Bülent Tarakçı

Astra Alınır mı?

Recommended Posts

Koray Demir
54 dakika önce, Alpay Sumer yazdı:

Metin hocanin yazdiklarina j kasa 1.3 diz dizel olanin birkac detayini ekleyeyim.

1.3 ecoflex diye gecen kasada ise yakit tuketimi yok. Tuketmiyor resmen.

Turbo 1.3 litrelik kucuk bir motora sahip ve 95bg olmasina ragmen akillara zarar bir hizlanma ve kullanisli bir motora sahip. 

Herşeyi iyi güzel yazmışsınız elinize sağlık. Yalnız 0-100 hızlanması 14.5 saniye olan multijet motorlu bir araç nasıl akıllara zarar şekilde hızlanır onu anlayamadım 😊 Bu motor ve kasa hantal olarak kabul görür beklenti performans olmamalı. Bir ekleme daha yapayım kronik yağ soğutucusu problemi mevcut dizellerde.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

Bahsettigimiz arac 1.3 ve fazlasiyla agir bir arac. Buna ragmen cok ta guzel hizlaniyor.Denk gelirseniz iyi bir soforden rica edin sizde goreceksiniz.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Akbal
Herşeyi iyi güzel yazmışsınız elinize sağlık. Yalnız 0-100 hızlanması 14.5 saniye olan multijet motorlu bir araç nasıl akıllara zarar şekilde hızlanır onu anlayamadım Bu motor ve kasa hantal olarak kabul görür beklenti performans olmamalı. Bir ekleme daha yapayım kronik yağ soğutucusu problemi mevcut dizellerde.
Akillara zarar derken 1.3 ten beklenmeyecek kadar hizli. 1.2 ve 1.0 TSI gibi.
  • Beğen 1
  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
İsa Acar
11 saat önce, Metin Akbal yazdı:

Fotograflari da ekleyelim de akilda kalici olsun :)

...

Bahaneyle reklam da yapılmış sanki :crazy:

  • Beğen 2
  • Mutlu 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Akbal
Bahaneyle reklam da yapılmış sanki :crazy:
Burada kullanici yorumu onemli Yok kaynimin gorumcesinin damadinin enistesinin bacaginin yengesinin amcasinda varda cok problem cikariyor demenin bi mantigi yok :)
  • Beğen 1
  • Mutlu 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erkut Uysal
17 saat önce, Metin Akbal yazdı:

Asiri ne sorunu vardi :)

Çok uğraştırdı beni hocam... Emme manifoldu fabrikasyon hatalı... 3800 TL serviste değişti... Radyatör hortumu 2 kez değişti... Kötü benzin denk gelmesin motor arıza ışığı hemen yanıyor, araba çekişten düşüyor gitmiyor. Devir daim pompası 2 kere değişti... Otomatik şanzuman da titreme yaşıyordum kronik dediler komple şanzıman değiştiricez dediler 18 bin fiyat verdiler.. Fakat ben ısrarla şanzuman yağını değiştirtip yazılım güncellemesi istedim sorun ortadan kalkmadı ama tam geçmedi de... Yordu beni ya araba... :D 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Akbal
Çok uğraştırdı beni hocam... Emme manifoldu fabrikasyon hatalı... 3800 TL serviste değişti... Radyatör hortumu 2 kez değişti... Kötü benzin denk gelmesin motor arıza ışığı hemen yanıyor, araba çekişten düşüyor gitmiyor. Devir daim pompası 2 kere değişti... Otomatik şanzuman da titreme yaşıyordum kronik dediler komple şanzıman değiştiricez dediler 18 bin fiyat verdiler.. Fakat ben ısrarla şanzuman yağını değiştirtip yazılım güncellemesi istedim sorun ortadan kalkmadı ama tam geçmedi de... Yordu beni ya araba...  
Valla ustad ilk kez karsilastim bu kadar problemle

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erkut Uysal
1 dakika önce, Metin Akbal yazdı:

Valla ustad ilk kez karsilastim bu kadar problemle emoji16.png

Bunların birde piston parçalama sorunu var hocam 1.4 T lerin oda eczacı bir dostumun başına geldi ki araç daha 6 bin km deydi... Servis yanlış yakıt falan dedi kullanıcı hatası dedi... 2014 model arabaydı... Tabi kabul etmedi bizim eczacı bey davalık oldular 2 sene sürdü dava... Sonra Mercedes c200 D parası aldı Opelden... :D Gitti hakketende C200 D aldı... :D 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin
25 dakika önce, Erkut Uysal yazdı:

Bunların birde piston parçalama sorunu var hocam 1.4 T lerin oda eczacı bir dostumun başına geldi ki araç daha 6 bin km deydi... Servis yanlış yakıt falan dedi kullanıcı hatası dedi... 2014 model arabaydı... Tabi kabul etmedi bizim eczacı bey davalık oldular 2 sene sürdü dava... Sonra Mercedes c200 D parası aldı Opelden... :D Gitti hakketende C200 D aldı... :D 

 

İşin kötüsü c200d'ler de motor kırıyor. :) 

  • Beğen 2
  • Mutlu 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tayfun Aydın

2012 model sıfır aldığım Astra H aracım var. tamamen servis bakımlı hiç sorun çıkarmadı çok şükür. hatta garanti bitiminde bile karşıladıkları birkaç olay oldu. onlar da ufak tefek şeyler. Bence parasına göre piyasada bulunacak en iyi modellerden birisidir Astra.  focus da düşünülebilir.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erkut Uysal
3 saat önce, Selim Bilgin yazdı:

 

İşin kötüsü c200d'ler de motor kırıyor. :) 

Şans mı desem kısmet mi desem ne desem bilemiyorum yani bu işler... Mercedes de tık sorun demedi bu zamana kadar... :) 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selim Bilgin
Bir saat önce, Erkut Uysal yazdı:

Şans mı desem kısmet mi desem ne desem bilemiyorum yani bu işler... Mercedes de tık sorun demedi bu zamana kadar... :) 

İnşallah olmaz ama servis bakımlıysa bakımlarını aksatmasın, mb forumuda çok var örneği, servis bakımlıları iyi niyetten filan değiştirmişler bir şekilde.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Murat Atagenç

Scenic, c-max gibi araçlara alışanlar kolay kolay diğer araçlara ısınamıyor bir daha genelde.

Cmax iyidir :)

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki