Erdem Bozkurt 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 herkese merhaba,x firmadan 500tl'lik n11'de yasal kurallar içinde kullanabileceğim indirim çeki verdiler,buna istinaden 2 elektronik 2 tanede mobilya cinsinden ürün satın aldım,satıcının biri aradı indirim çekini kullanamadığını,indirim çeki kullanan başka bir firmadan almamı söyledi,bende bu konuyu bilmediğimi,satıcı-n11 arasında para alışverişinindeki ayrıntılarıda bilmem gerekmediğini belirttim,satıcıyla telefonda anlaşamadık ve dün kargo son günü olmasına rağmen ürünü kargolamadı bende bu sabah durumu n11'e aktardım durumu anlattım beni haklı buldular,şimdi bu durumda benmi hatalıyım? her indirim çeki kullanırken satıcıya bunu sormakmı lazım? ilk defa böyle durumla karşılaşıyorum... Yorum bağlantısı
Metin Akbal 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 Stokta olmayan ürün için savaşanları çağırayım @Recep Selim Kaya @Mehmet Ozyurek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 20 dakika önce, Erdem Bozkurt yazdı: şimdi bu durumda benmi hatalıyım? her indirim çeki kullanırken satıcıya bunu sormakmı lazım? ilk defa böyle durumla karşılaşıyorum... Saçma tabiki sormayacaksın. N11 çözmeli sorunu.. Çözmez ise çözüm yeri twitter'dır Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 12 Nisan 2019 Yazar Paylaş 12 Nisan 2019 N11 beni haklı buldu,işin bir ötesinde ürünü iptal edersem hediye çekim yanıyor o yüzden edemiyorum,satıcıya bunuda söyledim sanırım çıldırmıştır zorla adamdan mal alacak duruma geldim,zorla malmı alınır mantıken hayır? gerçekten satıcı-n11 arasında prosedür benide her alıcıyıda ilgilendirmez,hediye çekini kullanırken hangi ürünlerde kullanabileceğimide belirtmiş ki aksi olsa zaten alamıyorum,acayip işler bu ara beni bulur oldu sanki... 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 n11 tam tekel vaziyetinde. uyuzum ama mecburuz. amazon.com.tr yi deneyin birşeyler alırken. neredeyse kusursuz sistem. ayrıca amazon.com.tr de satış da yaptım çok başarılı. bu gün bir şey alırken, bir problem oldu, email attım. 40 sn sonra filan ingiltereden bir telefon geldi cebe. açayım bari dedim, kibar bir çağrı merkezi görevlisi amazon com tr deki mesajım için aramış! şaka gibi. n11 de ara ki bulasın böyle birşeyi. 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 n11 tam tekel vaziyetinde. uyuzum ama mecburuz. amazon.com.tr yi deneyin birşeyler alırken. neredeyse kusursuz sistem. ayrıca amazon.com.tr de satış da yaptım çok başarılı. bu gün bir şey alırken, bir problem oldu, email attım. 40 sn sonra filan ingiltereden bir telefon geldi cebe. açayım bari dedim, kibar bir çağrı merkezi görevlisi amazon com tr deki mesajım için aramış! şaka gibi. n11 de ara ki bulasın böyle birşeyi.O dediğin olay anca ingilterede olur. Benide aldığım ürün için 1 ay sonra HB aradı. Aldığınız üründen sistem probleminden dolayı kargo ücreti almışız. iade ettiler. Ben şok. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 12 Nisan 2019 Yazar Paylaş 12 Nisan 2019 31 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: n11 tam tekel vaziyetinde. uyuzum ama mecburuz. amazon.com.tr yi deneyin birşeyler alırken. neredeyse kusursuz sistem. ayrıca amazon.com.tr de satış da yaptım çok başarılı. bu gün bir şey alırken, bir problem oldu, email attım. 40 sn sonra filan ingiltereden bir telefon geldi cebe. açayım bari dedim, kibar bir çağrı merkezi görevlisi amazon com tr deki mesajım için aramış! şaka gibi. n11 de ara ki bulasın böyle birşeyi. İngilterede 40sn bizde 2 gün,dosya açtırdım 2 gün sürer dediler,bakalım ne olacak işin sonu? bedava olunca arızası çok oluyor... Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 Bir saat önce, Erdoğan Temur yazdı: O dediğin olay anca ingilterede olur. Benide aldığım ürün için 1 ay sonra HB aradı. Aldığınız üründen sistem probleminden dolayı kargo ücreti almışız. iade ettiler. Ben şok. arayan adam hafif aksanlı türkçe konuşan birisiydi. amazon.com.tr den bahsediyorum. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 12 Nisan 2019 Yazar Paylaş 12 Nisan 2019 şok şok flaş flaş n11 satıcının kafaya koymuş odunu tez zamanda gönderecekmiş ürünü,çok şükür hallettik 2 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 12 Nisan 2019 Paylaş 12 Nisan 2019 Konunun sonunda yetiştim ama hallolduğuna sevindim. Daha önce Hepsiburada da başıma şöyle bir olay geldi. Sezonun daha başıyken, çeşitli indirim ve kredi kartı kampanyaları ile oldukça makul bir fiyata bahçe salıncağı aldım. Akabinde satıcı dönüş yaptı. Ürünün önceki sezondan listede kaldığını, o fiyatın üstüne Hepsiburada ‘nın indirim kampanyasının da aslında kendilerine yansıtıldığı için maliyetinin de altına düştüğünü kibar bir şekilde anlattı. Çözüm olarakta önceki sezon fiyatına havale şartıyla gönderebileceğini söyledi ki verdiği fiyat benim aldığımdan daha da düşüktü. Dedim girdik bir yola riske girelim bakalım. Sonuçta ürün elime daha uygun fakat peşin alımla geçmiş oldu. Demem o ki indirim kampanyalarında bu gibi siteler satıcıya yazabiliyorlar. Satıcı da böyle bir durumda ya satışları durdurularak yaptırım alıyor ya da ürünü göndermek zorunda kalıyor. Yakın zaman önce n11 de fiyat hatası ile ürün listeleyen bir satıcının yasaklanmasına da şahit oldum. 498 liraya i5 işlemcili 15” dizüstü yayınlamak gibi bir gaflette bulunmuştu. Sonuç olarak, rekabet güzel şey. Yan çizeni Twitter paklıyor. Hepsiburada ile cebelleşiyorum bu aralar. Keyifleri bilir. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 13 Nisan 2019 Yazar Paylaş 13 Nisan 2019 2.aşamaya geçtik kargo süreci,Ürün başlığı:Sekreter koltuğu ofis koltuğu aynı gün ücretsiz kargo,ama teslimat bilgisinde alıcı öder yazıyor,''Hayırlı işler ,işimiz var seninle kargoyu sordum başlık ve kargo durumu ters, inşallah gönderdiğin koltuk sağlam çıkar diye yazdım satıcıya,'' oda artık sıkılmış sanırım kargoyu alın,ben size ödemeyi gönderirim, ilanıda düzelteceğim yazmış,bakalım son aşama nasıl olacak inşallah ürün sağlam çıkar 1 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 13 Nisan 2019 Paylaş 13 Nisan 2019 5 saat önce, Erdem Bozkurt yazdı: 2.aşamaya geçtik kargo süreci,Ürün başlığı:Sekreter koltuğu ofis koltuğu aynı gün ücretsiz kargo,ama teslimat bilgisinde alıcı öder yazıyor,''Hayırlı işler ,işimiz var seninle kargoyu sordum başlık ve kargo durumu ters, inşallah gönderdiğin koltuk sağlam çıkar diye yazdım satıcıya,'' oda artık sıkılmış sanırım kargoyu alın,ben size ödemeyi gönderirim, ilanıda düzelteceğim yazmış,bakalım son aşama nasıl olacak inşallah ürün sağlam çıkar Kutuyu kargocu önünde açmanı tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar 14 Nisan 2019 Paylaş 14 Nisan 2019 Malesef mağaza sahipleri bazen bu konuda çok fazla çamura yatıyorlar , başımdan geçen olayı anlatayım hepsiburada sitesinden geçen yıl motul yag almıştım satıcısı farkli bir mağazadan hatrı sayılır indirim vardı , neyse kargo geldi içinden küçük pembe konsantre cam suyu çıktı durumu anlattım bizde değişim yok iade edin dediler ve magaza çoktan ürünü satıştan kaldırmıştı , ama sagolsun hepsiburada aradaki farkı kendi ödeyip aynı ürünü göndermişti Yorum bağlantısı
Selim Kaya 14 Nisan 2019 Paylaş 14 Nisan 2019 32 dakika önce, Emrah Taşpınar yazdı: Malesef mağaza sahipleri bazen bu konuda çok fazla çamura yatıyorlar , başımdan geçen olayı anlatayım hepsiburada sitesinden geçen yıl motul yag almıştım satıcısı farkli bir mağazadan hatrı sayılır indirim vardı , neyse kargo geldi içinden küçük pembe konsantre cam suyu çıktı durumu anlattım bizde değişim yok iade edin dediler ve magaza çoktan ürünü satıştan kaldırmıştı , ama sagolsun hepsiburada aradaki farkı kendi ödeyip aynı ürünü göndermişti Satıcıyı doğru seçmek önemli oldu artık. Bana da Mazda ‘nın filtre seti gelmişti bir ara. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 Son aşama ürün teslimi,Allahtan ürün sağlam çıktı,kızım beğendi Satıcının onca hatası oldu ,hiç abi kusura bakma yanlışım oldu gibi alttan almalar yok,pişkinlik diz boyu,esnaflık ölmüş,koy malı sat,ha robot ha sen ne farkın var?? Yorum bağlantısı
Recommended Posts