İçeriğe Yönlendir

İnternetim Yavaş


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

İnternet hızım yavaşlıyor.. 

pink süresi 500 ms'ye yaklaşıyor.. Download hızı 2

 

Modemi resetliyorum, değişmiyor.. Bekliyorum düzelmiyor. 

Arıyorum 4440375'i.. 

Kontrol ediyorlar ve hızınız normal diyorlar.. O an test ediyorum ve görüyorum ki.. hızım 22-24 e çıkmış... Yani normale dönmüş.. 

 

Bu olay tekrar ediyor.. 

Ne zaman ararsam müşteri hizmetlerini hızınız normal diyorlar ve normale dönüyor.. Arayana ve onlar kontrol edene kadar hızım yükselmiyor.. 

Bu şekilde 10 sefer falan oldu.. Yani bu bir tesadüf değil.. 

Arayana kadar hızım düşük.. arayıp bağlanılınca hızım normale dönüyor.. 

 

Israrla (çirkeflikle) bu olayla ilgili olarak çağrı açtırdım.. 

30 saniye sonra sorun düzeldi diye dönüş yaptılar.. 

Tekrar çağrı açtırdım.. Birisi izah etsin bana bu yaşadığımı dedim.. 

Dalgalanmış diyorlar.

Dalgalansa razıyım diyorum.. Bu dalgalanmıyor sizi arayana kadar 1.5-2 de çakılıp kalıyor.. 

Tesadüf diyorlar..  

Değil.. defalarca test ettim.. 

 

Benzer durum yaşayan var mı ?

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Geçenlerde benzer durumu Superonline Superbox’ta yaşadım abi. İnternet bağlantım var ama sayfaları açamıyordum. Resetle de düzelmiyordu. Müşteri hizmetlerini arıyorum internet bağlantınız yok diyor. Uğraşıyor yapamıyorlar. Teknik servis yönlendiriyorlar. Ancak 1-2 saat sonra düzeliyordu. Bir kaç kez durum tekrar etti. 2 kez eve teknik servis geldi ama servis geldiğinde problem olmadığı için bir şey yapamıyor. Modemin değiştirilmesini istedim, değişim yok sadece bozulursa servise gönderiyoruz dediler. 

Baktım çözüm olmuyor, twitter’dan yürüdüm bende. 

Bir müşteri temsilcisi 2-3 gün durumu takip etti. Bir şeyler yaptılar sistem üzerinden ve sorun şimdilik çözüldü bir daha yaşamadım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Bu kota olayı kalktıktan sonra bendede(genelde akşamları) kısa süreli hızda düşüklük oluyor 10-15 dk. Hız olarak ölçmedim hiç ama internette gezinirken sitelerin yavaş açılmasından fark ediyorum.

Mehmet abi kullandığın tarife sabit hızmı yoksa değişken hızlı tarifemi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Mehmet abi kullandığın tarife sabit hızmı yoksa değişken hızlı tarifemi?


24 Mbps e kadar hız verebilen bir tarifem var. Sabit değil.
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Emmi benzer sorunu bende yasiyordum.Normal sartlarda altyapi ve bulundugum.paket geregi en yuksek hiz kapsaminda olmama ragmen kesintiler, donmalar alakasiz baglanti hatalari vs vs aliyordum.Elli kez gorustum hepsindede olcum yapildi hiziniz super dendi..En son gidip yeni modem aldim.Simdi hakkaten cok memnunum..

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Modemi yeni değiştim ben.

İnatci bir sorunla karsi karsiyayiz🤔

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
13 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 


24 Mbps e kadar hız verebilen bir tarifem var. Sabit değil.

 

Arkadaş daha önce ttnet'in çağrı merkezinde çalışıyordu ona sordum oda net birşey diyemedi neden hız düşükte kalıyor diye.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Bende de oluyor yavaşlama ara sıra 16 mbit değişken idi 12 mbit sabitleme yaptılar 2 gündür iyi gidiyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Abi hızın  yavaşken ve hızın normale dönünce modemin aldığı IP adreslerini kontrol et. Normalde port sıkıntısından dolayı artık sabit IP adresi olmayan kişileri bir IP havuzuna atıyorlar. O havuzdan çıkış yapıyorlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bu aralar havuz kullanımlarını çok fena kısmaya başladılar. Biz müşterilerimize ME dediğimiz, fiber optik kablodan paylaşımsız (havuz olmayan, direkt ana santraldan gelen) internet aldırıyoruz. Ayda 1500TL'ye 10mbit hız için para ödeniyor. 11mb talep ederse sistem (olabiliyor, download yaparken firewall'da kısıtlama yok zira), şaaak diye 2mb'ye düşürüyorlar. Sözleşmeme aykırı, yapamazsınız dedim, 9'a sabitleyin çıkışınızı, ellemeyelim dediler.

Sağlam darboğazda TürkTelekom bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
İnternet hızım yavaşlıyor.. 
pink süresi 500 ms'ye yaklaşıyor.. Download hızı 2
 
Modemi resetliyorum, değişmiyor.. Bekliyorum düzelmiyor. 
Arıyorum 4440375'i.. 
Kontrol ediyorlar ve hızınız normal diyorlar.. O an test ediyorum ve görüyorum ki.. hızım 22-24 e çıkmış... Yani normale dönmüş.. 
 
Bu olay tekrar ediyor.. 
Ne zaman ararsam müşteri hizmetlerini hızınız normal diyorlar ve normale dönüyor.. Arayana ve onlar kontrol edene kadar hızım yükselmiyor.. 
Bu şekilde 10 sefer falan oldu.. Yani bu bir tesadüf değil.. 
Arayana kadar hızım düşük.. arayıp bağlanılınca hızım normale dönüyor.. 
 
Israrla (çirkeflikle) bu olayla ilgili olarak çağrı açtırdım.. 
30 saniye sonra sorun düzeldi diye dönüş yaptılar.. 
Tekrar çağrı açtırdım.. Birisi izah etsin bana bu yaşadığımı dedim.. 
Dalgalanmış diyorlar.
Dalgalansa razıyım diyorum.. Bu dalgalanmıyor sizi arayana kadar 1.5-2 de çakılıp kalıyor.. 
Tesadüf diyorlar..  
Değil.. defalarca test ettim.. 
 
Benzer durum yaşayan var mı ?
Abi aynı sorunu yaşadım kaç defa. Aradım her seferinde. 2-3 dakika içinde düzeliyor. Hatta 49 mbs gördüğüm oluyordu.
En son aradığımda baya bir konuştum ondan sonra sorun yaşamaz oldum. Belli bölgelerde düşürüp yoğun talep olan yerlere sistem otomatik ayarlıyor sanırım abi.
Modemi yeni değiştim ben.
Abi bizde fiber var. 50mbs. Modemle alakası yok kendi modemleri ve iyi bir modem. Binaya kadar da fiber kablo ile geliyor. Ama dediğim gibi sistem otomatik olarak kısıtlama yapıyor.
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
Bu aralar havuz kullanımlarını çok fena kısmaya başladılar. Biz müşterilerimize ME dediğimiz, fiber optik kablodan paylaşımsız (havuz olmayan, direkt ana santraldan gelen) internet aldırıyoruz. Ayda 1500TL'ye 10mbit hız için para ödeniyor. 11mb talep ederse sistem (olabiliyor, download yaparken firewall'da kısıtlama yok zira), şaaak diye 2mb'ye düşürüyorlar. Sözleşmeme aykırı, yapamazsınız dedim, 9'a sabitleyin çıkışınızı, ellemeyelim dediler.
Sağlam darboğazda TürkTelekom bence.
Ben de 50mbs 1.5-2 mbs kadar düşüyor. En son aradığımda sorun yok sizin altyapıda ama bir inceleme yapsınlar. Bana hikaye okumayın nereye ne ayar yapıyorsanız yapın bizim bölgeye verdiğiniz internetten hız düşümü yapmayın. Yeter dedim. Salak mı sanıyorsunuz dedim. Şükür 2 aydır rahatım.
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Birincisi ve en önemlisi adamların bölgesel ağları bu kadar kullanıcıyı kaldırmıyor.

Hatlarda yıllardır sorun olan bir yerde yıllardır hiç bir düzeltme yapmadılar.

 

İkincisi bu port olayı.

Bulunduğum ilçede telekomun binasında üst katta bir yerlerde on binlerce kablo var. Oradan bir iki ahbap edinince benimkini oradan öyle güzel ayarlamışlardı ki bir daha hiç sorun yaşamamıştım. Ne zaman askere gittim adres değişti ondan sonra internet yine tırt. Ondan sonra da uğraşmadım iptal ettirdim.

 

Daha da garip bir olay var. Daha önce ttnet kullandığım binada tekrar ttnet aboneliği almak istediğimde müşteri temsilcisi "sizin binada internet yok ki" dedi. Yani dediğine göre orada alt yapı yokmuş. Hiç olmamış. :unsure2:

Bunların işine aklım ermiyor vesselam.

Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör
57 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

Bu aralar havuz kullanımlarını çok fena kısmaya başladılar. Biz müşterilerimize ME dediğimiz, fiber optik kablodan paylaşımsız (havuz olmayan, direkt ana santraldan gelen) internet aldırıyoruz. Ayda 1500TL'ye 10mbit hız için para ödeniyor. 11mb talep ederse sistem (olabiliyor, download yaparken firewall'da kısıtlama yok zira), şaaak diye 2mb'ye düşürüyorlar. Sözleşmeme aykırı, yapamazsınız dedim, 9'a sabitleyin çıkışınızı, ellemeyelim dediler.

Sağlam darboğazda TürkTelekom bence.

10 mb 1500 çok pahalı dimi sani  ne özelliği var,ben 25 mb  74 tl  Ödüyom, hiç de hızım değişmiyor.(fiber)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

modem ışığınız yanıyor diyorlar gel çay iç diyorum. sönük diyorum.

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
6 dakika önce, Haşmet Güngör yazdı:

10 mb 1500 çok pahalı dimi sani  ne özelliği var,ben 25 mb  74 tl  Ödüyom, hiç de hızım değişmiyor.(fiber)

10/10 simetrik metro ethernet sanırım. 

Superbox 10/10 simetrik kullanıyorum bende 160TL :)  Sınırsız simetrik 270TL. Arkadaşım herkese Superbox aldırıyor şu an. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
11 dakika önce, Haşmet Güngör yazdı:

10 mb 1500 çok pahalı dimi sani  ne özelliği var,ben 25 mb  74 tl  Ödüyom, hiç de hızım değişmiyor.(fiber)

 

Bir kaç sebebini yazmıştım abi yukarıda. Öncelikle ana santralden alıyorsunuz. İnternet sana özel, bölge yoğunluğundan etkilenmiyorsun.

%99.6 uptime garantisi mevcut Türktelekom'un.

Simetrik. Yani upload yaparken download ta yapabiliyorsun.

Kota yok.

Hatta özel müşteri temsilcisi, email destek hizmeti gibi yüksek ayrıcalıklar mevcut.

 

3 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

10/10 simetrik metro ethernet sanırım. 

Superbox 10/10 simetrik kullanıyorum bende 160TL :)  Sınırsız simetrik 270TL. Arkadaşım herkese Superbox aldırıyor şu an. 

 

Bölgede 4.5g yoksa ya da bir süre sonra jammer gelirse ne yapacağız :)

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

Zamanın behri, aynı konu yanlış hatırlamıyorsam cevap veren Yavuz Selim Bilgin di. Türk Telekom bunu yapıyor, şikayet gelene kadar düşürüyor demişti. Kurtuluşu da Türk Telekom dan kurtulun diye söylemişti.

 

Turkcell Superonline fiber kullandım. 2 ay öncesinde TT kullanıyordum. İnternette uzay çağı yaşadım eskisine göre. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bana ısrarla dedikleri şu : Bina iç tesisatında sorun vardır. ÜCRETLİ olarak servis gönderebiliriz.
Ben de diyorum ki.
Ben sizi arayınca iç tesisatımda ne oluyor da düzeliyor bunu biri bana izah etsin. Sonra gönderin ücretli servisi diyorum.
Sonra dalgalanma muhabbetine geçiyoruz. Onlar diyor dalgalanıyor. Ben diyorum dalgalanmıyor sabit kalıyor.
[emoji23]

Zamanın behri, aynı konu yanlış hatırlamıyorsam cevap veren Yavuz Selim Bilgin di. Türk Telekom bunu yapıyor, şikayet gelene kadar düşürüyor demişti. Kurtuluşu da Türk Telekom dan kurtulun diye söylemişti.

Mahkemeye vereceğim sizi diyince şikayet kaydı açtılar.
30 saniye sonra kapatmak için aradılar.
Kabul etmedim.
Cevap istiyorum dedim. Biri anlatsın neler olduğunu dedim.
Abi bizde fiber var. 50mbs. Modemle alakası yok kendi modemleri ve iyi bir modem. Binaya kadar da fiber kablo ile geliyor. Ama dediğim gibi sistem otomatik olarak kısıtlama yapıyor.

Bundan eminim. Tesisatımda yada donanımımda bişey yok.
Yüklenmezsek fark etmiyoruz.
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
38 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Bana ısrarla dedikleri şu : Bina iç tesisatında sorun vardır. ÜCRETLİ olarak servis gönderebiliriz.
Ben de diyorum ki.
Ben sizi arayınca iç tesisatımda ne oluyor da düzeliyor bunu biri bana izah etsin. Sonra gönderin ücretli servisi diyorum.
Sonra dalgalanma muhabbetine geçiyoruz. Onlar diyor dalgalanıyor. Ben diyorum dalgalanmıyor sabit kalıyor.
emoji23.png


Mahkemeye vereceğim sizi diyince şikayet kaydı açtılar.
30 saniye sonra kapatmak için aradılar.
Kabul etmedim.
Cevap istiyorum dedim. Biri anlatsın neler olduğunu dedim.
Bundan eminim. Tesisatımda yada donanımımda bişey yok.
Yüklenmezsek fark etmiyoruz.

Ben Sadece büyük dosya indireceğim zaman farkediyorum.

7 saat önce, Ahmet Kiriş yazdı:

Zamanın behri, aynı konu yanlış hatırlamıyorsam cevap veren Yavuz Selim Bilgin di. Türk Telekom bunu yapıyor, şikayet gelene kadar düşürüyor demişti. Kurtuluşu da Türk Telekom dan kurtulun diye söylemişti.

 

Turkcell Superonline fiber kullandım. 2 ay öncesinde TT kullanıyordum. İnternette uzay çağı yaşadım eskisine göre. 

Ahmet biz de Dsmartta aynı noktadan veriyor interneti. Onda da düşüyor internet.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ben de çocuklarla birlikte aynı anda video falan izlersek anlıyorum

Yorum bağlantısı
Mehmet Çelebi

Aynı olay bendede vardı video izlediğimde film donup duruyordu modemde kanal ayarı var onu yaptım hızlandı müsait olduğumda detaylı bilgi veririm nasıl yaptığımı faydası olur

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...