Emre Yiğit 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 Merhaba araçtaki sorunlar bitmiyor aracın hararet müşürü orjinali ile değişti fakat bu seferde marş yaptıktan sonra devir 2bine çıkıyor 3-4 saniye kalıyor sonra düşüyor araç yüksek hararetle çalışıyor sanki Sizce sorun neden olabilir ?maf mı rolanti sensörü mü ? Araç 1995 1.6clx Şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 Rölanti sensörüne oyumu kullanıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 sonrasinda sabitleniyormu? surekli in cik mi yapiyor? Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 21 Şubat 2019 Yazar Paylaş 21 Şubat 2019 Evet 7-8 saniye sonra sabitleniyor Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 Genelde soğukken ilk çalıştırmada yüksek rölantide çalışır daha sonra motor ısındıkça normal seyre döner. Öyle bir şey olmasın? 1 Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 21 Şubat 2019 Yazar Paylaş 21 Şubat 2019 Ama sıcakkende aynı şeyi yapıyor rolanti düzelincede biraz gürültülü çalışıyor Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 Emin olmak için sensörleri bir elemek gerekiyor. Rölanti motorunun ilk çalıştırmadaki yüksek çevirmesine sebep olan ısı sensörü mü, her ne ise o parçadan başlanmalı. Yapılmamışsa supap ayarı da iyi olur. Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 21 Şubat 2019 Yazar Paylaş 21 Şubat 2019 Hocam subap ayarı otomatik değil mi doch motorlarda ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 hava kaç C ? motor ısınınca rölanti kaçta? 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 benzer bir sorunu daha once yasamis biri olarak sorunun ısı müşürü kaynaklı olması kuvvetle muhtemel. resimdeki müşür arac 90 derece ideal sicakliga ulastiginda 2.8kiloohm direnc vermesi gerekir. multimetre varsa olcebilirsiniz.bu müşür bir nevi otomatik jikle gorevi gördüğü icin suyu soguk algilarsa rolantiyi de surekli yukarida tutar. 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 2 saat önce, Emre Yiğit yazdı: Hocam subap ayarı otomatik değil mi doch motorlarda ? Dohc çift eksantrik demek, onunla alakası olduğunu sanmıyorum. Benim 1.4 is de dohc ama supap ayarı elle yapılıyor. Coşku bey’in tarif ettiği müşürü kontrol edin bir de Çağlar abinin sorduğu soruları cevaplayın onlar iyi bilir 1 Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 21 Şubat 2019 Yazar Paylaş 21 Şubat 2019 5 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: hava kaç C ? motor ısınınca rölanti kaçta? Çağlar bey hava 10 12 derece civardında motor ısınınca ilk marşta 2binde kalıyor sonra 1 in biraz üstüne düşüyor 5 saat önce, Coşku Mert yazdı: benzer bir sorunu daha once yasamis biri olarak sorunun ısı müşürü kaynaklı olması kuvvetle muhtemel. resimdeki müşür arac 90 derece ideal sicakliga ulastiginda 2.8kiloohm direnc vermesi gerekir. multimetre varsa olcebilirsiniz. bu müşür bir nevi otomatik jikle gorevi gördüğü icin suyu soguk algilarsa rolantiyi de surekli yukarida tutar. Coşku bey bu parça orjinali ile yeni değişti ama yinede ölçerim Yorum bağlantısı
Coşku Mert 22 Şubat 2019 Paylaş 22 Şubat 2019 ilk mesajda hararet müşürünün orijinali ile değiştiğini yazmışsınız, ikisi farkli müşürler. yanlışlık olmasın. hem bu müşürün orijinalini bulmak da zor Coşku bey bu parça orjinali ile yeni değişti ama yinede ölçerim Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 22 Şubat 2019 Yazar Paylaş 22 Şubat 2019 Coşku bey motorun hemen sol tarfındaki müşür hararet müşürü değil mi diğer bahsettiğiniz nerde ? Yorum bağlantısı
Coşku Mert 22 Şubat 2019 Paylaş 22 Şubat 2019 kırmızıyla işaretlediğim ısı müşürü, yeşille işaretlediğim hararet müşürü 1 1 Yorum bağlantısı
Emre Yiğit 22 Şubat 2019 Yazar Paylaş 22 Şubat 2019 1 saat önce, Coşku Mert yazdı: kırmızıyla işaretlediğim ısı müşürü, yeşille işaretlediğim hararet müşürü Teşekkür ederim hocam o müşürüde kontrol edicem Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Şubat 2019 Paylaş 22 Şubat 2019 Bence sensörlerin biri düzgün çalışmıyor.. Emanet bulabilirseniz maf sensörünü bi değişip deneyin derim.. 1 Yorum bağlantısı
Beytullah Kabadayı 23 Şubat 2019 Paylaş 23 Şubat 2019 23 saat önce, Coşku Mert yazdı: kırmızıyla işaretlediğim ısı müşürü, yeşille işaretlediğim hararet müşürü coşku bey o zaman şimdi termostat gövdesinin üstündeki yani resimde gösterildiği gibi kırmızı olan hararet müşürü değil ben o biliyordum peki alttaki hararet müşürüyse yeşil olan bu ısı müşürü ne yapıyor görevi nedir 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 23 Şubat 2019 Paylaş 23 Şubat 2019 kırmızıyla işaretli müşür sogutma sıvısı sıcaklığını ecuya iletir. bu bilgiye gore ecu yakit miktari rölanti seviyesi gibi ayarlamalari yapar. yesille işaretli müşür ise sadece gostergeye sicaklik seviyesini iletir coşku bey o zaman şimdi termostat gövdesinin üstündeki yani resimde gösterildiği gibi kırmızı olan hararet müşürü değil ben o biliyordum peki alttaki hararet müşürüyse yeşil olan bu ısı müşürü ne yapıyor görevi nedir 1 Yorum bağlantısı
Beytullah Kabadayı 23 Şubat 2019 Paylaş 23 Şubat 2019 2 saat önce, Coşku Mert yazdı: kırmızıyla işaretli müşür sogutma sıvısı sıcaklığını ecuya iletir. bu bilgiye gore ecu yakit miktari rölanti seviyesi gibi ayarlamalari yapar. yesille işaretli müşür ise sadece gostergeye sicaklik seviyesini iletir Valla dediğiniz gibi buldum sayenizde bunuda öğrendik çok sağolun Yorum bağlantısı
Coşku Mert 23 Şubat 2019 Paylaş 23 Şubat 2019 30 dakika önce, Beytullah Kabadayı yazdı: Valla dediğiniz gibi buldum sayenizde bunuda öğrendik çok sağolun rica ederim, ne demek Yorum bağlantısı
Recommended Posts