Özgür Bayır 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 Merhabalar aracım yağ yaktığı için kapak söküldü. Silindir çaplarında yapılan ölçümlerde 1 ve 4. silindir de %5 ile %8 e varan aşınma tespit edildi bu değer maksimum kaç olmalıdır segmanlardaki aşınma miktarını bilmiyorum Bu silindirlere mutlaka rektefiye yapılması şart mı. Usta uzun süre binecek sen yapalım ama binmeyeceksen segman piston ve subap ları değiştirelim dedi rektefiyeye girince maliyet artıyor şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 sekman lar zaten aradaki boşluk için olan şeyler değelmi? daha büyük sekmanın ne zararı olur orta vade de? Yorum bağlantısı
Selim Kaya 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 34 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: sekman lar zaten aradaki boşluk için olan şeyler değelmi? daha büyük sekmanın ne zararı olur orta vade de? Mukavemeti azalır bence. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 binde 5 tir o da, en iyi teşhisi ölçen rektifiyeci yapar. sade rakamla karar verilmez. silindire işlem yapmadan piston segman değişimi 6 ay gider digtmez belli olmaz. sökülmüşken siliinder honlanmalı yetmiyorsa gömlek atmalı. subap ve yüzeyleri de yüzey testinde belli olur Ka motorunun avantajı: piston bile değişmeden sadece yaylı segman takar kapatır yağa da katkı atar 1 sene gezersiniz. Yorum bağlantısı
Özgür Bayır 10 Nisan 2019 Yazar Paylaş 10 Nisan 2019 Ölçen rektifeyiçi ne iyi dedi nede kötü dedi %15 gibi rakamları görürse o zaman sıkıntı büyük anlamında bir şey söyledi ilginiz için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 o zaman blokta ovalleşme az. segmanla kurtarırlar. Yorum bağlantısı
Özgür Bayır 10 Nisan 2019 Yazar Paylaş 10 Nisan 2019 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: o zaman blokta ovalleşme az. segmanla kurtarırlar. Teşekkürler Çağlar bey Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 10 Nisan 2019 Paylaş 10 Nisan 2019 5 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: binde 5 tir o da, en iyi teşhisi ölçen rektifiyeci yapar. sade rakamla karar verilmez. silindire işlem yapmadan piston segman değişimi 6 ay gider digtmez belli olmaz. sökülmüşken siliinder honlanmalı yetmiyorsa gömlek atmalı. subap ve yüzeyleri de yüzey testinde belli olur Ka motorunun avantajı: piston bile değişmeden sadece yaylı segman takar kapatır yağa da katkı atar 1 sene gezersiniz. Hocam portpolish uygulaması ile yanma odalarını genişletse daha iyi olmaz mı? bu konuda bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Nisan 2019 Paylaş 11 Nisan 2019 port polish denen emme manifolduna yapılır, Ka larda zaten plastik doğuştan polish li Yorum bağlantısı
Özgür Bayır 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 Mavi duman olayını hallettik pistonlar segmanlar supab lar değişti silindir kapağı rektefiye oldu Bu seferde başka sorunlar meydana çıktı Motor devir olarak yüksek çalışıyor rolanti valfini değiştirmişler düzelmemiş başka hangi nedenden olabilir acaba Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 Rölantide mi yüksek yoksa başka koşullarda mı? Yorum bağlantısı
Özgür Bayır 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 19 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Rölantide mi yüksek yoksa başka koşullarda mı? Rölantide yüksek çalışıyor motor yapıldıktan sonra henüz kullanmadım ama yapılmadan önce vites değiştirken motor devri düşmüyordu ama rölanti normaldi Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 Hava alıyor olmasın bir yerlerden 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 Bir saat önce, Özgür Bayır yazdı: Rölantide yüksek çalışıyor motor yapıldıktan sonra henüz kullanmadım ama yapılmadan önce vites değiştirken motor devri düşmüyordu ama rölanti normaldi Hız sensörü bi kontrol edilsin. Takılan rölanti valfi de arızalı olabilir. Yorum bağlantısı
Özgür Bayır 20 Nisan 2019 Yazar Paylaş 20 Nisan 2019 Arabayı sanayiden çıkardık ama rolanti sorununa bir çare bulunamadı sıfır rolanti valfi takıldı sonuç aynı ama ilginç bir şekilde rolanti valfi devre dışı bırakıldığı zaman motor çalışması normale dönüyor ayrıca vites değiştirme sırasında araç yüksek devirde kalıyordu ve ara sıra stop ediyordu hız sensörü devre dışı kaldı bu sorunda düzeldi ustanın söylediğine göre hava filtresi üzerinde ismini söyledi şimdi unuttum valf varmış ondan şüpheleniyor değiştirip deneyecektik ama yenisini bulamadık Eskişehir de fiyat olarakda 700 kusürlü bir fiyatmış şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim devre dışı bırakılan sensör ve valflerin bana ne gibi zararı olur ayrıca merak edenler olabilir mavi duman ın maliyeti 3500 lira ya patladı ilginiz için teşekkürler 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Nisan 2019 Paylaş 20 Nisan 2019 10 saat önce, Özgür Bayır yazdı: hava filtresi üzerinde ismini söyledi şimdi unuttum valf varmış hava sıcaklık sensörü vardır. bu kadar etkili bir arızaya sebep olmaz. çoğu Ka da iptaldir Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Nisan 2019 Paylaş 20 Nisan 2019 59 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: çoğu Ka da iptaldir IAT iptal olursa tüketim coşar abi? Sürekli zengin karışım çalışır. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Nisan 2019 Paylaş 20 Nisan 2019 50 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: IAT iptal olursa tüketim coşar abi? Sürekli zengin karışım çalışır. -25 fix. Habire zengin karışım Yorum bağlantısı
Recommended Posts