Mert Yeldan 4 Mayıs 2019 Paylaş 4 Mayıs 2019 Hedef süre uygulaması ile tüketici mahkemesi davaları eskisi kadar uzun sürmüyor. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2019 (düzenlendi) On 04.05.2019 at 03:02, Ahmet Kiriş yazdı: Aracı kendi onarım yerlerine teslim ettim dediğinde ilk tepkim, keşke vermeseydin olmuştu. Sen de abi iyi tesis vs demiştin. Adamların amacı yokuş yapıp biryerde senin sinirlerini zıplatıp, lanet olsun deyip mevzuyu 3 paraya bitirmek. Sen de ekmeklerine yağ sürüyorsun, sakin ol, mahkemeye vereceğim kozunu masaya sürmüşsün bir etki oluşturmuş. İstediğin sonucu alamazsan eğer; Yedek parçanın yetkili serviste mevcut olduğunu ispat mahiyetinde yetkili servisten yazı al ve aracının aradan geçen atıyorum 20 gündür sigorta şirketi tarafından işlem yapılmadığını, işlemlerin ve tamiratın 7 gün içinde tamamlanmaması durumunda gerekli hukuki işlemleri başlatacağına dair, kasko şirketine ihtar çek. Daha da çözülmezse zaten kendi satınalma nı yap aracını yaptır ve faturayı ve ödeme dekontunu da dosyaya ekle ver gitsin mahkemeye. Burada ihtar çekilmesinin amacı, işleyecek faizi ihtar tarihinden başlatmak. Önce sakinlik, küfürlü konuşmadan dolayı mahkemelik olma. Ahmet abi bidaha aradıklarında senide hatta alacam 30 saniye içinde muhtemelen beraber mahkemelik oluruz yazdım aklıma dediklerini gidişata göre prosedür neyse yapacağız. arkadaki lastik tutucuyu gördün üzerinde duruyor görüntüde ufak tefek sürtük çizik kırık dışında pek bişeyi yok. ama o kapak açıldığında kapanmayacağını ben biliyorum. 3 kişi mengeneyle vs eğerek zorla taktılar.ben biliyorum ne olduğunu ama yarın bir gün arabayı satarsam alan adam dağ başında lastiği patlar bir ihtiyacı oldur açarsa vidaları rezil olur çoluk çocuk. arabaya 5000 lira hasar kaydı yazdırmaya hevesimiz yok vebaline girmem kimsenin. ama enayi de değiliz kasko yaptırıyoruz biri arkadan vuruyor kasko arabayı tamir etmeli gidip karşıdan alırmı almazmı naparsa yapsın ama bizi bu duruma sokmamalı On 04.05.2019 at 08:56, Mert Yeldan yazdı: Hedef süre uygulaması ile tüketici mahkemesi davaları eskisi kadar uzun sürmüyor. Geçmiş olsun. hedef süresi uygulaması nedir tam olarak ? misal bir arabanın tamir bitene kadar geçen süre x gün olmalı şeklinde bir prosedürmü var 6 Mayıs 2019 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 20 dakika önce, Ali Gök yazdı: hedef süresi uygulaması nedir tam olarak ? misal bir arabanın tamir bitene kadar geçen süre x gün olmalı şeklinde bir prosedürmü var MAhkemelerde dosyanın karara çıkması için blirlenen bir farazi süre var,çok yeni başladı uygulama.. Misal boşanma konulu bir dava 3 ayda bitirilmeli gibi. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 On 03.05.2019 at 18:24, Mehmet Ozyurek yazdı: Bizim için geçerli Sani. Allianz da böyle.. Emmi bizi kaskoyla alakalı güncel bir konuyla bilgilendirsen keşke. Mesela şu ucuz mini kasko olayını çoğumuz net bilmiyoruz sanıyorum ki On 03.05.2019 at 18:24, Mehmet Ozyurek yazdı: Bizim için geçerli Sani. Allianz da böyle.. Emmi bizi kaskoyla alakalı güncel bir konuyla bilgilendirsen keşke. Mesela şu ucuz mini kasko olayını çoğumuz net bilmiyoruz sanıyorum ki Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Mayıs 2019 Paylaş 6 Mayıs 2019 Emmi bizi kaskoyla alakalı güncel bir konuyla bilgilendirsen keşke. Mesela şu ucuz mini kasko olayını çoğumuz net bilmiyoruz sanıyorum kiMevcut konu vardı. Detaylandırayım yarın. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 20 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2019 20 gündür bekledim hiç aramadım güya parça geliyor ya bugün aradım hdi yi dedi ki tedarikçi siparişi getirecek bekliyoruz. ver numarasını dedim tedarikçinin aradım cevap bizden bir sipariş talebi yok... aradım hdi yi dedim beni neden dolandırıyorsunuz. nasıl dedi karşıdaki dedim yeterince küfür ettim hala yalan söylüyorsunuz siparişi getiriyor dediğinizi tedarikçinin haberi bile yok numaramı aldı kız dedi ki yemeğe çıkmışlar gelsinler ben bir öğreneyim durumu sizi arayacağım. dedim ki sizin gibi 5 kişi daha aldı numaramı arayan soran olmadı bak senle de aramız bozulur arayıp neticeyi söylemezsen. söz veriyorum ben arayacağım dedi. bakalım kısmet bundan sonrası 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 8 dakika önce, Ali Gök yazdı: numaramı aldı kız dedi ki yemeğe çıkmışlar gelsinler ben bir öğreneyim durumu sizi arayacağım. dedim ki sizin gibi 5 kişi daha aldı numaramı arayan soran olmadı bak senle de aramız bozulur arayıp neticeyi söylemezsen. söz veriyorum ben arayacağım dedi. Yorum bağlantısı
Ali Gök 20 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2019 Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı: mehmet abi bir sigorta şirketinin en nefret edeceği durum nedir. Nereye şikayettir mahkememidir ? para önemli değil 20 30 bin harciyacağım inat için. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 7 dakika önce, Ali Gök yazdı: mehmet abi bir sigorta şirketinin en nefret edeceği durum nedir. Nereye şikayettir mahkememidir ? Mahkemeye gerek yok Ali Sigorta şirketini arama hiç.. Twitter'dan yaz.. Onları etiketle.. sektörle ilgili olabilecek yerleri etiketle.. Şu an tüm dünyanın tırstığı tek yer twitter.. Ne demek istiyorsan twitterdan yaz. Onların paylaşımları altına yaz.. Onlara özel mesaj gönder.. Yani twitter'dan her yolu dene.. Henüz yazmadıysan Şikayetvar'a da yaz.. 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 20 gündür bekledim hiç aramadım güya parça geliyor ya bugün aradım hdi yi dedi ki tedarikçi siparişi getirecek bekliyoruz. ver numarasını dedim tedarikçinin aradım cevap bizden bir sipariş talebi yok... aradım hdi yi dedim beni neden dolandırıyorsunuz. nasıl dedi karşıdaki dedim yeterince küfür ettim hala yalan söylüyorsunuz siparişi getiriyor dediğinizi tedarikçinin haberi bile yok numaramı aldı kız dedi ki yemeğe çıkmışlar gelsinler ben bir öğreneyim durumu sizi arayacağım. dedim ki sizin gibi 5 kişi daha aldı numaramı arayan soran olmadı bak senle de aramız bozulur arayıp neticeyi söylemezsen. söz veriyorum ben arayacağım dedi. bakalım kısmet bundan sonrasıTedarikçi firmadan parçanın fiyatını isteyin, servisten tedarikçi fiyatına parçayı alıp alamayacağınızı sorgulayın arada büyük farklar yoksa dosya sorumlusunun onayı ile parçayı siz tedarik edip faturayı şirkete ödettirebilirsiniz. Daha öncede bunu belirtmiştim. Ayrıca durumla ilgili e devlet üzerinden hazineye şikayette bulunun 3 iş günü içerisinde şikayete dönüş veya çözüm yolu bulmak zorundalar. Ç 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 20 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2019 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Mahkemeye gerek yok Ali Sigorta şirketini arama hiç.. Twitter'dan yaz.. Onları etiketle.. sektörle ilgili olabilecek yerleri etiketle.. Şu an tüm dünyanın tırstığı tek yer twitter.. Ne demek istiyorsan twitterdan yaz. Onların paylaşımları altına yaz.. Onlara özel mesaj gönder.. Yani twitter'dan her yolu dene.. Henüz yazmadıysan Şikayetvar'a da yaz.. henüz hiçbiyerde yok şikayetim sosyal medyada. dediğin sırayla ne oldu bittiyse gerçeğiyle yazacam tmm dır abi Bir saat önce, Mahmut Yurt yazdı: 1 saat önce, Ali Gök yazdı: 20 gündür bekledim hiç aramadım güya parça geliyor ya bugün aradım hdi yi dedi ki tedarikçi siparişi getirecek bekliyoruz. ver numarasını dedim tedarikçinin aradım cevap bizden bir sipariş talebi yok... aradım hdi yi dedim beni neden dolandırıyorsunuz. nasıl dedi karşıdaki dedim yeterince küfür ettim hala yalan söylüyorsunuz siparişi getiriyor dediğinizi tedarikçinin haberi bile yok numaramı aldı kız dedi ki yemeğe çıkmışlar gelsinler ben bir öğreneyim durumu sizi arayacağım. dedim ki sizin gibi 5 kişi daha aldı numaramı arayan soran olmadı bak senle de aramız bozulur arayıp neticeyi söylemezsen. söz veriyorum ben arayacağım dedi. bakalım kısmet bundan sonrası Tedarikçi firmadan parçanın fiyatını isteyin, servisten tedarikçi fiyatına parçayı alıp alamayacağınızı sorgulayın arada büyük farklar yoksa dosya sorumlusunun onayı ile parçayı siz tedarik edip faturayı şirkete ödettirebilirsiniz. Daha öncede bunu belirtmiştim. Ayrıca durumla ilgili e devlet üzerinden hazineye şikayette bulunun 3 iş günü içerisinde şikayete dönüş veya çözüm yolu bulmak zorundalar. Ç tedarikçi firma parça Türkiyede yok diyor. karşılaltıracaklarıda bir fiyatta yok 5 küsür toplam tutar yetkili servis sipariş edecek gelecek . ben neden kendi cebimden nakit bu parayı vereyim bana ödemeyi de yapmazsa bu sahtekarlar ne yapacam. şuanda bide dosyayı kapatmışlar karşıya rucu etmişler yaptıkları kadarını işlemin. sanki daha alacakları parça yokmuş gibi 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 1 Nisan da geçti ama, anlayamadım bu nasıl bir iştir! Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 tedarikçi firma parça Türkiyede yok diyor. karşılaltıracaklarıda bir fiyatta yok 5 küsür toplam tutar yetkili servis sipariş edecek gelecek . ben neden kendi cebimden nakit bu parayı vereyim bana ödemeyi de yapmazsa bu sahtekarlar ne yapacam. şuanda bide dosyayı kapatmışlar karşıya rucu etmişler yaptıkları kadarını işlemin. sanki daha alacakları parça yokmuş gibiParça yoksa ve tedarik firmasıda yurt dışı kaynaklı temin yoluna gidecekse, servisi yetkili servis olarak değiştirin, yetkili servis size servis kaydı açsın(LPG'den dolayı servise sokmuyor biliyorum. Sadece kayıt açsın orda tamirine ilişkin) parçanın siparişini onlar geçsin siz ödemek zorunda kalmayın. Bu süreçte hazine şikayetinde bulunun. En kötü ihtimal parçayı biz tedarik edemedik diye parçanın bedelini size öderler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 7 saat önce, Ali Gök yazdı: şuanda bide dosyayı kapatmışlar karşıya rucu etmişler yaptıkları kadarını işlemin. sanki daha alacakları parça yokmuş gibi ek dosya açılabiliyor, nadirdir ancak mümkün vesile ile artık Hdi da Liberty kaskosu 25 bin falan olmuştur 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 ek dosya açılabiliyor, nadirdir ancak mümkün vesile ile artık Hdi da Liberty kaskosu 25 bin falan olmuşturİsmini silmişlerdir listeden. [emoji28] 3 Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Haziran 2019 Yazar Paylaş 6 Haziran 2019 Arabanın eksik kalan stepne plastiği geldi . Bagaj yazıları ile beraber takıldı . Çok uğraştım çözemedim sağolsun şirketten bir avukat arkadaşım görüştü jet hızıyla getirdiler parçaları parçaları yetkili servis getirdi spariş ile 2 ay önce kazanın yapıldığı gün yapması gereken işlemdi . Yapacak bişe yok özetle araba eksiksiz yapıldı şuanda yardım eden yorum yazıp fikir veren herkese teşekkür ederim 13 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 6 Haziran 2019 Paylaş 6 Haziran 2019 Geçmiş olsun. Demek ki bir avukat aramalı.. Yazdım bi kenara. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 6 Haziran 2019 Paylaş 6 Haziran 2019 Geçmiş olsun, anlayacakları dili bilmek gerekiyormuş Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran 2019 Paylaş 6 Haziran 2019 51 dakika önce, Ali Gök yazdı: Çok uğraştım çözemedim sağolsun şirketten bir avukat arkadaşım görüştü jet hızıyla getirdiler ne dediğin önemli değil kimin dediği önemli der bir çin deyişi 4 Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü 7 Haziran 2019 Paylaş 7 Haziran 2019 Sinirlerim ayağa kalktı, en çok da "Yalan ve Haksızlığa" dayanamıyor insan . Neyse Çok geçmiş olsun. Bu arada Mehmet Özyürek Bey'e de bir sorum olacak ama yeri mi bilemedim. -Mehmet Özyürek Mehmet Bey , Verdiğiniz sigorta isim listesinde yıllardır sigortacım olan marka 17.sırada , canım biraz sıkıldı tabii. Son aralık ayında 70 000 değer biçtikleri 2011mondeoyu 800 Tl ye kasko yaptı. Bir sonrakini 'Alyansa' sizde yaptırsam, internetten bilgi vererek, şu an kaç lira tutar acaba fark çok mu ? Selamlar Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Haziran 2019 Paylaş 7 Haziran 2019 Çok geçmiş olsun, çıkarılacak sonuç mutlaka bu durumlarda aracı Yetkili gerçek servisine vermekmidir acaba? sanayide birilerine verdinmi yandın gittin, istediği kadar sigorta firmasıyla anlaşması olsun hepsi boş... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Haziran 2019 Paylaş 7 Haziran 2019 53 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: Çok geçmiş olsun, çıkarılacak sonuç mutlaka bu durumlarda aracı Yetkili gerçek servisine vermekmidir acaba? sanayide birilerine verdinmi yandın gittin, istediği kadar sigorta firmasıyla anlaşması olsun hepsi boş... parça tedarik prosedürü aynı değişmez, sigorta şirketi aynı olduğu sürece Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Haziran 2019 Paylaş 7 Haziran 2019 (düzenlendi) 47 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: parça tedarik prosedürü aynı değişmez, sigorta şirketi aynı olduğu sürece en azından kafamız rahat olur orjinal parça dışında servis parça getirmeyeceğine göre o açıdan dediydim, vay geldi vay yoktu derdi yok, stoktan bakar varsa isteriz gibi düşündüydüm, servis bu açıdan avantajlı olmazmı... mesela benim tamponlar dışarda yani piyasada yok, orjinali zaten yok, bulma yolu sadece servis ve yurtdışı tedarikli, şimdi birşey olsa ne olur mesela? kasko full ama tampon da full kazık 7 Haziran 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Haziran 2019 Yazar Paylaş 7 Haziran 2019 Bir saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: en azından kafamız rahat olur orjinal parça dışında servis parça getirmeyeceğine göre o açıdan dediydim, vay geldi vay yoktu derdi yok, stoktan bakar varsa isteriz gibi düşündüydüm, servis bu açıdan avantajlı olmazmı... mesela benim tamponlar dışarda yani piyasada yok, orjinali zaten yok, bulma yolu sadece servis ve yurtdışı tedarikli, şimdi birşey olsa ne olur mesela? kasko full ama tampon da full kazık Orjinal harici üretimi yok libertynin bagaj kapağı ve stepne taşıyıcıda orjinal parça yetkili servis sipariş verecek gelecekti sparişi vermediler adamlara sebepsiz bekledik Yorum bağlantısı
Recommended Posts