Emin Uz 31 Mart 2019 Paylaş 31 Mart 2019 (düzenlendi) Bu kod ve hata , bu arıza ile karşılaşan varmı.. Internette biraz araştırdım ama anlayamadım kafam karıştı tecrübe eden oldu mu.. Arabam çalışıyor 10sn sonra stop ediyor..Ve hata kodu olarakta P0234 veriyor. 31 Mart 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
ibrahim Olkun 31 Mart 2019 Paylaş 31 Mart 2019 Merhaba burdaki yorumlara bakabilirsen belki yardımcı olur https://hatalılink/search/?q=P0234 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 1 Nisan 2019 Paylaş 1 Nisan 2019 EGR ve turbo denmiş diğer sitelerde baktığıma göre. Yorum bağlantısı
Mustafa Ortataş 2 Nisan 2019 Paylaş 2 Nisan 2019 aracın turbo dan dolayı stop etmesi zayıf ihtimal,büyük ihtimalle egr açık kalıyor stop ediyor olabilir egr kontrol edilmeli tekrar çalıştırdığınızda stop ediyor mu araç benim kendi şahsi fikrim egr toptan iptal edilmeli Yorum bağlantısı
Cem Işık 2 Nisan 2019 Paylaş 2 Nisan 2019 Turbo aracın stop etmesine sebep olmaz. Çekiş düşer sadece. EGR valfine yoğunlaşmalı. Yorum bağlantısı
Emin Uz 2 Nisan 2019 Yazar Paylaş 2 Nisan 2019 Arabanın çekiciyle çekilmesine kadar varan sıkıntılar oluşturan , iyi ustaların bulmak için yarım günden fazla mesai ayırarak bulmaya çalıştığı arıza ufacık bir sensör çıktı.. Aklınız da olsun "Krank Devir Sensörü", arabanızın çalışıp hemen stop etmesine veya marşa basıp basıp çalışmamasına ve hatta arabanızda hiç bir problem olmadığını düşündüğünüzde bir anda trafikte stop edip kalmanıza ve sebebiyet verebiliyor.. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 3 Nisan 2019 Paylaş 3 Nisan 2019 9 saat önce, Emin Uz yazdı: Arabanın çekiciyle çekilmesine kadar varan sıkıntılar oluşturan , iyi ustaların bulmak için yarım günden fazla mesai ayırarak bulmaya çalıştığı arıza ufacık bir sensör çıktı.. Aklınız da olsun "Krank Devir Sensörü", arabanızın çalışıp hemen stop etmesine veya marşa basıp basıp çalışmamasına ve hatta arabanızda hiç bir problem olmadığını düşündüğünüzde bir anda trafikte stop edip kalmanıza ve sebebiyet verebiliyor.. Ben de geçen o sensörü can sıkıntısına değiştirmiştim orjinaliyle yeni gibi olsun diye Yorum bağlantısı
Emin Uz 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 Ben de geçen o sensörü can sıkıntısına değiştirmiştim orjinaliyle yeni gibi olsun diye [emoji3]Kendinizmi değiştirdiniz? Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 3 Nisan 2019 Paylaş 3 Nisan 2019 (düzenlendi) 15 dakika önce, Emin Uz yazdı: 33 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Ben de geçen o sensörü can sıkıntısına değiştirmiştim orjinaliyle yeni gibi olsun diye Kendinizmi değiştirdiniz? Evet ama benim değiştiğim bu değildi. Sanırım siz motorun altındakini değiştirttiniz. Ben üsttekini değiştirdim. Kam mil sensörü. 3 Nisan 2019 tarihinde Harun Kocaçalışkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emin Uz 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 Evet bu motorun altında. Sadece değiştirmek yetmiyor sanki. belki 20 30 kere marşa basıp ayar yaptılar..3 tane sensör denedik 3.de oldu dedik ama 1 gün sonra araba soğuk iken yine çalışmıyor. Bekliyoruz bakalım ne olacak..Hiç böyle bir durum yaşayan yokmu Yorum bağlantısı
Ferit Erken 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 On 03.04.2019 at 11:03, Emin Uz yazdı: Evet bu motorun altında. Sadece değiştirmek yetmiyor sanki. belki 20 30 kere marşa basıp ayar yaptılar..3 tane sensör denedik 3.de oldu dedik ama 1 gün sonra araba soğuk iken yine çalışmıyor. Bekliyoruz bakalım ne olacak.. Hiç böyle bir durum yaşayan yokmu Bu konu ile ilgili forumda benim 1.6tdci focus aracım ve başımdan geçenleri yazdım.Sorunun nasıl çözüldüğünü de belirttim. P0234 “turbo/super charger overboost condition”, “turbo aşırı yüklenme” burada belirttiğim turbo overboost selenoid valfinden başlayarak wastegate ve turbo kanatçıklarına kadar kontrol etmeniz gereken nokta var. Krank devir sensörünün bu arızayla alakasını kuramadım. İyi günler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts