Mustafa Tüfekçi 22 Şubat 2019 Paylaş 22 Şubat 2019 Akü voltajı düşük ise can çekişiyor olabilir. Akü dışında şarj dinamosu da bakardım Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Şubat 2019 Yazar Paylaş 23 Şubat 2019 Aku yeni. Gecen hafta aldik. İsitma bujileride yeni. Alternatoru olcmek lazim. Egr kodu gelirse tekrar bakacagim. Acaba sogukken fazladan hava mi cekiyor maf sensorunden sonra... Catlak filan varsa isininca kapaniyordur. Bogaz kelebegi varmi bilmiyorum bu motorda. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Şubat 2019 Yazar Paylaş 26 Şubat 2019 Arac sogukken hala rolanti tuhaf. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 26 Şubat 2019 Paylaş 26 Şubat 2019 Devir kadranının videosunu çekip bi atabilir misiniz youtube falan çıkmacıda maf sensörünü emaneten değiştirip deneme imkanı olsa ama motorun soğuk olmasını beklemek falan uzun iş Yorum bağlantısı
Celil Olgun 4 Mart 2019 Paylaş 4 Mart 2019 Sorun hala devam ediyor mu? Egr değildir. Akü de olmaz. Kızdırma bujileri sağlam olabilir ama çalışıyor mu? Devir dalgalanmasının videosunu girebilir miyiz? Aklıma bir ihtimal daha geliyor acaba normal olabilir mi? Bunun arıza olduğundan emin misiniz?SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 4 Mart 2019 Yazar Paylaş 4 Mart 2019 video çekeceğim bu ara kendi arabamla uğraşıyorum. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 5 Mart 2019 Paylaş 5 Mart 2019 Alıntı -Şikayetim aracın belli belirsiz zamanlarda ani gaz kesmesi, bazen ilk çalıştırmada bazen gün içinde 2. çalıştırmada soğuk sıcak farketmeksizin rölanti dalgalanması yapmasıydı. ancak hiçbi şekilde ekranda arıza ışığı yakmıyordu. 1. OLARAK RAİL MÜŞÜRÜ DEĞİŞTİ ORJİNALİYLE SONUÇ ALAMADIM, 2. OLARAK CONTİNENTAL MARKA AKIŞMETRE ALDIM SONUÇ ALAMADIM 3. OLARAK GAZ KELEBEĞİNİ İPTAL ETTİM SONUÇ ALAMADIM. ALT DEVİRLER İYİCE ÖLÜNCE KELEBEĞİ GERİ TAKTIRDIM ARAÇ KENDİNE GELDİ SÖKMEMENİZİ TAVSİYE EDERİM. 4. OLARAK EGR İPTALİ YAPTIM SONUÇ ALAMADIM. 5. OLARAK HATA VERİYOR DİYE KIZDIRMA BUJİLERİMDEN BİR TANESİ KESİK ÇIKTI ONU DEĞİŞTİRDİM. tüm bu işlemleri yapmamın nedeni tamam şimdi oldu deyip yola çıktığımın 2 3 gün sonrası sorunun yine baş göstermesi oldu. arızayı beklediğimiz anda yapmıyordu ustalarda anlam veremiyordu. araç bi kaç gün sanayide bile yattı ama rölanti dalgalanmasını yapmadı SORUNUN ÇÖZÜMÜ: EN son arabayı yakmaya niyetlenmiştim ki kimseye danışmadan kimsenin selamıyla bir yere gitmektense kolları sıvadım kendim usta arayışına girdim. o arada da aracımda rölanti dalgalanmasını yakaladığım anda bir arkadaşımla iki ayrı video çektim ve kendi imkanlarımla bulduğum ustayı Whatsappdan ekledim anlatıp durumu videoyu da gönderdim. SORUN : ABİ HİÇ KURCALATMA ARABAYI ENJEKTÖR !!!! nasıl olur dedim hiç bir cihazda enjektör hata vermedi hatta değerler normal referans aralığıında çıkıyor dedim. SEN GETİR ABİ dedi. haydi son bir hamleyle son aşama olan enjektör pompacıya çektim aracı sabah 8 de başlayan işlemlerimiz akşam 5 buçukta sonlandı. SONUÇ : 1.4 HDİ CANAVAR YAPILANLAR: 4 ENJEKTÖR SÖKÜLDÜ PULLARI VS DEĞİŞTİ, KÜTÜKLERİ DEĞİŞENDE VAR 1 TANESİNDE DE BOBİN HATASI VARDI ENJEKTÖRE ELEKTRİK GİTMİYOR BOBİN DEĞİŞTİ. (tüm işlemler gözümün önünde yapıldı hiç tereddütüm kalmadı) MAZOT POMPASINDA REGÜLATÖR DEĞİŞTİ ENJEKTÖRÜ SÖKTÜĞÜMÜZDE EMME MANİFOLD CONTALARINDAN BİRİNİN OLMADIĞI FARKETTİK, SÖKERKEN DÜŞÜRDÜK SANDIK AMA CONTANIN BİRİ YOKTU ONU DA TAKTIK 2 TL CONTA SONUÇ: Araç gerçekten yeni alınmış hissinde şuan ve tüketimim her zaman gittiğim ordu samsun arası işlemler öncesi 4.8 iken şuan 3.4 ile gittim. aracın gidişini çok ciddi oranda değişti. günlük 10 km iş ev arası gidiyorum normalde yol bilgisayarı 7.2 leri gösterirdi,( 3 4 km si dik bayır var ) şuan en maks 5.0 lt. hava kış olmasına rağmen ki muhteşem değer. DEMEM O Kİ BU TİP SORUN YAŞAYAN VAR İSE KESİNLİKLE ÖNCE ENJEKTÖRLERİNE BAKTIRSIN. ARACINIZI YOK YERE KURCALATMAYIN. enjektör temizleyicileri kötülemek gibi olmasın ama kesinlikle sök temizle ayarla tak işleminin yerini tutamaz. burdan işlemlerimi yapan ustama teşekkür ediyorum. Sizleri de bilgilendirmiş olayım selamlarımla başka bir forumda dizel araçta yaşanan rölanti dalgalanması sorunu enjektör arızası çıkmış 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 6 Mart 2019 Yazar Paylaş 6 Mart 2019 servet bey de aynısın diyor zaten. manifolt contası işini anlamadım ancak. belki de oradan fazladan hava alıyordu o araç? tipik rölanti problemi arızası sebebidir. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Haziran 2019 Yazar Paylaş 27 Haziran 2019 güncel müncel, araca başka bir beyin takınca aracın rölantisi daha düzgün oluyor ama tam olarak da düzelmiyor. çekiş bazen kötüleşiyor ve siyah duman atıyor. yani enjektör ile iligli ne varsa sorunun bir bölümü bundan kaynaklı. ancak eski beyini takınca rölanti bozuluyor ancak çekiş artıyor ve tüketim düşüyor. bosch enjektör servisi revize edilmiş sıfır ayarında enjektör takmamız lazım diyor ve 4000 tl rica ediyor. taktık diyelim ya olmazsa?? gelde çık işin içinden. sonuçta sıfır beyin bulmak mümkün değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 Neden pahalı. Revizyonlu enjektör için rakam yüksek geldi bana. Yurt dışı fiyatlar nasıl ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Neden pahalı. Revizyonlu enjektör için rakam yüksek geldi bana. Yurt dışı fiyatlar nasıl ? Land motoru gibi. Lr2 seti 10binden fazla Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2019 Yazar Paylaş 29 Haziran 2019 E iyide baska ko lntrol unitesi ile neden cok daha iyi calisiyor o halde. Hemen mars alip etrafi dumana bogmuyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Haziran 2019 Paylaş 29 Haziran 2019 Kalibrasyon farklı. Her ecu aynı araçta tak çalıştır yapmaz. Bir dünya ayarı var. Senin ecu belkide sadece kalibre edilecek Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Haziran 2019 Yazar Paylaş 29 Haziran 2019 adama geri bıraktık arabayı. beyin işini yapan deneyecekmiş birşeyler. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Haziran 2019 Paylaş 29 Haziran 2019 Araçlarda en son bozulacak malzemeye dalmak iyi değil. Mekanik çözümü bilmeyenler hep bahaneyi elektronik ünitelerde arar Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2019 beyin tamir oldu. araç düzeldi. havalar soğuyunca kontrol etmek lazım tabi. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2019 bir de biz bileydik tuşlar nerede. ne demiş adam çekiç iki dolar nereye vuracağını bilmek 9998 dolar. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2019 araçta motor soğukken duyulan ve ısınınca azalan sabit frekanslı bir ıslık sesi var. bu ses milletin egzosa taktığı düdüklerin sesi gibi bir ses. önce turbo pervanesinin sesi diye düşünmüştüm ancak onun dönüş devrine bağlı olarak frekansı değişen bir tür sesi olur. 3500 devir civarı başlayıp 4500 e gelmeden susuyor. bu videoyu aracın kara duman attığını söyledikleri için çektim ancak duman göremedim. hemde çekiş düşüklüğü oluyormuş. oysaki gördüğünüz gibi it gibi hızlanıyor, şaka gibi alet. sabit hızla gelen astradan kıyaslayın. o bir şaka vanı. bence bu bir kırık yada yırtık hortumun eseri. yada, bunlarda da bir tür wastegate aktivatörü vardır herhalde, nasıl birşey bilgisi olan varmı? belki bazen takılıp kalıyordur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts