Ahmed Kilinc 11 Mayıs 2019 Paylaş 11 Mayıs 2019 (düzenlendi) Merhabalar, 1.0 ecoboost kullanıcısıyım. Buji değişimi yaptırmak istiyorum. Bujileri aldım yalnız, tüm araştırmalarıma rağmen buji değişimi sırasında kullanılan "anti seize" ve "connecter grase" i bulamadım. Yurt dışından sipariş etmeyi düşünüyorum. Sizce gerekli bir şey mi ? Gerçekten değişim sırasında kullanılması gereken bir malzeme mi bunlar ? Ya da yeni bujilerde bunlara gerek yok mu ? Bir kaç kişiye sordum hiç böyle bir şey duymadık diyorlar. Ayrıca değişim sırasında tork seviyesi nedir ? Yoruma dayanmayan net cevaplarınızı siz değerli kullanıcılardan bekliyorum. Saygılar... 12 Mayıs 2019 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi başlık düzenlendi. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 11 Mayıs 2019 Paylaş 11 Mayıs 2019 Eski 1.0 ecoboost aracımda 45 bin km de bujileri değiştirmiştim. Ancak dedikleriniz hakkında hiçbir fikrim yok. Orjinal bujileri sipariş ettim ve ustaya taktırdım. Herhangi bir sorun da yaşamadım. Yorum bağlantısı
Ahmed Kilinc 11 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2019 Şimdi, Fatih Mehmet Uslu yazdı: Eski 1.0 ecoboost aracımda 45 bin km de bujileri değiştirmiştim. Ancak dedikleriniz hakkında hiçbir fikrim yok. Orjinal bujileri sipariş ettim ve ustaya taktırdım. Herhangi bir sorun da yaşamadım. Tşk Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2019 Paylaş 11 Mayıs 2019 26 dakika önce, Ahmed Kilinc yazdı: buji değişimi sırasında kullanılan "anti seize" ve "connecter grase" anti seize ancak jant bijonuna sürülür, süreni duymadım, connecter grase in otomobilde kullanıldığını da duymadım, buji söküp takarken herhangi birşey sürüleceğini hangi kaynak söylüyor? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 11 Mayıs 2019 Paylaş 11 Mayıs 2019 Yabancı DIY kanalları sürüyor bir şeyler ama uygulamada hiç görmedim ben buralarda. Servis kitapçıklarında da yok öyle bir şey. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 11 Mayıs 2019 Paylaş 11 Mayıs 2019 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: anti seize ancak jant bijonuna sürülür, süreni duymadım, connecter grase in otomobilde kullanıldığını da duymadım, buji söküp takarken herhangi birşey sürüleceğini hangi kaynak söylüyor? Ben eskiden Doğan L min bujilerine zimpara surerdim 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 (düzenlendi) Tork seviyesi hakkinda bilgim yok ama herhangi bir urun kullanmaniza gerek yok bence.Elle boslugu alinip yarim tur cevrilip birakilir diye biliyorum.. Cok hafif gres sürenleri duydum.Ama cok aman aman sert sıkılmadığı sürece sorun olmayacaktir. 12 Mayıs 2019 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 buji için tork değeri genelde 15-20nm arası olur. tam değeri öğrenmek için servis manualine bakılması lazım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 21 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Ben eskiden Doğan L min bujilerine zimpara surerdim tırnaklara her ay zımpara atardık mesela 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: tırnaklara her ay zımpara atardık mesela babama buji degistim dedigimde niye degistirdin zimparalardim demisti 😂 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 Eskiden tamir vardı şimdi değişim var Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Mayıs 2019 Paylaş 12 Mayıs 2019 Gecen bir konuda daha yazmistim Sanziman dagitilip benzinde bekletirlerdi gunlerce sonra tek tek toparlanirdi.Simdi bas balata spreyini😊 Yorum bağlantısı
Recommended Posts