Eren Saraç 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 Öncelikle merhaba arkadaşlar 3 yıldır severek kullandığım 2009 Model TDCİ titanium X aracımda çözülemeyen bir motor arızası durumu mevcut. Araç 3 yıldır aynı sorunu veriyor ve arıza bilgisayara bağlandığında görünmüyor.Arızayı bazen 6 ay boyunca vermiyor , bazende günde 20 defa veriyor.Arıza ışığı yandıktan sonra motor çekişten düşüyor ve 3 bin deviri geçemiyorum.Artık arabadan o kadar bunaldım ki arıza gitsin diye defalarca stop edip çalıştırıyorum.Konuyla ilgili 2-3 ustaya gittim birinde EGR değişti sorun çözülmedi.Diğerinde egr yazılımla iptal edildi sorun yine devam etti.Sollamalarda falan aniden motor arızası veriyor ve bu benim içinde tehlike arz ediyor.Artık aracı satma noktasına geldim. -Başına böyle bir durum gelipte çözüm bulabilen var mı ? -Bu hafta içi son bir kez daha farklı bir ustaya gidip çözüm arayacağım illa şu parçayı da göster diyebileceğiniz bir parça mevcut mu ? -Fikirleriniz gerçekten çok önemli .Yardımlarınız için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Eren Saraç 29 Ocak 2019 Yazar Paylaş 29 Ocak 2019 17 dakika önce, Derviş Dursun yazdı: Direk partikül olayına bakın hocam 2009 olanlar da EGR var diye biliyorum. benim aracımda da var mıdır ? Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 Hepsinde var mı bilmiyorum ama yine de baktırmak lazım. Takılı olabilir de. En azından elemek lazım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 1. kzıdrıma bujisi 2. turbo selenoid valfi. 2 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 Bu arızayı astra h kasa 1.3 cdti motorlar da çok veriyor ve genelde suçlu yukarıda @Çağlar Bayur ustamın da dediği gibi egr yada turbo selenoid valfi çıkıyor.. Yorum bağlantısı
Alaattin Zeki 29 Ocak 2019 Paylaş 29 Ocak 2019 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: 1. kzıdrıma bujisi 2. turbo selenoid valfi. + yüz Çağlar beye katılıyorum. Zamanında Bizzat kızdırma bujisi ve egr valfi sorunsalını yaşamış biri olarak.. Yorum bağlantısı
Eren Saraç 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 On 29.01.2019 at 21:42, Çağlar Bayur yazdı: 1. kzıdrıma bujisi 2. turbo selenoid valfi. Konu güncel. Hafta sonu kızdırma bujileri değişti. 3 buji çalışmıyormuş ustalar büyük uğraşlarla kırmadan çıkarabildiler. Malesef bujilerin değiştiği akşam yeniden motor arızası verdi ve bugün ustaya götürdüm. Arıza tespit cihazına bağlandığında yine bir arıza bulunamadı. sanırım bu gidişle aracımı satacağım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Servisteki bilgisayarla bakılmalı. Maf sensörüne de bakılmalı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 serviste ids e bağlatın, donmuş arıza verisi okutun. (becerebilirlerse tabii) Yorum bağlantısı
Recommended Posts