İçeriğe Yönlendir

Buji Değişimi Sonrası Farklılıklar


Ümit Mavigöz

Recommended Posts

Ümit Mavigöz

Merhaba uzun süredir konu açmıyordum,artık bugüne nasipmiş.bugün araca 185 000 km bakımı yaptırdım bujileride değiştirdim ancak aracın üzerinden çıkan bujilerde kendi arasında farklılıklar var neden böyle bişey olur ? bujilerin sırası motordan çıkan sıraya göredir.3 buji sarılaşmış biri normal. sarılarda mı sorun var yoksa sarılaşmayan bujide mi ? Araç 2003 1.4 16V 100HP Seat İbiza

 

NnpXJ5.jpg

P10dzN.jpg

JZa9Bo.jpg

Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz
2 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

LPG'li mi araç?

evet sani abi 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Lpg den kaynaklı oldugunu düşünüyorum. Kuru yakit oldugu icin normal geldi bana.

Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz
Bir saat önce, Koray Demir yazdı:

Bujiler kaç km lpgde kullanıldı? Yakıtı nerden alıyorsunuz?

8bin km falan oldu bujiler yakıt karışık ancak çoğunlukta aygaz otogaz 

Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Lpg den kaynaklı oldugunu düşünüyorum. Kuru yakit oldugu icin normal geldi bana.

kafamı karıştıran nokta benim neden 4 bujide aynı değilde 1 i görüntü olarak farklı ? bi sorunun işareti mi acaba yoksa normal mi ?

Yorum bağlantısı
Koray Demir

En ideal olanı bujinin gri renk ve elektrotun erimemiş şekilde sağlam olarak çıkmasıdır. Motorun durumu nasıl? Silindir kapak contasında kaçak var mı? En sağlıklı sonucu kompresyon testi verecektir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bence de bujinin biri normal.
Su eksiltmiyor ve kompresyon değerleri de normalse bişey yapmayın.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

koyu sarı kahve gri koyu kahve vs normal renklermiş. neden farklı bende bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...