Ethem Şenkurt

Sunroof Motoru

Recommended Posts

Ethem Şenkurt

 

Merhaba değerli forum üyeleri 97 ghia mondeomun sunroofu açık kalıyor motor ısınıp kendini korumaya alıyor çıkma motor alsam aynısı olmayacağı ne malum başka aracınki uyar mı acaba ya da ne yapmalıyım değerli fikirlerinize ihtiyacım varf408038f85ae2e783c38cd4e13be8dfb.jpg

 

SM-J610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Akbal

Valla soruya cevabım yokta tapatalk imzanızı kapatır mısınız?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ethem Şenkurt
Valla soruya cevabım yokta tapatalk imzanızı kapatır mısınız?
Kapattım hocam

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

Motor niye ısınıyor, ona bakmak lazım. Kızaklar tıkalı, cam sıkışıyor olabilir mi?

Motorun ısındığını nasıl biliyorsunuz?

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ethem Şenkurt
Motor niye ısınıyor, ona bakmak lazım. Kızaklar tıkalı, cam sıkışıyor olabilir mi?
Motorun ısındığını nasıl biliyorsunuz?
Kapağı söktüm motor çalışmayınca ellediğimde sıcaktı biraz uğraşınca da daha da ısındı neden ısındığını bilmiyorum

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Önder Özcan

Sunroof sıkıştığı için hareket edemiyor ve motor ısınıyor olabilir mi. Açık kalıyor demişsiniz, yani motor biraz çalışıyor ve duruyor mu? Arıza motorda değil gibi?

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ethem Şenkurt
Sunroof sıkıştığı için hareket edemiyor ve motor ısınıyor olabilir mi. Açık kalıyor demişsiniz, yani motor biraz çalışıyor ve duruyor mu? Arıza motorda değil gibi?
Olabilir hocam sunroofçulara gittiğimde biri kapak kırık dedi yaptı biri dişli değişti biri sıkışıyor dedi biri motorun kömürleri birbirine temas etmiyor dedi kapağı yaptırdıktan sonra başka bi sunroofçu da kapak kırık dedi ben ne yapacağımı şaşırdım açıkcası

Sunroofu söküp tamir etmeleri gerektiğini ve bu işlemin 1000 tl civarı tutacağını söylediler

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Çalışmıyorken ısınmaması gerekir... 

Isınıyorsa soketi söküp çözüm arayın.. 

Çalışıyorken bir nebze ısınabilir. Çok ısınıyorsa zorluyordur, bakım yaptırın. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ethem Şenkurt
Çalışmıyorken ısınmaması gerekir... 
Isınıyorsa soketi söküp çözüm arayın.. 
Çalışıyorken bir nebze ısınabilir. Çok ısınıyorsa zorluyordur, bakım yaptırın. 
Düğmeye basıyorum hareket yok ama ısınıyor

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

İstanbul'da olsaydınız burada bu işin piri kişiler var ama Adana'da bilemedim.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Arıkan

Motor zorlandığı için ısınıyordur. Kızak mekanizmasında problem vardır.

Bir ihtimalde motora su filan gelmişse oksitlenmiştir ve yine ısınır. Ama zayıf ihtimal.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız

Isınmanın sebebini bulmanın yolu, motoru ve mekanik aksamı birbirinden ayırmaktır. Motor dışarıda çalışıyorsa/ısınıyorsa ya da mümkünse eğer sunroof motor haricinde hareket ediyorsa duruma göre karar verilir. 

  • Beğen 4

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
2 saat önce, Ethem Şenkurt yazdı:
2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Düğmeye basıyorum hareket yok ama ısınıyor

 

Hareket etmeye çalışıyor.. Sıkışmış muhtemelen.. zorlamayın. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki