Samet Güler 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Dostlar merhaba Aracımda çözemediğimiz bir sorunla baş başayım ve resmen soğudum araçtan artık. Aracımda yazılım vardı siyah duman sorunu yüzünden yazılımı bakımları yaptırırken sildirdim. Bakım sırasında rutin yağ bakımı ve triger devir daim falan değişti. Herşey bundan sonra başladı araçta 2-3 gün kullandıktan sonra bir anda yoğun bir mavi duman başladı trafikte durduğum zaman millet korna basıp sorun var sanırım demeye başladı. Duman atmaya başladığı anda aracın içinde egzoz sesinin gazı hafif dokunduğunda boğuk geldiğini fark ediyorum. Daha sonra yağ seviye uyarısı çıkıyor. Kontrol ettiğimde yağ seviyesi koyduğumuz çizginin üzerinde ve yağa dokunduğum zaman yoğunluğunu kaybettiğini farkettim. Ustamıza götürdüm araçta ya partikülden dolayı yada pompa denildi. Partikül içi boş be bilgisayardan kapalı. Geriye pompa kaldı revizyona yolladık bi sorun bulamadılar. Keçeden olabilir değişsede düzen tutmaz dediler pompanın sıfırı 13.000 tl zor bela çıkma bi pompa bulduk taktik yağınıza değiştirdik ama sorun hala devam ediyor 2-3 gün sonra yine duman başladı ve yağ seviye ışığını yaktı. Duman atarken durup stop ediyorum tekrar marş yapıp gidiyorum 10 dakika sonra yine başlıyor. işin en garip tarafı ise bunu kafasına göre yapıyor olması mesela bu sabah yapmadı günlük 35 km yol gidip geliyorum. Giderken yoktu. Akşam dönerken yine başladı. 3-4 tane ford ustası baktı işin içinden çıkamadık bu konuda fikri bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Yağ seviyesi yükselince su seviyesi ne alemde? Yağ özelliğini neden yitirir ki içine başka bir sıvı mı karışıyor? Mazot, su.. ? Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Yağ seviyesi yükselince su seviyesi ne alemde? Yağ özelliğini neden yitirir ki içine başka bir sıvı mı karışıyor? Mazot, su.. ?Aracın su seviyesi normal değişme yok. Enjektörlere bakıldı işeme yapıyormu diye gayet sağlıklı çalışıyorlar Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Niye bakımdan sonra oldu acabaHiçbir fikrimiz Yok denk mi geldi acaba diye düşünüyoruz sadece ayrıca kullanılan tüm parçalar orijinal Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Yağ seviyesi artıyorsa başka bir sıvı azalıyor olmalı. Yağ soğutucuyu kontrol ettiler mi ? Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Yağ seviyesi artıyorsa başka bir sıvı azalıyor olmalı. Yağ soğutucuyu kontrol ettiler mi ? Ona bakılmadı. Ayrıca egzoz çıkan inanılmaz kötü kokuyor Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Arac enjektörden veriyor mazotu yaga sızın aracda dpf ve katalizörünüz dolu büyük ihtimal önce onları çözün yag fazlalaştırma ondan yapar Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Arac enjektörden veriyor mazotu yaga sızın aracda dpf ve katalizörünüz dolu büyük ihtimal önce onları çözün yag fazlalaştırma ondan yapar Katalizör iptal içi boş beyindende kapalı. Hatta kuşkuya düşüp katalizörü bile söktürüp baktık Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 23 dakika önce, Samet Güler yazdı: Katalizör iptal içi boş beyindende kapalı. Hatta kuşkuya düşüp katalizörü bile söktürüp baktık mercedes sprinter de biz ugrastık en sonunda dpf temizlendi enjekterdön motora mazot vermeyi kesdi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Su azalmiyorsa bence de mazot. Yazilim eskiye döndürülürken dpf kismi iptal edilmemis olabilir. Normalde arac dpf rejenerasyonu icin fazla mazot verir. Rejenerasyon olmayinca mazot yaga karisir Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Su azalmiyorsa bence de mazot. Yazilim eskiye döndürülürken dpf kismi iptal edilmemis olabilir. Normalde arac dpf rejenerasyonu icin fazla mazot verir. Rejenerasyon olmayinca mazot yaga karisirVallahi çözemedik pdf kapalı diyor usta bilgisayara bağlıyor. Hatta açınca direk pdf arıza ışığı yanıyor acaba başka bir şekilde mi kapatılıyor Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 4 dakika önce, Samet Güler yazdı: Vallahi çözemedik pdf kapalı diyor usta bilgisayara bağlıyor. Hatta açınca direk pdf arıza ışığı yanıyor acaba başka bir şekilde mi kapatılıyor Biz ankarada enjektörcüyü aradık usta paranızı almakdan kacmam dedi dpf temizletin dedi ve dedıgı gibi dpf temizlenince çözüldü Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Mazot yağa nerden karışır. ? Yanma odasından karışamaz heralde değil mi ? Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Biz ankarada enjektörcüyü aradık usta paranızı almakdan kacmam dedi dpf temizletin dedi ve dedıgı gibi dpf temizlenince çözüldü 3 kere enjektör söküldü en son baska enjektörcü baktı oda sağlam en ufak sorun yok diyor enjektörde Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Mazot yağa nerden karışır. ? Yanma odasından karışamaz heralde değil mi ? enjekterdön veriyor mehmet abi Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 Mazot yağa nerden karışır. ? Yanma odasından karışamaz heralde değil mi ?2 şekilde karışır diyorlar ya Dpf jenerasyonundan yada pompadan pompa değişti yine aynı sorun. Yazılım silindikten sonra oldu diyorum herhalde yazılımsak bi sıkıntı var artık Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 enjekterdön veriyor mehmet abiOlmaz bence Erkan. Mazot yağa karışıyorsa. Yağ da yanma odasına dolup yanabilir. Enjektör veya yanma odası bana mantıksız geliyor. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 1 dakika önce, Samet Güler yazdı: 2 şekilde karışır diyorlar ya Dpf jenerasyonundan yada pompadan pompa değişti yine aynı sorun. Yazılım silindikten sonra oldu diyorum herhalde yazılımsak bi sıkıntı var artık arac zengin yakıtla calısıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 2 şekilde karışır diyorlar ya Dpf jenerasyonundan yada pompadan pompa değişti yine aynı sorun. Yazılım silindikten sonra oldu diyorum herhalde yazılımsak bi sıkıntı var artıkYazılım sonrası jenerasyon yapmaya çalışıyor demekki. 3 Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Olmaz bence Erkan. Mazot yağa karışıyorsa. Yağ da yanma odasına dolup yanabilir. Enjektör veya yanma odası bana mantıksız geliyor. Zaten en son aşama ambele olayı yağ yanmaya başlarsa motor bitene kadar dip gaz çalışıyor 2 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı: Olmaz bence Erkan. Mazot yağa karışıyorsa. Yağ da yanma odasına dolup yanabilir. Enjektör veya yanma odası bana mantıksız geliyor. 400 km yolda 2 litre yag fazlalaşıyordu mercedes de dpf temızlendı olay bıttı dpf dolu olunca arac gıtmekıcın daha fazla mazot istiyor fazla mazotda yanmadan nasıl nerden gıdıyorsa yaga herneyse sorun yuzde 90 dpf kaynaklı oluyor genelde 1 Yorum bağlantısı
Samet Güler 21 Ocak 2019 Yazar Paylaş 21 Ocak 2019 400 km yolda 2 litre yag fazlalaşıyordu mercedes de dpf temızlendı olay bıttı dpf dolu olunca arac gıtmekıcın daha fazla mazot istiyor fazla mazotda yanmadan nasıl nerden gıdıyorsa yaga herneyse sorun yuzde 90 dpf kaynaklı oluyor geneldeAraştırdım Onuda nasıl gittiğini jenerasyon bitmeden arac stop edildiğinde yanma odasında kalan yakıt aşağıya sızarak yağa karışıyormuş anlatılanlar böyle 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Yok. Mantıklı gelmiyor bana. Başka bişeyler oluyordur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Enjektörler DPF rejen modunda ekstra mazot basar. FORD motorlarda EOLİZ sıvısı var. sizde o eksik oiabilir mi? Sorun DPF kaynaklı tabi. Sametin dediği doğru mehmet. silindir çeperinden aşağı... Çünkü...dördüncü egzos çevriminde sıkıyor yakıtı.. DPF e gitsin diye. Yorum bağlantısı
Recommended Posts