İçeriğe Yönlendir

Astra Alınır mı?


Bülent Tarakçı

Recommended Posts

Koray Demir
54 dakika önce, Alpay Sumer yazdı:

Metin hocanin yazdiklarina j kasa 1.3 diz dizel olanin birkac detayini ekleyeyim.

1.3 ecoflex diye gecen kasada ise yakit tuketimi yok. Tuketmiyor resmen.

Turbo 1.3 litrelik kucuk bir motora sahip ve 95bg olmasina ragmen akillara zarar bir hizlanma ve kullanisli bir motora sahip. 

Herşeyi iyi güzel yazmışsınız elinize sağlık. Yalnız 0-100 hızlanması 14.5 saniye olan multijet motorlu bir araç nasıl akıllara zarar şekilde hızlanır onu anlayamadım 😊 Bu motor ve kasa hantal olarak kabul görür beklenti performans olmamalı. Bir ekleme daha yapayım kronik yağ soğutucusu problemi mevcut dizellerde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Bahsettigimiz arac 1.3 ve fazlasiyla agir bir arac. Buna ragmen cok ta guzel hizlaniyor.Denk gelirseniz iyi bir soforden rica edin sizde goreceksiniz.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Herşeyi iyi güzel yazmışsınız elinize sağlık. Yalnız 0-100 hızlanması 14.5 saniye olan multijet motorlu bir araç nasıl akıllara zarar şekilde hızlanır onu anlayamadım [emoji4] Bu motor ve kasa hantal olarak kabul görür beklenti performans olmamalı. Bir ekleme daha yapayım kronik yağ soğutucusu problemi mevcut dizellerde.
Akillara zarar derken 1.3 ten beklenmeyecek kadar hizli. 1.2 ve 1.0 TSI gibi.
  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
11 saat önce, Metin Akbal yazdı:

Fotograflari da ekleyelim de akilda kalici olsun :)

...

Bahaneyle reklam da yapılmış sanki :crazy:

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Bahaneyle reklam da yapılmış sanki :crazy:
Burada kullanici yorumu onemli [emoji16] Yok kaynimin gorumcesinin damadinin enistesinin bacaginin yengesinin amcasinda varda cok problem cikariyor demenin bi mantigi yok :)
  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal
17 saat önce, Metin Akbal yazdı:

Asiri ne sorunu vardi :)

Çok uğraştırdı beni hocam... Emme manifoldu fabrikasyon hatalı... 3800 TL serviste değişti... Radyatör hortumu 2 kez değişti... Kötü benzin denk gelmesin motor arıza ışığı hemen yanıyor, araba çekişten düşüyor gitmiyor. Devir daim pompası 2 kere değişti... Otomatik şanzuman da titreme yaşıyordum kronik dediler komple şanzıman değiştiricez dediler 18 bin fiyat verdiler.. Fakat ben ısrarla şanzuman yağını değiştirtip yazılım güncellemesi istedim sorun ortadan kalkmadı ama tam geçmedi de... Yordu beni ya araba... :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çok uğraştırdı beni hocam... Emme manifoldu fabrikasyon hatalı... 3800 TL serviste değişti... Radyatör hortumu 2 kez değişti... Kötü benzin denk gelmesin motor arıza ışığı hemen yanıyor, araba çekişten düşüyor gitmiyor. Devir daim pompası 2 kere değişti... Otomatik şanzuman da titreme yaşıyordum kronik dediler komple şanzıman değiştiricez dediler 18 bin fiyat verdiler.. Fakat ben ısrarla şanzuman yağını değiştirtip yazılım güncellemesi istedim sorun ortadan kalkmadı ama tam geçmedi de... Yordu beni ya araba... [emoji3] 
Valla ustad ilk kez karsilastim bu kadar problemle [emoji16]
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal
1 dakika önce, Metin Akbal yazdı:

Valla ustad ilk kez karsilastim bu kadar problemle emoji16.png

Bunların birde piston parçalama sorunu var hocam 1.4 T lerin oda eczacı bir dostumun başına geldi ki araç daha 6 bin km deydi... Servis yanlış yakıt falan dedi kullanıcı hatası dedi... 2014 model arabaydı... Tabi kabul etmedi bizim eczacı bey davalık oldular 2 sene sürdü dava... Sonra Mercedes c200 D parası aldı Opelden... :D Gitti hakketende C200 D aldı... :D 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
25 dakika önce, Erkut Uysal yazdı:

Bunların birde piston parçalama sorunu var hocam 1.4 T lerin oda eczacı bir dostumun başına geldi ki araç daha 6 bin km deydi... Servis yanlış yakıt falan dedi kullanıcı hatası dedi... 2014 model arabaydı... Tabi kabul etmedi bizim eczacı bey davalık oldular 2 sene sürdü dava... Sonra Mercedes c200 D parası aldı Opelden... :D Gitti hakketende C200 D aldı... :D 

 

İşin kötüsü c200d'ler de motor kırıyor. :) 

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

2012 model sıfır aldığım Astra H aracım var. tamamen servis bakımlı hiç sorun çıkarmadı çok şükür. hatta garanti bitiminde bile karşıladıkları birkaç olay oldu. onlar da ufak tefek şeyler. Bence parasına göre piyasada bulunacak en iyi modellerden birisidir Astra.  focus da düşünülebilir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal
3 saat önce, Selim Bilgin yazdı:

 

İşin kötüsü c200d'ler de motor kırıyor. :) 

Şans mı desem kısmet mi desem ne desem bilemiyorum yani bu işler... Mercedes de tık sorun demedi bu zamana kadar... :) 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Bir saat önce, Erkut Uysal yazdı:

Şans mı desem kısmet mi desem ne desem bilemiyorum yani bu işler... Mercedes de tık sorun demedi bu zamana kadar... :) 

İnşallah olmaz ama servis bakımlıysa bakımlarını aksatmasın, mb forumuda çok var örneği, servis bakımlıları iyi niyetten filan değiştirmişler bir şekilde.

Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

Scenic, c-max gibi araçlara alışanlar kolay kolay diğer araçlara ısınamıyor bir daha genelde.

Cmax iyidir :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Bülent Tarakçı

Astranın J serisinin Elit - Sport - Design versiyonları arasında konfor ve yol tutuş açısından fark var mıdır? Sport deyince biraz daha sert süspansiyon ve daha iyi yol tutuş diye düşündüm ama  tam emin olamadığım için sorma ihtiyacı hissettim. Var mı bilen?

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Astranın J serisinin Elit - Sport - Design versiyonları arasında konfor ve yol tutuş açısından fark var mıdır? Sport deyince biraz daha sert süspansiyon ve daha iyi yol tutuş diye düşündüm ama  tam emin olamadığım için sorma ihtiyacı hissettim. Var mı bilen?
Suspansiyon ayni da makyajdan sonra hangilerinde Watts baglantili suspansiyon var hatirlayamadim. Sporttan itibaren olmasi lazim. Makyajdan once hepsinde vardi.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Sumer

Dizel ve 1.4 T motorlarda mevcut; atmosferik motorlara ve baz donanim otomobillere 2013'ten beri watts baglantisi yapilmiyor.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
7 dakika önce, Furkan Sumer yazdı:

Dizel ve 1.4 T motorlarda mevcut; atmosferik motorlara ve baz donanim otomobillere 2013'ten beri watts baglantisi yapilmiyor.

 

 

Birde Flexride var ki o da apayrı birşey :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Recep Güney

Yorumların hepsini okumadım. 2 yıldır 1.4t sport otomatik sedan kullanıyorum 2015 model. 1. Yıl benzinle 2. Yıl lpg ile. 28600 km de aldım şuan 53800 de çok şükür rutin bakım dışında sıkıntı olmadı. 80 bin TL lik arabaya binim orijinali 50 TL olan yağ fikitreainin yerine 30 tlye yan sanayi kullanırsan, 200 tllik kaliteli yağ varken 50 tllik yağ koyarsan her araç sorun çıkarmaya meyillidir. Astra fiyat performans aracıdır. J kasa ağırlığı sebebi ile benzinli de de dizel de de biraz fazla yakıyor. K kasada bu sorunu çözdüler ancak 150 beygir lik k kaslarda piston kırma sorunu oluyordu başlarda sonra düzelttiler mi bilmiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu
Yorumların hepsini okumadım. 2 yıldır 1.4t sport otomatik sedan kullanıyorum 2015 model. 1. Yıl benzinle 2. Yıl lpg ile. 28600 km de aldım şuan 53800 de çok şükür rutin bakım dışında sıkıntı olmadı. 80 bin TL lik arabaya binim orijinali 50 TL olan yağ fikitreainin yerine 30 tlye yan sanayi kullanırsan, 200 tllik kaliteli yağ varken 50 tllik yağ koyarsan her araç sorun çıkarmaya meyillidir. Astra fiyat performans aracıdır. J kasa ağırlığı sebebi ile benzinli de de dizel de de biraz fazla yakıyor. K kasada bu sorunu çözdüler ancak 150 beygir lik k kaslarda piston kırma sorunu oluyordu başlarda sonra düzelttiler mi bilmiyorum.



Sonunda lspi’ı bilen biri çıktı [emoji3] çözemediler abi çözülse idi leon yerine astra alacaktım.Dexos gen2 yağ falan geldide olmadı alt devirde güç isteyerek kullanılmayacak tek çözüm bu yada map’e müdahale edilecek dışarda.
Yorum bağlantısı
Recep Güney

Hocam 1 yıl araştırdım denedim dizel ve benzinli sini, 68 e almıştım 2017 ekimde, o zaman önüne Ford amblemi koysam 80 ww amblemi koysam 90 istiyorlardı muadil araçlara. Kütahya da yaşıyorum çok yokuşu bir yer değil, kışın 35 litre LPG ile 350 km, yazın 380 km yapıyorum. Kütahya Karabük arasında da aynı yakıtla performanslı kullanım ile 470 km yol yapıyor. Yağ dexos 2 kulla dım hep. 15 binde bir hepsini değiştiriyorum filtre ve yağ. 8 binde bir de sadece yağ ve yağ filtresi. Memnunum.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Eyüp Çetin

2016'da 6000 km'de iken yeni LPG takılmış bir Astra J Sedan almıştım. Aracın kullanımında süspansiyonların sertliği dışında herhangi bir sorun yoktu. Yol tutuşu, genişliği falan gayet makul düzeyde idi. Fakat bütün bakımları yaptırmama rağmen performansı memnun etmiyordu gün geçtikçe. Ustalara gösterdim fakat hepsi LPG'li olduğu için diyordu. Bende araçtan baya bir soğudum bu arada. 67000 km'de iken arabayı satmak için biriyle anlaştık. Ekspertizde subap arızası çıktı. İşçilik malzeme dahil 4000 TL masraf çıktı. Bu subap arızası LPG'li Opel Astra J kasa için kronik sorunmuş onu öğrendim. Allah'tan alıcı arkadaş sorun etmedi sağolsun. Yaptırıp ver alırım dedi. O şekilde satmış oldum. Fakat inanılmaz soğudum Opel'den. Tabi bu benim yaşadığım bir sorun. Memnun olanlarda olacaktır.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
2016'da 6000 km'de iken yeni LPG takılmış bir Astra J Sedan almıştım. Aracın kullanımında süspansiyonların sertliği dışında herhangi bir sorun yoktu. Yol tutuşu, genişliği falan gayet makul düzeyde idi. Fakat bütün bakımları yaptırmama rağmen performansı memnun etmiyordu gün geçtikçe. Ustalara gösterdim fakat hepsi LPG'li olduğu için diyordu. Bende araçtan baya bir soğudum bu arada. 67000 km'de iken arabayı satmak için biriyle anlaştık. Ekspertizde subap arızası çıktı. İşçilik malzeme dahil 4000 TL masraf çıktı. Bu subap arızası LPG'li Opel Astra J kasa için kronik sorunmuş onu öğrendim. Allah'tan alıcı arkadaş sorun etmedi sağolsun. Yaptırıp ver alırım dedi. O şekilde satmış oldum. Fakat inanılmaz soğudum Opel'den. Tabi bu benim yaşadığım bir sorun. Memnun olanlarda olacaktır.
4000? Saglam masraf cikarmis usta 1500 2000 arasinda hallediliyor, lpg taktiripta sorun yasarsam diye Ankaradaki ustama danisip oyle taktirmistim lpg yi.
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Metin Akbal yazdı:
Eyüp Çetin yazdı:
2016'da 6000 km'de iken yeni LPG takılmış bir Astra J Sedan almıştım. Aracın kullanımında süspansiyonların sertliği dışında herhangi bir sorun yoktu. Yol tutuşu, genişliği falan gayet makul düzeyde idi. Fakat bütün bakımları yaptırmama rağmen performansı memnun etmiyordu gün geçtikçe. Ustalara gösterdim fakat hepsi LPG'li olduğu için diyordu. Bende araçtan baya bir soğudum bu arada. 67000 km'de iken arabayı satmak için biriyle anlaştık. Ekspertizde subap arızası çıktı. İşçilik malzeme dahil 4000 TL masraf çıktı. Bu subap arızası LPG'li Opel Astra J kasa için kronik sorunmuş onu öğrendim. Allah'tan alıcı arkadaş sorun etmedi sağolsun. Yaptırıp ver alırım dedi. O şekilde satmış oldum. Fakat inanılmaz soğudum Opel'den. Tabi bu benim yaşadığım bir sorun. Memnun olanlarda olacaktır.

4000? Saglam masraf cikarmis usta 1500 2000 arasinda hallediliyor, lpg taktiripta sorun yasarsam diye Ankaradaki ustama danisip oyle taktirmistim lpg yi.

Aslında sadece subap olsa 2500 TL olur dediler fakat 1500 civarı adını hatırlayamadığım başka bir parça daha değişmesi gerekti. O an elim mahkum olduğu için başka şansımız yoktu. Bu yüzden yaptırmak zorunda kaldım. Ayrıca 2000 veya 4000 olması mühim değil. Sonuçta kronik bir arıza ve 40000km dolmadan bu sorunu yaşayan da gördüm. 60000'de garanti deniliyor. Hatta ekspertizdekiler (Dynomoss) buraya gelen Astraların çoğunluğunda subap sorunu çıkıyor dediler. Keşke bende araştırma yapıp alsaydim arabayı. Sedanları çok hoşuma gittiği için aldım ama Opel'den soğudum bu nedenle. Ama dediğim gibi sorunu kronikte olsa seven sever. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...