Onur Demirci 26 Mart 2019 Paylaş 26 Mart 2019 Arkadaşlar kafam karma karisik focus,astra,leon derken suruncemede kaldim:) dsg cok keyifli ancak gozumu korkutuyor dsgde ,powershiftte oldugu gibi kuru veya islak kavrama varmi mesela leon alsam kronik bir sorunu varmidir yalitimi yakiti yol tutusu nedir? Kuru kavrama ilemi geliyor vs vs kullanan arkadaslarin yorumlarini rica ediyorum. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Size de Alfa alalım bitsin bu derdiniz 😀 Hem Giulietta’nın çift kavraması DSG gibi değil, problemsiz. Leon güzel araçtır. DSG alacaksanız, servis kayıtlı olan bir araba almanızı tavsiye ederim. 80-120 bin civarı baskı balata değişimi yapılması lazım, bu civarda araçlar alıyorsanız maddi anlamda hazırlıklı olun. Astra K da çok güzel araç. Ondan neden vazgeçtiniz anlamadım. Focus 3’ü 3 yıl kullandım en ufak bir şikayetim olmadı. Kısacası saydığınız araçları gözü kapalı alabilirsiniz. Bu arada başta söylediğim Giulietta olayı şaka değildi.😀 Çok ümidim yok alacağınızdan ama bir araştırın isterseniz. Saydığınız araçların hepsinin de her konuda içinden geçer. Allah gönlünüze göre versin. 2 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 8 saat önce, Onur Demirci yazdı: Arkadaşlar kafam karma karisik focus,astra,leon derken suruncemede kaldim:) dsg cok keyifli ancak gozumu korkutuyor dsgde ,powershiftte oldugu gibi kuru veya islak kavrama varmi mesela leon alsam kronik bir sorunu varmidir yalitimi yakiti yol tutusu nedir? Kuru kavrama ilemi geliyor vs vs kullanan arkadaslarin yorumlarini rica ediyorum. dsg kuru şanzıman ülkemizde benim duyduğum gördüğüm en fazla arıza çıkaran şanzıman dsg , ben golf de ve passat da gördüm arabalar daha 100, bin olmamış 2. vites de kalkmaya başlamışlar golfün tam 40 bin tl masrafı vardı, ben bunları gördükten sonra hiç bir zaman otomatik kullanmıyorum manel e devam 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Her guzelin bir kusuru vardir. iclerinde gonlunuze yatan araci secmek lazim. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 1 saat önce, Murat Öngür yazdı: dsg kuru şanzıman ülkemizde benim duyduğum gördüğüm en fazla arıza çıkaran şanzıman dsg , ben golf de ve passat da gördüm arabalar daha 100, bin olmamış 2. vites de kalkmaya başlamışlar golfün tam 40 bin tl masrafı vardı, ben bunları gördükten sonra hiç bir zaman otomatik kullanmıyorum manel e devam 40 bin? Emin miyiz? Serviste yapılsa bile 10-15 bin tutuyor. Dışarda 4-5 bine halledilebiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 40 bin olmaz zannetmiyorum, şanzıman bozuldu diye arabanın yarı parasını servise mi bırakacak kullanıcı ? 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 40 bin olmaz zannetmiyorum, şanzıman bozuldu diye arabanın yarı parasını servise mi bırakacak kullanıcı ?Direk cope atsin daha iyi. Yanlis miyim? 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 40 bin rakamı pek gerçekçi değil. Kavrama 4000, Mekatronik 8000 TL civarında yetkili servis fiyatlarıyla yapılıyordu. Garanti ve/veya iyi niyet garantisinden bu tamiratlar yapılabiliyor. Servis bakımlı Dizel DSG Leon, güzel bir kombinasyona sahip bir araç, uygun rakamlarada bulunabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Dsg evet biraz nazlı ancak trafik şartlarına göre kullanım ciddi fark ediyor. Yoğun trafik olan yerde araca bırakınca vites geçişlerini 10 dakika sonra başlıyor silkeleme vs gibi saçmalıklara. Ancak yine aynı trafikte manuel moda alıp sürücü vitese hükmedince sorun çıkarmıyor. Satıcıların otomatik vitesi kullanım koşulları olarak araç alıcılarına bilgi vermesi gerekiyor. Uygun şeklide kullanım ile sanmam sorun çıkacağını. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 (düzenlendi) 2 saat önce, Murat Öngür yazdı: dsg kuru şanzıman ülkemizde benim duyduğum gördüğüm en fazla arıza çıkaran şanzıman dsg , ben golf de ve passat da gördüm arabalar daha 100, bin olmamış 2. vites de kalkmaya başlamışlar golfün tam 40 bin tl masrafı vardı, ben bunları gördükten sonra hiç bir zaman otomatik kullanmıyorum manel e devam bizim bir çalışanda var polo. kutu tip dsg 85 bin km de vuruntu yapmaya başladı. garantiden bir sürü şeyi yenilediler. saçma sapan bir şey bence. yetkili serviste mekatronik ünitesi 15 16 bin tl iken, bence toplam 40 bin tl tuhaf değil. 27 Mart 2019 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 2 dakika önce, Metin Akbal yazdı: 3 dakika önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: 40 bin olmaz zannetmiyorum, şanzıman bozuldu diye arabanın yarı parasını servise mi bırakacak kullanıcı ? Direk cope atsin daha iyi. Yanlis miyim? 40 bini bana versen anahtarı bırakıp çıkarım. 2 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 2 saat önce, Murat Öngür yazdı: dsg kuru şanzıman ülkemizde benim duyduğum gördüğüm en fazla arıza çıkaran şanzıman dsg , ben golf de ve passat da gördüm arabalar daha 100, bin olmamış 2. vites de kalkmaya başlamışlar golfün tam 40 bin tl masrafı vardı, ben bunları gördükten sonra hiç bir zaman otomatik kullanmıyorum manel e devam 40 bin masraf cıkmaz taş çatlasın 7-8 bın cıkar 10 yaşa kadar olan aracları dogus zaten ucretsız degısım yapıyor 21 dakika önce, Metin Akbal yazdı: 40 bin? Emin miyiz? Serviste yapılsa bile 10-15 bin tutuyor. Dışarda 4-5 bine halledilebiliyor. Çinliler onuda çözmüşler kuru kavrama da 700 gram cıvarı yag konuluyor bu yagın dolastıgı haznenın kanallarını buyutmuşler Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 10 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Dsg evet biraz nazlı ancak trafik şartlarına göre kullanım ciddi fark ediyor. Yoğun trafik olan yerde araca bırakınca vites geçişlerini 10 dakika sonra başlıyor silkeleme vs gibi saçmalıklara. Ancak yine aynı trafikte manuel moda alıp sürücü vitese hükmedince sorun çıkarmıyor. Satıcıların otomatik vitesi kullanım koşulları olarak araç alıcılarına bilgi vermesi gerekiyor. Uygun şeklide kullanım ile sanmam sorun çıkacağını. Toyota nın tek kavramalı otomatize şanzımanı, konforsuz olmasına rağmem nefis çalışıyor. Ne titreşim var ne vuruntu. Düşük hızda giderken ki kusuru ise gazı kesmesi vites değiştirirken. DSG müthiş karmaşık bir mühendislik ürünü ve bence bu tip bir sisteme performans araçları haricinde gerek olmazdı. 20 milisaniyede vites değiştirmese ne oalcak ki. Geçen sene Kanadadayken porsche ile gezidiriyorlardı bizi, araba 3.5 litre fantastik bir motorlu panamera idi. PDK şanzımanlıydı. ara gazı filan veriyor ve müthiş hızlı tepki gösteriyordu koşullara. böyle bir şey poloda olsa ne olur ki. garanti bitse hop arabayı at çöpe. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Toyota nın tek kavramalı otomatize şanzımanı, konforsuz olmasına rağmem nefis çalışıyor. Ne titreşim var ne vuruntu. Düşük hızda giderken ki kusuru ise gazı kesmesi vites değiştirirken. DSG müthiş karmaşık bir mühendislik ürünü ve bence bu tip bir sisteme performans araçları haricinde gerek olmazdı. 20 milisaniyede vites değiştirmese ne oalcak ki. Geçen sene Kanadadayken porsche ile gezidiriyorlardı bizi, araba 3.5 litre fantastik bir motorlu panamera idi. PDK şanzımanlıydı. ara gazı filan veriyor ve müthiş hızlı tepki gösteriyordu koşullara. böyle bir şey poloda olsa ne olur ki. garanti bitse hop arabayı at çöpe.Manuelinden daha az yakan baska hangi otomatim sanziman var su an? DSG bu konudaki ununu kaptirdi mi bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 20ms filan yok ya. Dsg içi plastik parçalar ile dolu bir sistem. Zaten ağırlığından belli içinin ne olduğu. Hızlanırken keyifli. Devir sabit çatara patara hızlanıyor makina. Cvt gibi. Ama yavaşlama işinde beceriksiz. Ben olsam jiroskop koyarım araca. Eğime göre vitesi ayarlarım. Böylelikle zırt pırt vites değişimi olmaz ömür uzun olur. Neyse, almanın kafa basarsa onu da ilave eder yakında Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Almanlarda rampa var mi ki gitmedigimden bilmiyorum valla [emoji16] Yorum bağlantısı
Erkan Işık 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 1 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 20ms filan yok ya. Dsg içi plastik parçalar ile dolu bir sistem. Zaten ağırlığından belli içinin ne olduğu. Hızlanırken keyifli. Devir sabit çatara patara hızlanıyor makina. Cvt gibi. Ama yavaşlama işinde beceriksiz. Ben olsam jiroskop koyarım araca. Eğime göre vitesi ayarlarım. Böylelikle zırt pırt vites değişimi olmaz ömür uzun olur. Neyse, almanın kafa basarsa onu da ilave eder yakında Servet abi önce amoroklarda zf şanzımana gecdı sımdıde amerıkadakı jettalarda japon şanzımana gecmış oda ugrasmıyor pazara göre ürün üretiyor 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 1 dakika önce, Metin Akbal yazdı: 3 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: Toyota nın tek kavramalı otomatize şanzımanı, konforsuz olmasına rağmem nefis çalışıyor. Ne titreşim var ne vuruntu. Düşük hızda giderken ki kusuru ise gazı kesmesi vites değiştirirken. DSG müthiş karmaşık bir mühendislik ürünü ve bence bu tip bir sisteme performans araçları haricinde gerek olmazdı. 20 milisaniyede vites değiştirmese ne oalcak ki. Geçen sene Kanadadayken porsche ile gezidiriyorlardı bizi, araba 3.5 litre fantastik bir motorlu panamera idi. PDK şanzımanlıydı. ara gazı filan veriyor ve müthiş hızlı tepki gösteriyordu koşullara. böyle bir şey poloda olsa ne olur ki. garanti bitse hop arabayı at çöpe. Manuelinden daha az yakan baska hangi otomatim sanziman var su an? DSG bu konudaki ununu kaptirdi mi bilmiyorum. Hodjam, olay eğer ekonomi yapmak, çevreye daha az emisyon salınmasını sağlamak ise sadece yakıta odaklanmamak gerekir. Ekonomik sürüş için başka ekipmanların daha hızlı aşınması, onların üretimi ile çevreye yayılan daha fazla karbon salınımı vs düşünülmesi lazım. Bu sadece vw için değil, tüm üreticiler için geçerli. Millet egzosa odaklı 2 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 İkinci dsg aracım cok sukur şanzıman problemım daha hıc olmadı ama tsi turbosu 17000 km of olmusdu Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Kırk bin afaki geldi ancak dsg ya da ps gibi yarı otomatik şanzımanları sorunsuz zannetmek yanlış. Bu şanzımanlar eninde sonunda manuel şanzıman gibi kavrama isteyecektir. Üzerine mekatronik ünitede de sorun çıkarsa masraf büyür. 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 4 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Almanlarda rampa var mi ki gitmedigimden bilmiyorum valla Alman kendisi için yaptı ise niye dünyaya satıyor o zaman 😁 2 Yorum bağlantısı
Onur Demirci 27 Mart 2019 Yazar Paylaş 27 Mart 2019 4 saat önce, Ahmet Gül yazdı: Size de Alfa alalım bitsin bu derdiniz 😀 Hem Giulietta’nın çift kavraması DSG gibi değil, problemsiz. Leon güzel araçtır. DSG alacaksanız, servis kayıtlı olan bir araba almanızı tavsiye ederim. 80-120 bin civarı baskı balata değişimi yapılması lazım, bu civarda araçlar alıyorsanız maddi anlamda hazırlıklı olun. Astra K da çok güzel araç. Ondan neden vazgeçtiniz anlamadım. Focus 3’ü 3 yıl kullandım en ufak bir şikayetim olmadı. Kısacası saydığınız araçları gözü kapalı alabilirsiniz. Bu arada başta söylediğim Giulietta olayı şaka değildi.😀 Çok ümidim yok alacağınızdan ama bir araştırın isterseniz. Saydığınız araçların hepsinin de her konuda içinden geçer. Allah gönlünüze göre versin. Giulietta’nın manueli arkadasimda var cok mennun ama benzin oldugu icin sehir ici 9ltden asagi inmedi 😀 Cok arastirdim focusu kullandimda yol tutusu izalasyonu yakiti ve ivmelenmesi cok hosuma gitti yari otomatik olmasina ragmen yagli kavrama olusu bayagi sorunsuzmus kullanan ve forumlarda yorumlari okudum yari otomatik sanzumanlarin en sorunsuzu islak kvrama olan focus 3 ve 3.5daki diyolar 56 dakika önce, Ahmet Ertugay yazdı: 40 bin rakamı pek gerçekçi değil. Kavrama 4000, Mekatronik 8000 TL civarında yetkili servis fiyatlarıyla yapılıyordu. Garanti ve/veya iyi niyet garantisinden bu tamiratlar yapılabiliyor. Servis bakımlı Dizel DSG Leon, güzel bir kombinasyona sahip bir araç, uygun rakamlarada bulunabiliyor. Iyi niyet garantisinden belli bir kismini servis karsiliyormuş ama nerden baksak işcilik eklenince fiyat dahada articagi icin minimum 3-5 bin tl civari kullanciya kalicaktir 32 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Kırk bin afaki geldi ancak dsg ya da ps gibi yarı otomatik şanzımanları sorunsuz zannetmek yanlış. Bu şanzımanlar eninde sonunda manuel şanzıman gibi kavrama isteyecektir. Üzerine mekatronik ünitede de sorun çıkarsa masraf büyür. Sanirim iclerinde en sorunsuzu focus dizellerde kullaninlar islak (yagli)kavrama olan powershift.45 binde bir yag degisimi gerekiyormus cok arastirdim ne 1den 2ye gecerken titreme yasayan olmus nede sakirtu sukurtu sesi duyan..bu kombinasyonda focus sanirim bayagi iyi is cikarmis soyle 20 30bin km civarinda bi focus buldam 100bine kadar baski balata kurtarirmi acaba 1 Yorum bağlantısı
Onur Demirci 27 Mart 2019 Yazar Paylaş 27 Mart 2019 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Dsg evet biraz nazlı ancak trafik şartlarına göre kullanım ciddi fark ediyor. Yoğun trafik olan yerde araca bırakınca vites geçişlerini 10 dakika sonra başlıyor silkeleme vs gibi saçmalıklara. Ancak yine aynı trafikte manuel moda alıp sürücü vitese hükmedince sorun çıkarmıyor. Satıcıların otomatik vitesi kullanım koşulları olarak araç alıcılarına bilgi vermesi gerekiyor. Uygun şeklide kullanım ile sanmam sorun çıkacağını. Galiba focus alacagim yari otomatikler arasinda en sorunsuz o duruyor gibi servis kayitli temiz ps benim isimi gorur diye dusunuyorum astra K inceledim ancak hayal kirikligi yasadim 17 inc jantlar ile araba cok sert konfor yok yakiti sehir ici 6.5-7lt arasinda geziyor motor sesini iceri cok aliyor bunlari gorunce yikildim Yorum bağlantısı
Erkan Işık 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 focus yarı otomatık degıl bıldıgım kadar o nunda kendıne göre artısı eksısı var Yorum bağlantısı
Onur Demirci 27 Mart 2019 Yazar Paylaş 27 Mart 2019 1 dakika önce, Erkan Işık yazdı: focus yarı otomatık degıl bıldıgım kadar o nunda kendıne göre artısı eksısı var 2015-2018 kasalar 1.5 dizelleri yari otomatik powershift kullaniyolar islak kavrama diye geciyor benzinlilerde kuru kavramaymis,2019 focuslari tamotomatik 8 ileri yaptilar yanilmiyorsam 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts