Vahit Yalçınkaya 2 Nisan 2019 Paylaş 2 Nisan 2019 (düzenlendi) Mrb. abilerim kardeşlerim focus 1 im var 2001 model 1.6 zetecs brc lpg li gazda ve benzinde tam gaz basıyorum gitmiyor 5.viteste 120-140 km/hız yapıyor kompresör testi yaptırdım değerler 13 10 10 13 bar çıktı sizce ne yapmalıyım subab ayari oluyormu?? Olursa Subab ayarı mı??? Sıfırdan Üst kapak mi?? 2 Nisan 2019 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi baslik duzeltme Yorum bağlantısı
Koray Demir 2 Nisan 2019 Paylaş 2 Nisan 2019 2 ve 3. silindir değerleri düşük yani kompresyon kaçağı var. Motor arıza ışığı yanıyor mu? Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 Evet 2 ve 3 cü silindirde 3 bar kacak eksiklik var ariza lambasi yanmıyor yağ eksiltme yok yeni 10.000 km oldu bir gram eksiklik yok extradanda ona şaşırıyorum lpg araç 1lt falan eksiltir diye düşünüyordum Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 Nisan 2019 Paylaş 3 Nisan 2019 Subap ayarı kolay kolay bozulmaz. Size iyi bir teşhis yapacak ehil usta lazım. Ateşleme sorunu mevcut değil ise gerekirse üst kapak sökülüp subapların durumu hakkında görsel kontrol yapılacak. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 46 dakika önce, Koray Demir yazdı: Subap ayarı kolay kolay bozulmaz. Size iyi bir teşhis yapacak ehil usta lazım. Ateşleme sorunu mevcut değil ise gerekirse üst kapak sökülüp subapların durumu hakkında görsel kontrol yapılacak. Ustam iyi aslında ateşleme sistemini komple yeniledik değişen birşey olmadı kompresör testi yaptık siboblar oturma yapmış dedi memnun değilsen sil baştan üst kapak yapalım dedi bende Sibob Ayarı ile düzelirmi diye danışmak istedim aslında Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 Nisan 2019 Paylaş 3 Nisan 2019 29 dakika önce, Vahit Yalçınkaya yazdı: Ustam iyi aslında ateşleme sistemini komple yeniledik değişen birşey olmadı kompresör testi yaptık siboblar oturma yapmış dedi memnun değilsen sil baştan üst kapak yapalım dedi bende Sibob Ayarı ile düzelirmi diye danışmak istedim aslında Açılınca karar verilir o zaman. Zira ayar yapmak için de üst kapak sökülecek. Subaplar kavlamışsa geri dönüşü yok yenilenmesi gerekir yoksa silindir bloğu, gömlekler ve pistonlara kadar masraf uzar gider. Yorum bağlantısı
Recommended Posts