İçeriğe Yönlendir

Focus III - Buji Değişimi


Ahmed Kilinc

Recommended Posts

Ahmed Kilinc
(düzenlendi)

Merhabalar, 1.0 ecoboost kullanıcısıyım. Buji değişimi yaptırmak istiyorum. Bujileri aldım yalnız, tüm araştırmalarıma rağmen buji değişimi sırasında kullanılan "anti seize" ve "connecter grase" i bulamadım. Yurt dışından sipariş etmeyi düşünüyorum. Sizce gerekli bir şey mi ? Gerçekten değişim sırasında kullanılması gereken bir malzeme mi bunlar ? Ya da yeni bujilerde bunlara gerek yok mu ? Bir kaç kişiye sordum hiç böyle bir şey duymadık diyorlar. Ayrıca değişim sırasında tork seviyesi nedir ? Yoruma dayanmayan net cevaplarınızı siz değerli kullanıcılardan bekliyorum. Saygılar...

tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi
başlık düzenlendi.
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

Eski 1.0 ecoboost aracımda 45 bin km de bujileri değiştirmiştim. Ancak dedikleriniz hakkında hiçbir fikrim yok. Orjinal bujileri sipariş ettim ve ustaya taktırdım. Herhangi bir sorun da yaşamadım.

Yorum bağlantısı
Ahmed Kilinc
Şimdi, Fatih Mehmet Uslu yazdı:

Eski 1.0 ecoboost aracımda 45 bin km de bujileri değiştirmiştim. Ancak dedikleriniz hakkında hiçbir fikrim yok. Orjinal bujileri sipariş ettim ve ustaya taktırdım. Herhangi bir sorun da yaşamadım.

Tşk

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
26 dakika önce, Ahmed Kilinc yazdı:

buji değişimi sırasında kullanılan "anti seize" ve "connecter grase"

anti seize ancak jant bijonuna sürülür, süreni duymadım, connecter grase in otomobilde kullanıldığını da duymadım, buji söküp takarken herhangi birşey sürüleceğini hangi kaynak söylüyor?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Yabancı DIY kanalları sürüyor bir şeyler ama uygulamada hiç görmedim ben buralarda. Servis kitapçıklarında da yok öyle bir şey. 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

anti seize ancak jant bijonuna sürülür, süreni duymadım, connecter grase in otomobilde kullanıldığını da duymadım, buji söküp takarken herhangi birşey sürüleceğini hangi kaynak söylüyor?

 

Ben eskiden Doğan  L min bujilerine zimpara surerdim :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
(düzenlendi)

Tork seviyesi hakkinda bilgim yok ama herhangi bir urun kullanmaniza gerek yok bence.Elle boslugu alinip yarim tur cevrilip birakilir diye biliyorum..

Cok hafif gres sürenleri duydum.Ama cok aman aman sert sıkılmadığı sürece sorun olmayacaktir.

tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Coşku Mert

buji için tork değeri genelde 15-20nm arası olur. tam değeri öğrenmek için servis manualine bakılması lazım

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
21 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Ben eskiden Doğan  L min bujilerine zimpara surerdim :)

tırnaklara her ay  zımpara atardık mesela

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

tırnaklara her ay  zımpara atardık mesela

babama buji degistim dedigimde niye degistirdin zimparalardim demisti 😂

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Eskiden tamir vardı şimdi değişim var :)

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Gecen bir konuda daha yazmistim Sanziman dagitilip benzinde bekletirlerdi gunlerce sonra tek tek toparlanirdi.Simdi bas balata spreyini😊

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...