Erhan Doruk 25 Nisan 2019 Paylaş 25 Nisan 2019 Biz yine aynı parayı veririz. Cezası olandan fazlasını alırlar. Gelir yaratmak için üretimi teşvik etmek yerine vergiye yükleniyoruz . Yorum bağlantısı
Azad Mirzade 25 Nisan 2019 Paylaş 25 Nisan 2019 19 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Sabah bir tv programında vardı.. Kahveyi gerektiğinde içmeliymişiz. Yola çıkarken, sınava girerken vs.. ben iki tane küp şeker atıyorum ağzıma, gözler fişenk (normalde şeker/tatlı tüketimim sıfırdır) 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Naki Çatalyürek 28 Nisan 2019 Paylaş 28 Nisan 2019 On 24.04.2019 at 09:50, Mahmut Yurt yazdı: Ruhsat sahibi farklı, sürücü farklı. Hatayı yapan sürücü cezayı ödeyen ruhsat sahibi, uygulamada çok sorunlar çıkacak. Aslında olumlu sonuçları olacak güzel fakat eksik düşünülmüş bir uygulama. 0 ceza puanı olan ruhsat sahipleri de indirim almalı, amaç can güvenliğini artırmak ve kazaları önlemek içinse teşvik de gereklidir. Filo araçları için aynı şeyi ben de düşünmüştüm, sürücü suçu üstlenirse sigorta pirimi tahsilat farkını da ödemek zorunda alacaktır, yoksa sürücünün işsiz kalma riski oluşur. Araç sahibi sürücüden tahsilat yapmıyorsa kaza riskini arttıran o sürücüye araç vermez vermeye devam eden sigorta pirimini fazla öder, adil çözüm budur. Bu uygulama; 15 dakikada sıcak pizza siparişiniz evinizde promosyonu yapan Dominos pizzanın yaptığı kazaların faturasının haksız biçimde benim cebimi delmesi engellenmiş olur. On 24.04.2019 at 16:19, Çağlar Bayur yazdı: çok iyi bir fikir, başarılı, bir de araç grubu kaza istatisitiğinde filo ile şahsi kullanım ayrılsa iyi olacak. Mafya gibi diyorsun yani.. bu uygulama sigorta şirketlerinin ayağına sıkmaya benzer...😎 Aslında iyi fikir gibi duruyor, önce @Mehmet Göktürk ve @Mehmet Ozyurek bir danışsak. sigorta şirketleri poliçelerde ve ödemelerde ticari ahlaka uymayan bir çok uygulama yapıyorlar bunun önüne geçecek olan bilinçli tüketicilerdir. Malum şahısın 3000 TL. kaskosu var sokakta ürkmüş bir kediye çarpmış anlaşmalı servis plastik tampona 20 Bin TL. fiyat çıkarıyor, araç sahibi tramer kayıdına işlenmesin, kasko bedelim artmasın diye cebinden yaptırıyor, şimdi söylesem yeridir, bizde, mal gibi bakma diye bir deyim vardır, poliçeleri iyice incelemeden ne üdügü belirsiz şirketlere para verip kendimizi kandırmayalım. Ekmeğim, aşım helal olsun yiyene içene, ama hakkım helal değil dost gibi görünüp kuyumu eşene. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2019 Paylaş 28 Nisan 2019 Sigorta şirketleri filo hasarlarını ayırabilse güzel olur ancak genel uygulama marka model bazında olduğu için filoda hasar almış pejo 301 in tarifesi yükselebiliyor. Ha şu yapılıyor. Şahıs adına olan pejo 2000 ise şirket adına olan 2500 çıkıyor zaten kaskoda Yorum bağlantısı
Cihan Erdoğan 29 Nisan 2019 Paylaş 29 Nisan 2019 şahsi fikrim bu uygulamanın hiçbir caydırıcılığı olmayacağı.tek çözüm eğitim 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Nisan 2019 Paylaş 29 Nisan 2019 7 saat önce, Cihan Erdoğan yazdı: şahsi fikrim bu uygulamanın hiçbir caydırıcılığı olmayacağı.tek çözüm eğitim Amaç caydırmak değil zaten.. Sektöre bir katkı sağlamak 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts