığımda güzel devirleniyor ancak devirin geri düşmesi çok geç oluyor. Bazen 2000 devirde takılı kalıyor. Araç durduğun da devir de normale dönüyor. Buna çözüm olarak senın dedıgın gıbı hava akış metresını, hava kazanını ve o boruları guzelce temızledım balata spreyı ıle hatta hava kazanın da kı sungerı bıle degıstırdım bunları yapmadan once de Kutup basını ve 3a sıgortayı soktum bu ıslemlerı yapıp tekrar sıgortayla kutup basını taktım ama duzelmedı aynı problem hala devam edıyor resetleme ıslemını yanlıs yaptıgımdan dolayı mı acaba? 13 Ocak 2019 tarihinde Uğur Fatih Kan tarafından düzenlendi Daha net anlatım Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM 16 Ocak 2019 Paylaş 16 Ocak 2019 On 13.01.2019 at 23:29, Uğur Fatih Kan yazdı: Abi ben bunu şundan dolayı sordum, gaza bastığımda güzel devirleniyor ancak devirin geri düşmesi çok geç oluyor. Bazen 2000 devirde takılı kalıyor. Araç durduğun da devir de normale dönüyor. Buna çözüm olarak senın dedıgın gıbı hava akış metresını, hava kazanını ve o boruları guzelce temızledım balata spreyı ıle hatta hava kazanın da kı sungerı bıle degıstırdım bunları yapmadan once de Kutup basını ve 3a sıgortayı soktum bu ıslemlerı yapıp tekrar sıgortayla kutup basını taktım ama duzelmedı aynı problem hala devam edıyor resetleme ıslemını yanlıs yaptıgımdan dolayı mı acaba? Rölanti motorunu söküp temizlemeyi deneyin. Temizlik işlemi öncesi akü kutup başını sökün, işlem bitene kadar ecu resetlenmiş olur. Rölanti motorunu taktıktan sonra marş yapmadan önce (yanlış hatırlamıyorsan eğer) 3 defa yarım kontak yapıp kapatın. 4. kontakta marş yapın ve aracı benzinde kullanın. Rölanti motoru sorunlu ise orjinal takmanı öneririm. Çünkü yan sanayi 1 yıl dayanıyor. Yorum bağlantısı
Uğur Fatih Kan 16 Ocak 2019 Yazar Paylaş 16 Ocak 2019 3 saat önce, Mustafa YILDIRIM yazdı: Rölanti motorunu söküp temizlemeyi deneyin. Temizlik işlemi öncesi akü kutup başını sökün, işlem bitene kadar ecu resetlenmiş olur. Rölanti motorunu taktıktan sonra marş yapmadan önce (yanlış hatırlamıyorsan eğer) 3 defa yarım kontak yapıp kapatın. 4. kontakta marş yapın ve aracı benzinde kullanın. Rölanti motoru sorunlu ise orjinal takmanı öneririm. Çünkü yan sanayi 1 yıl dayanıyor. bi de onu temızlıyelım denıyelım bakalım hocam ne olucak olmazsa rolanti motorundandır harelde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2019 Paylaş 16 Ocak 2019 0:57 deki erimişi gibi kabloları olan soket vss. bu soketi çıkartıp deneyin devirini Yorum bağlantısı
Musa Yazıcı 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Ustam birşey soracağım benim aracım Escort hb 99 1.8 plastik manifold 115 psi şöyle bi soronum var aracım ilk çalıştırmada ısınırken belli bi sıcaklığa gelirken tam ısınmadan stop ediyor tekrar marş yapınca sorunsuz çalışıyor eğer ısınmasını beklemezsem yolda giderken aracı vurdurur gibi oluyor birde 1500 - 2000 devir arasında tekleme hissi veriyor. Bu devir aralığındaki tekleme hem benzin de hem lpg de motor sıcakken oluyor bujiler, buji kabloları, bobin orjinal ve yeni boğaz kelebeği ve maf temizlendi fakat bir türlü sorunu bulamadık hatta sigorta tablasının bütün lehimlerini yenilettim yine nafile sonuç aynı Yorum bağlantısı
Recommended Posts