H.İbrahim Şanlı 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 2011 model Ford fusion 1.4 tdci sahibiyim.Aracım 63000km,de.Motor soğuk iken çalıştırıp 3,4 dk geçtikten sonra rölanti 900 devirden 8.5 devire düşüp çıkıyor.Motor tam ısısına ulaşınca normale dönüyor.Bosch pompa servisine götürdüm.Bilgisayara bağladılar.Her şeyi kontrol ettiler fakat arıza bulamadılar.Bir başja sorun ise ön sağ kapı kapalı olduğu halde ekranda kapı açık ikazı yanıyor vetavan lamvası sönmüyor.Ustaya götürdüm,usta kapı açık- kapalı swicinin kapı kilitinin içinde olduğunu bu nedenle müdahale edemeyeceklerini söyledi.İşin en kötüsü swic açık konumda kaldığı için merkezi kilit kapatmıyor.Tecrübe ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Selamlar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 Kilidi açıp swici temizlemek gerek.. Doğru yere wd40 sıkılırsa iki günde çözer.. Rolanti sorunu için enjektörlere bakılmalı. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 Rolanti sorunu ; arac tam isindiginda sabit hale geliyormu? Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 Pompa işin bir tarafı ikincisi enjektör, bilindik bir marka dizel enjektör temizleyicisi kullanın sonra gözlemleyin. Kapı swicth ise o kadar zor bişi değil, ha hiç onarılacak durumu yok ise, ehil bir elektrikçi standart bir switch ile işi halleder Yorum bağlantısı
Recommended Posts