Hüseyin Bilbey 26 Ocak 2019 Paylaş 26 Ocak 2019 (düzenlendi) Merhabalar 2005 dizel 200.000 km de c max sahibiyim 1 hafta önce enjektòr diplerinde mazot ve yağ birikimi oluyordu bosch pompacıya götürdüm enjektörler söküldü temizlendi ayarları yapıldı oring pul keçe degişimleri yapıldı 2 gün sonra kontrol ettigimde 2. Enjektör dibinde yine bir birikim oldugunu fark ettim kontrol ettgimde yağ olduğunu fark ettim , tekrar pompacıya gittim ve yapılan kontrolde üst kapak (külbütör )contasından yağ kaçırdığını söyledi . Üst kapak contasi erling marka takıldı, 2 numaralı enjektör saplamalarına teflon sarılıp yerine takıldı, ama kayış tarafından 2 ve 4 numaralı enjektörün oralarda yine kısmi yağ oluşuyor. Sıkıntı sanırım üst kapak contasıda değilmiş.bedava extra 100 lira masraf yapılmış oldu. deneme yanılma yöntemi, problemin ne olacağı konusunda fikri olan varmı arkadaşlar 26 Ocak 2019 tarihinde Hüseyin Bilbey tarafından düzenlendi Edit Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ocak 2019 Paylaş 27 Ocak 2019 Benzinlilerde de var aynı sorun bir yağ tıpası vardı galiba oralarda. Yorum bağlantısı
Hüseyin Bilbey 28 Ocak 2019 Yazar Paylaş 28 Ocak 2019 8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Benzinlilerde de var aynı sorun bir yağ tıpası vardı galiba oralarda. Tıpa,Manifold,tamı enjektör,tarflarındamı Yorum bağlantısı
Hüseyin Bilbey 28 Ocak 2019 Yazar Paylaş 28 Ocak 2019 Üst kapakta (külbutor) ne bi ıslaklık nede bi kaçırma işareti var kupkuru Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 On 28.01.2019 at 10:03, Hüseyin Bilbey yazdı: Tıpa,Manifold,tamı enjektör,tarflarındamı Üst kapakta, buji yuvalarının oralarda bi yerlerde.. Yorum bağlantısı
Hüseyin Bilbey 29 Ocak 2019 Yazar Paylaş 29 Ocak 2019 Bugün enjektorlerden 2 ve 4 numaralı olanlar söküldü 2 numaradaki enjektörün keçesi yırtılmış ( yeni degişmişti) o degişti 4 numaralı enjektörün ise saplamalarına teflon sarıldı. Şimdilik sıkıntı yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts