İçeriğe Yönlendir

İ20 - Direksiyon Kutusu Tüketici Hakem Heyeti - Kazandım


Hasen Kara

Recommended Posts

Hasen Kara
12 saat önce, Hüseyin Sönmez yazdı:

Tebrik ederim. 

Elin Korelisi gelip 3. dünya ülkesi arabası satacak, arıza yapınca da 'ırıbı sıyı gırmemelı' diyecek. Adam ürettiğimiz arabanın direksiyon kutusunun izolasyon problemi var demiyor da niye yağmurda dışarı çıkıyorsuna getiriyor konuyu. 

 

:D başka bahaneler öne sürseler belki ikna olurdum. Ama araç suya girmiş nedir abi ağlasam mı gülsem mi. birde bakımlarını servise yaptırdım yani daha ne yapmamı beklerler anlamıyorum yıkatmak için de mi servise vericez güzel muamele görmek için.  

 

14 saat önce, Mustafa Orak yazdı:

Bizim de bulasik makinesi yikamiyor, 3 kere servis çağırdık alalı 2 yıl olacak acaba ben de başvursam sonuç alirmiyim?

 

1 dk bile beklemeyin. yasal garanti süresi (2 yıl) dolmadan müşteri hizmetlerini arayıp kayıt açtırın. ücretsiz tamir etsinler. tamir olmuyorsa yenisini versinler. yenisi yoksa ödediğiniz parayı versinler.

 

11 saat önce, Erkan Işık yazdı:

Direksiyon kutusu sorunu i20 lerde kronik kimi servısler degısıme gıtmeden direksiyon kutusunu yeniden söküp takarak tamır edıyor bunu yaparkende bir servıs bakımı servısde yapdırın dıye sart kosuyor 

 

evet kronik olduğunu bende duydum biraz da bunun mücadelesi içindeyim. gerekirse tüm i20 leri geri çağırsın yada 10 yıl süresinde ücretsiz değiştirsin. 

 

9 saat önce, Ali Gök yazdı:

bize suya girdin bozdun dese anlarımda i 20 nin ne işi ola suyla başka bahanemi yoktu :D   

 

iyi etmişsin eline sağlık 

 

 

Sanki kağıttan araba, sen suya girmişsin dediklerinde telefonda sesim bi gitti geldi. ne diyeceğimi bilemedim. aslında manevi tazminat davası da açmam lazım. şimdi yağmur yağdığında yolda mini gölet varsa, önünde durup fotoğraf çekip hyundai ye sormak istiyorum. gireyim mi girmeyeyim mi? girersem araban bozulur mu? psikolojim bozuldu :D

Yorum bağlantısı
Hasen Kara
Şimdi, Dogan Arsiray yazdı:

2007 model jetta nı 2010 senesinde garantisi bittikten 4 ay sonra tavan döşemesi sarktı. kullanıcı hatası deyip yetkili servis bizi salladı. almanyaya yazdık yetkili servis, aracı yağ değişimine vs ye getirmemişsiniz son bakımda ondan iyi niyet garantisi olmaz dedi yanlış olmasın ama herhalde 1200 tl masraf çıkarttı. bizde gidip şaşmazda zanaatkar bir gerçek ustaya 400 tl ye yaptırdık. o günden yeminliyim vw almamaya mesela.

 

eskiden 2000 senesinde, Hyundai Accent arabam vardı, 0 km aldık. ikinsi senenin içinde aracın plastik direksiyonu griden sarıya döndü. servisteki müşteri sorumlusu elimdeki kremden olduğunu garanti sorumlusu da içtiğim sigaradan olduğunu iddia etti. her ikisini de kullanmıyordum. fabrikaya yazdık, yeni direksiyon taktılar, e ne oldu hani sigarayı tutuğum yağlı ellerimdendi? 

 

Mercedes e350 cdi aldık 2011 senesinde, sıfır km, araç 4000 km deyken çağırıp binbir özür dileyip direksiyon kolonunu ve kutusunu komple değiştirdiler. .farka bak. boşuna yıldız olunmuyor.

 

Kesinlikle katılıyorum. boşuna yıldız olunmuyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Helal olsun tebrik ederim. misli ile döndü firmaya. elinize sağlık.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

beter olsunlar bence. ben kendi ürettiğimiz yüzde yüz yerli üründe üretim sırasında oluşan hata var ise sorgusuz sualsiz yenisi ile değiştiriyorum. sonuçta ben almak istermiydim arızalı akustik paneli? otomobil gibi çok parçadan oluşan bir şey de bu pek mümkün olmasa da iyi niyetle çözmek lazım. kaç paradır ki direksiyon aksamı fabrika için!??

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Alt yapı içinde olan hareketli parçaların belirli bir süre su almama normu var. Bir yerlerde okumuştum. Kaldı ki direksiyon kutusu iki taraftan tam izoleli ve üst mili bildiğin çift dudak keçe ile kapalı. Zinhar su girmez oraya 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasen Kara
44 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

Helal olsun tebrik ederim. misli ile döndü firmaya. elinize sağlık.

Teşekkür ederim Çağlar abi. İnşallah bu tür mağduriyet yaşayan tüketicilere örnek olur da servisleri dize getiririz.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)
On 31.01.2019 at 09:36, Mustafa Orak yazdı:

Bizim de bulasik makinesi yikamiyor, 3 kere servis çağırdık alalı 2 yıl olacak acaba ben de başvursam sonuç alirmiyim?

Beyaz eşyanın garantisi olması lazım zaten. En az 3 sene diye biliyorum.

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Orak
5 saat önce, Hakan Gürsu yazdı:

Beyaz eşyanın garantisi olması lazım zaten. En az 3 sene diye biliyorum.

garanti var da adamlar fairy ile yıkayın diyor Tuz koyun parlatici koyun diyor daha ne  kaldi, en iyi calgon ile denedik yine buğulu ve bazende kirli çıkıyor bulasik. servis aldı gitti tuz ayarı falan  yapmislar yine aynı, hakem heyeti care bulur mu bilmiyorum ama bi şansımı deneyeceğim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...