Vahit Yalçınkaya 17 Nisan 2019 Paylaş 17 Nisan 2019 (düzenlendi) Focus 1 aracima iki farkli yerde kompresör testi yaptırdım 2 ve 3 cü gözde kaçak var 3 bar veya ölçüm birimi neyse diğer gözlerden 3 değer düşük çıktı yeni yapan usta dediki motor segmanlardan kompresör kaçırıyor segman aticaz pistonlarada bakıcaz elle sallayinca oynuyorsa piston segman sıfırdan yapilcak diyor açınca siboblarada bakariz onlarda yanmış olabilir onlarida acmisken degistiririz dedi napiyim kafayi yiycem herkes birşey diyor arabanin rolantisinde gram oynama sorun yok sadece 130 km hizdan sonra gitmiyor 140 ı zor diyor 17 Nisan 2019 tarihinde Vahit Yalçınkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Nisan 2019 Paylaş 17 Nisan 2019 Nedir çıkan değerler? 11 ve altı var mı? Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 17 Nisan 2019 Yazar Paylaş 17 Nisan 2019 Şimdi, Sani Gerşon yazdı: Nedir çıkan değerler? 11 ve altı var mı? 13 10 10 13 bar 1 2 3 4 cü göz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Nisan 2019 Paylaş 17 Nisan 2019 @Çağlar Bayur u çağıralım, bi yorumlasın. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 Yokmu bir bilgi verecek babayiğit? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 valfler yanınca da öyle olmaya başlar. yakın zamanda hiç gitmeyecek yokuşta bile kalkmaz olacak. açılıp bakılması lazım. valf ise daha kolay. silindir vs ise masrf büyür. silindir sekmanlarında problem var ise yağ yakar ve egzosta mavi duman olur. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 55 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: valfler yanınca da öyle olmaya başlar. yakın zamanda hiç gitmeyecek yokuşta bile kalkmaz olacak. açılıp bakılması lazım. valf ise daha kolay. silindir vs ise masrf büyür. silindir sekmanlarında problem var ise yağ yakar ve egzosta mavi duman olur. Gram yağ eksiltme yok siyah duman yok mavi duman yok 10.000 km oldu yağını değiştirdim süreklide kontrol ederim bu km ye kadar hiç üzerine ekleme yapmadım segmandan kompresör kaçırsa doğal olarakda yağ eksiltmemi olur ?? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 Sekman diyebilmesi için yağlı ve yağsız test yapması gerekirdi.. Yaptı mı ? Silimdir kompresyonları ölçülür.. akabinde silindir içinde 1-2 şer damla yağ damlatılıp tekrar ölçülür.. Yağlı ölçümde kompresyon artarsa sekman sorunu.. artmazsa subap sorunu var demektir.. 2 Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Sekman diyebilmesi için yağlı ve yağsız test yapması gerekirdi.. Yaptı mı ? Silimdir kompresyonları ölçülür.. akabinde silindir içinde 1-2 şer damla yağ damlatılıp tekrar ölçülür.. Yağlı ölçümde kompresyon artarsa sekman sorunu.. artmazsa subap sorunu var demektir.. Direk yağsız işlem yaptı bunu dedi benim asil sorum segmandan sa eğer araç yağ eksiltmezmi?? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan 2019 Paylaş 18 Nisan 2019 Bir saat önce, Vahit Yalçınkaya yazdı: Direk yağsız işlem yaptı bunu dedi benim asil sorum segmandan sa eğer araç yağ eksiltmezmi?? Eksiltmeyebilir ama.. Yağsız test yapıp sekman diyemez.. Subaptır belki.. Doğru test yapılmadan açtırmayın motoru.. 1 1 Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Nisan 2019 Yazar Paylaş 18 Nisan 2019 17 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Eksiltmeyebilir ama.. Yağsız test yapıp sekman diyemez.. Subaptır belki.. Doğru test yapılmadan açtırmayın motoru.. Teşekkür ederim mehmet hocam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan 2019 Paylaş 19 Nisan 2019 On 18.04.2019 at 16:17, Mehmet Ozyurek yazdı: Eksiltmeyebilir ama.. Yağsız test yapıp sekman diyemez.. Subaptır belki.. Doğru test yapılmadan açtırmayın motoru.. güzel denmiş. mutlaka yağlı da test yapılmalı, ayrıca 13-10 2 sabit değer fena değildir, bence kurum vardır sadece. ayrıca yağ yakan motorda egzosdan köftci bacası gibi duman atar. ilave test olarak egzos emisyon testi de yaptırın, katalitik konvertör tıkalı olabilir 14o ı geçememe sebebidir. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts