Coşku Mert 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 Merhaba arkadaşlar bugün aracımı muayeneye hazır halde götürdüğümu düşünüp, kendimce "sorunsuz geçerim" diyorken bir sürprizle karşılaştım. Bekleme alaninda görevlinin beni kanala cagirmasiyla bi terslik olduğunu anladım [emoji4] Aracin yolcu tarafı kriko noktasinda alttan bir çürük olduğunu gosterdi ve agir kusur olarak muayene tekrarina kalacağımı soyledi. Neyse artık basa gelen çekilir dedim. Eve gelince bu çürüğü iyice ortaya cikarip resimdeki hale getirdim. Sonra da tanidik kaportacima götürüp sac kaynattirdim. Bir güzelde altlı üstlü pütür uygulandi. Simdi geçerim artik sanirim yani umarım [emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 (düzenlendi) Bu muayeneden geçmenizi sağlayabilir belki ama, doğru onarım yöntemi değildir. Paslı kısım komple arındırılmalı, yeni sac kesilip, öyle kaynatılmalı ve boyanmalı. Sizde gördüğüm, aşağı doğru hala pas mevcut. 28 Şubat 2019 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 geçmiş olsun pütürü kazıyabilirler telaşlanmayın tekrar muayenede Yorum bağlantısı
Coşku Mert 28 Şubat 2019 Yazar Paylaş 28 Şubat 2019 çürüyen kisimlarin hepsi kesildi zaten. punta kaynak ile parca da yapildi. asagiya dogru gorunen pas degilde taban kecesinin kalan kismi. onu da haftasonu yenileyecegim icin o sekilde biraktim Bu muayeneden geçmenizi sağlayabilir belki ama, doğru onarım yöntemi değildir. Paslı kısım komple arındırılmalı, yani sac kesilip, öyle kaynatılmalı ve boyanmalı. Sizde gördüğüm, aşağı doğru hala pas mevcut. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 Pas Zamanla da artacaktir.Tam Duzeltmelisiniz bence de. 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 28 Şubat 2019 Yazar Paylaş 28 Şubat 2019 sağol hocam, kaportaci abim araci toplama boyle gotur muayeneye gorsunler dedi. yine de kazimazlar inşallah [emoji4] geçmiş olsun pütürü kazıyabilirler telaşlanmayın tekrar muayenede 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 doğru demiş kontrol edilecek. kazısa da sorun yok alttan kaynaklı saç çıkar. geçer. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 Escortlar kısa zaman zarfında alttan komple çürür hem de çok fena. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 tofaşlar muayeneden nasıl geçiyor o zaman ,onu merak ettim. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 28 Şubat 2019 Yazar Paylaş 28 Şubat 2019 kisa zamani mi kalmis hocam, en taze escort 19 yaşına gelmiş zaten [emoji4] Escortlar kısa zaman zarfında alttan komple çürür hem de çok fena. Geçmiş olsun. 2 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 18 yaşında Focus sattım kapı altları, stepne havuzu ve çamurluk içleri dahil hiçbir yerinde pastan eser yoktu. Bazı araçlar hızlı çürüyor. 34 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: tofaşlar muayeneden nasıl geçiyor o zaman ,onu merak ettim. Ankara’da Ünlü oto diye bir Tofaş parçacısı var meşhurdur istediğin modeli tıpkı yapboz şeklinde tavan şasi direkler dahil komple toplayabiliyorsun. 😀 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 28 Şubat 2019 Yazar Paylaş 28 Şubat 2019 çünkü o focus mk1, boşuna efsane olmadı [emoji106] 18 yaşında Focus sattım kapı altları, stepne havuzu ve çamurluk içleri dahil hiçbir yerinde pastan eser yoktu. Bazı araçlar hızlı çürüyor. 1 Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe 1 Mart 2019 Paylaş 1 Mart 2019 Tüv ün faydalarından biri , bakılmasa kimbilir ne kadar daha çürürdü Geçmiş olsun... Yorum bağlantısı
Coşku Mert 1 Mart 2019 Yazar Paylaş 1 Mart 2019 teşekkür ederim. öyle gerçekten, ne yapılıyorsa sürücünün yolcuların faydası için yapılıyor Tüv ün faydalarından biri , bakılmasa kimbilir ne kadar daha çürürdü Geçmiş olsun... Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 1 Mart 2019 Paylaş 1 Mart 2019 sahil kesimi ile iç kesimlerde yol yapmış araç farkı bu yaştan sonra bariz belli oluyor sanırım. nem olayı gerçekten etkili bir faktör bence. 2 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 1 Mart 2019 Yazar Paylaş 1 Mart 2019 kesinlikle katılıyorum fakat şöyle de bir durum var. escortlarda kronik olarak aku alti çürür ve oradan akan yagmur camur tabanin tamda bu noktasinda birikir. sonuc bu sekilde bir çürüme... diger kisimlar saglam neyse ki sahil kesimi ile iç kesimlerde yol yapmış araç farkı bu yaştan sonra bariz belli oluyor sanırım. nem olayı gerçekten etkili bir faktör bence. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 1 Mart 2019 Yazar Paylaş 1 Mart 2019 geçtik gitti çok şükür. yalniz görevli parca kaynatılan yere alttan 3-4 defa oyle bir vurdu ki, dedim heralde saci delecek. sayesinde sağlamlık testini de aradan cikartmis olduk [emoji4] 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts