İçeriğe Yönlendir

Megane 4 - 1.5 Edc Öneri


Onur Demirci

Recommended Posts

Onur Demirci
(düzenlendi)

Arkadaslar merhaba 1.5 edc sanzuman megane 4 kullanan arkadaslarin yorumlarini merak ediyorum almayi dusunuyorum aracta vites gecislerinde titreme vs oluyormu yalitimi nasil ozellikle sanzuman konusunda tedirginim yagli ve kuru kavrama oluyormus megane islak yani yagli kavramamidir ?,yorumlarinizi bekliyorum

tarihinde Onur Demirci tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ramazan Turan

Şanzıman Getrag 250 kuru tip, vites geçişleri her çift kavrama gibi iyi, 1-2 vites geçişleri çok olmasa da bazen hissediliyor. benim arabam 42 bin km civarında sıfır almıştım. Yol tutuşu standart, ideal kullanıcı için gayet iyi, yalıtımı sınıfına göre iyi olduğunu düşünüyorum. Yakıt tüketimi çok iyi seviyelerde DCi motor zaten dünya markası olmuş diyebiliriz. Bir kaç kez bende de oldu 30 km/s civarında giderken bazen gazdan ayağını anlık çektiğinizde sanki boş vitese alıyormuş gibi gaz tepkimesiz kalıyor ve tekere güç vermeden devir yükseliyor ama araç hızlanmıyor, bir kaç kişi yazılım atıldı düzeldi dedi ama ben en son 2018 temmuz'da yazılım için gitmiştim, sonrasında gidemedim. Bakım maliyeti düğer markalara göre uygundur, servisler ilgili ve garanti işlemlerinde elinden geleni yapıyor ve yapmaya çalışıyorlar. Genel olarak tipik orta sınıf kullanıcı aracı, memur aracı deyim tabiri caizse...

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Edc yarı otomatiktir ve eninde sonunda kavraya değişir (manuelde baskı balata gibi). Bu biraz daha tuzlu olur. Daha hassas kullanmak gerekir. Elektronik ünitede (dsg'deki mekatronik) sorun çıkıyor mu bilmiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

İlk kalkışta biraz saçmalama yapabiliyor. Onun dışında vitesten yana bir sıkıntı hissetmedim. Ama yol tutuş frenleme vs beni tedirgin ediyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
20 saat önce, Onur Demirci yazdı:

Arkadaslar merhaba 1.5 edc sanzuman megane 4 kullanan arkadaslarin yorumlarini merak ediyorum almayi dusunuyorum aracta vites gecislerinde titreme vs oluyormu yalitimi nasil ozellikle sanzuman konusunda tedirginim yagli ve kuru kavrama oluyormus megane islak yani yagli kavramamidir ?,yorumlarinizi bekliyorum

Araci uzun zamandir belirli araliklarla Kullanan birisi olarak yazayim.

Vites gecisleri guzel aman aman bir sarsinti yapmiyor ama sarsintisiz da degil, kararsizlik yasamiyor..1.5 olmasinin ve tipik renault yapisi geregi yakit durumu gayet iyi..

Yalitim konusunda ust duzey degil.

Biraz Ses aliyor.Ama aracta enteresan bir sekilde cilgin bir hizlanma var.. Yola hakimiyet konusunda arac yere yapismiyor sanki havada gidiyor hissi veriyor bana..

Kopru cikisi hic gorunmeyen saglam bir su birikintisine girdigim ve aquaplaning(suda kizaklama) yaptim.Aracta gostergede  yanmadik lamba kalmadi 🙃

Ama iyi toparladi.

Bagaj hacmi gayet guzel.Malzeme kalitesi vasat duzeyde..Alt paketlerde Medya ekrani hesap makinasindan bozma..ama full paketinde dikine tablet gibi bir multimedya olayi var..

Ruhsuz geldi bana acikcasi..Ama alinir mi ? Tabi alinir..Beklentilerle alakali bir durum.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Makyajlı Fluence’den beri EDC’de sorun çok az duyuyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

en full paketi var bir tanıdığımda. garanti süresi bitmeden dijital ekran ve göstergelerde sorun yaşadı. hiçbir şey çalışmıyor, klima, radyo vs. hiçbir şey çalışmıyor.

servis defalarca denedi, tamirat mümkün olmadı. parça yok denildi, yaz mevsimi olmak üzere yaklaşık 4-5 ay parça tedariki yapılamadı. fransa merkezi dahil olaydan haberdar edilmeyen kalmadı bu sürede. ne arabayı değiştiriyorlar, ne parçayı vs. çok can sıktı Renault...

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Onur Demirci
On 02.04.2019 at 23:17, Ramazan Turan yazdı:

Şanzıman Getrag 250 kuru tip, vites geçişleri her çift kavrama gibi iyi, 1-2 vites geçişleri çok olmasa da bazen hissediliyor. benim arabam 42 bin km civarında sıfır almıştım. Yol tutuşu standart, ideal kullanıcı için gayet iyi, yalıtımı sınıfına göre iyi olduğunu düşünüyorum. Yakıt tüketimi çok iyi seviyelerde DCi motor zaten dünya markası olmuş diyebiliriz. Bir kaç kez bende de oldu 30 km/s civarında giderken bazen gazdan ayağını anlık çektiğinizde sanki boş vitese alıyormuş gibi gaz tepkimesiz kalıyor ve tekere güç vermeden devir yükseliyor ama araç hızlanmıyor, bir kaç kişi yazılım atıldı düzeldi dedi ama ben en son 2018 temmuz'da yazılım için gitmiştim, sonrasında gidemedim. Bakım maliyeti düğer markalara göre uygundur, servisler ilgili ve garanti işlemlerinde elinden geleni yapıyor ve yapmaya çalışıyorlar. Genel olarak tipik orta sınıf kullanıcı aracı, memur aracı deyim tabiri caizse...

Yorum icin teşekkur ederim arastirmalarim ve ettigim testler sonucu sanirim focus otomatik alicam astra k vs megane arasinda git gel yapiyorrum focusu test ettim kavramasi islak kavramaymis 140den sonra ince ince yol sesi aliyor yolda ok gibi bi anda firliyor yakit tuketimi sehir ici 5.5lt geziyormus %90 focus alacagim 

6 saat önce, Ahmet Çankaya yazdı:

en full paketi var bir tanıdığımda. garanti süresi bitmeden dijital ekran ve göstergelerde sorun yaşadı. hiçbir şey çalışmıyor, klima, radyo vs. hiçbir şey çalışmıyor.

servis defalarca denedi, tamirat mümkün olmadı. parça yok denildi, yaz mevsimi olmak üzere yaklaşık 4-5 ay parça tedariki yapılamadı. fransa merkezi dahil olaydan haberdar edilmeyen kalmadı bu sürede. ne arabayı değiştiriyorlar, ne parçayı vs. çok can sıktı Renault...

Iste benimde korkum buydu..Ford Focus'a yonelecegim test etme sansimda oldu bayagi memmun kaldim 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...