İçeriğe Yönlendir

2009 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Metin Akbal
1) Neden nispeten açık ve akıcı trafikte 8-9 litre yaktıklarını paylaşıyorsun?
2) 6-6.5l litre ortalamalarına ait trafik video kaydın var mı?
3) Önceden de İstanbul trafiğe girdiğini söylüyordun şimdi güzergahın otoban olduğunu belirtmektesin trafik dediğin bir kaç hafif duraksamadan mı ibaret yoksa 
İstanbul şehir içi trafiği= Otoban mı sence?
Ben olsam merak ederim bir gün komple trafikte sürerim bu araba gerçekte şehir içinde ne kadar yakıyor. Kahve de beleş üstelik
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Metin Akbal yazdı:

Gerçekleri çarpıtsak kaç abone gelir?

 

Epi topu 3 4 defa sıcak motor ile soğuk motoru kıyaslayan ölçümler yaptım. Aradan 2 sene bilemedin 1,5 sene geçmiş halen ordasın. :D Denemeleri yaparken yola çıktığımda sıfırladığımda kendi söylüyorum. :D Bizzat ne yaptığımı yazıyorum. Yani sakladığım bir konu veya bişey yok. Hipermil tekniğini hobi olarak yapıp , neden kendi kendimi kandırayım. Arabanın deposunu bile kendim doldurmuyorum.   Adı üstünde sıcak motor testi. Videonun bazılarının başlığında bile yazar. Hocam ayıp ediyorsun. Dürüstlüğüm ile alay ediyorsun gibime geliyor. 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal



 
Epi topu 3 4 defa sıcak motor ile soğuk motoru kıyaslayan ölçümler yaptım. Aradan 2 sene bilemedin 1,5 sene geçmiş halen ordasın.  Denemeleri yaparken yola çıktığımda sıfırladığımda kendi söylüyorum. Bizzat ne yaptığımı yazıyorum. Yani sakladığım bir konu veya bişey yok. Hipermil tekniğini hobi olarak yapıp , neden kendi kendimi kandırayım. Arabanın deposunu bile kendim doldurmuyorum.   Adı üstünde sıcak motor testi. Videonun bazılarının başlığında bile yazar. Hocam ayıp ediyorsun. Dürüstlüğüm ile alay ediyorsun gibime geliyor. 


Yoook hiiiç kusura bakma. Burda kime sorsak kontaktan kontağa olduğunu sanıyordu taki sen yola çıkınca sıfırlıyorum diyene kadar. Ondan sonra haaa öyle miydi dedi herkes. Trafik diyorsun bakıyoruz herkes hareket halinde 20-30 km bildiğin uzun yol. Öyle trafiğe de şehir icine de can kurban. Istanbulun dur kalk trafiğinde klima açık 6.5 ortalama ne kadar dürüstçe olur?
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Metin Akbal yazdı:

Burda kime sorsak kontaktan kontağa olduğunu sanıyordu

 

Yukarda bahsettiğim gibi 3 veya 4 defa öyle test ettim. Sonra haftalık daha sonra depodan depoya sıfırlamaya başladım. Çok uzun zamandır depodan depoya sıfırlıyorum. Aklıma eserse kontaktan kontağa sıfırlıyorum. Oda değişik bir yoldan gidersem yapıyorum. Depodan depoya sıfırladıklarımı, üşenmez isem Spitmonitör loguna giriyorum.  

Şunuda tekrar tekrar söylemek istemiyorum artık. Her sabah 3 yolcum vardı. İmes trafiğine giriyordum. Ama görevlerimiz değişti, eşim Levente geçince onu artık götürmüyorum. kapı önünde otobusle 4 dürakta gidiyor. Bu konuda çok ama çok ballıyım. :D

 

Eski güzergahıma Şile otoyolu kozyatağı bağlantısı ve D100 küçükyalı çıkışına tekrar başladım. Ortalama hız 44 km ve tüketim 6,6 litre şuan. Son 250 km yolun ortalamasıdır . 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bu eşimi işe bırakırken kullandığım rotamdı . Artık siz trafikmi dersiniz , demezmisiniz bilmem. NEDC testine göre ortalama 33 km altı trafik. 

 

 ACtC-3fvW4xvTr8IhRJ04DQk92Ou3m381a3Bpe2R

 

 

Buda , bu hafta başı ile yeni rotam.  Sabahları erken kalkınca 30 dakikda gidiyorum. Ama akşamları 50 dakika sürüyor. 

 

ACtC-3caQNZPhbPtlmPvimtScTGsIIQGC2kk55ghACtC-3eB2DwwPi3xuXQO9RoWOpTdk2aFhQNRNM-f

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Akbal yazdı:

Hakaret sayarım. Senin gibi bir mühendis üstelik AFR ayarı yaptırmıştın. %20-25 ten fazla ise sapma o zaman sorun var demektir. Benzin ve lpg ms eğrisi birbirine ne kadar yakın ise o kadar optimum stabil bir tuketim ve performans demektir. Fakir karışım olsa arıza ışığı yakar zaten ;)

Bilmiyorum. Unutmuş olabilirim. LPG şu an ocak dışı benim için :keyifli:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bu hafta 250 km yol yaptım. 6.5 ortalama tüketimim var. 

Babam cumartesi 50 km yol yaptı. Onun tüketimi 9.5 çıkmış. 

Sabır ve doğru teknik ile her arabanın tükerimini düşürmek mümkün. 

3 litre tüketim farkı muazzam. 

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Metin Akbal yazdı:

Aynen takipçi sayım 129 abi 😁 Gerçekleri çarpıtsak kaç abone gelir?

3 kisi gitmis 😂

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Ali Darbaz yazdı:

 

Olmaz takmam. Takdırmam. Tavsiyede etmem. 

 

Ali Darbaz yazdı:

Lpg ile ne işim olur. Depoyu benmi dolduruyorum sanki. 😃

Mikemmel tasarruflu elpicili ayten konusuna nasıl gidebilirim Kayboldum da 😂

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Hyundai i10 1.0 LPG

Chevrolet Cruze LS 1.6

 

 

 

 

 

 

2015

 

2009

 

 

 

 

 

 

           
  Hyundai i10 1.0 LPG ( Hyundai Motors) Chevrolet Cruze LS 1.6 ( © GM Corp. CC-BY 3.0)      
specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Country of origin:

ROK South Korea

USA United States

 

 

 

 

assembly in Turkey

assembly in Korea

 

 

 

Sales markets:

- Europe

- Europe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make:

Hyundai

Chevrolet (Europe)

 

 

 

Model:

i10 2gen

Cruze

 

 

 

 

2014-2019

2009-2014

 

 

 

Submodel:

i10 2gen/I hatchback

Cruze phase I Sedan

 

 

 

 

2014-2016

2009-2012

 

 

 

EEC segmentation:

A (mini cars)

C (medium cars, compact)

 

 

 

Class:

microcar / city car

compact / small family car

 

 

 

Body style:

hatchback

sedan

 

 

 

Doors:

5

4

 

 

 

Traction:

FWD (front-wheel drive)

FWD (front-wheel drive)

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

DIMENSIONS & CAPACITIES

 

 

 

 

 

Length:

3665 mm / 144.3 in

4597 mm / 181 in

 

 

 

Width:

1660 mm / 65.4 in

1788 mm / 70.4 in

 

 

 

Width with mirrors:

 

 

 

 

 

Width folded back mirrors:

 

 

 

 

 

Height:

1500 mm / 59.1 in

1477 mm / 58.1 in

 

 

 

Height with rails/ant:

 

 

 

 

 

Wheelbase:

2385 mm / 93.9 in

2685 mm / 105.7 in

 

 

 

Ground clearance:

149 mm / 5.9 in

 

 

 

 

Ground clearance full load:

 

 

 

 

 

Fuel:

27 liter / 7.1 U.S. gal / 5.9 imp. gal

60 liter / 15.9 U.S. gal / 13.2 imp. gal

 

 

 

Legroom:

 

 

 

 

 

1st row:

42.1 in / 1070 mm

42.3 in / 1074 mm

 

 

 

2nd row:

32.3 in / 820 mm

35.4 in / 917 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Shoulder room:

 

 

 

 

 

1st row:

51.4 in / 1306 mm

54.7 in / 1391 mm

 

 

 

2nd row:

51.2 in / 1301 mm

53.9 in / 1370 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Headroom:

 

 

 

 

 

1st row:

39.7 in / 1008 mm

39.3 in / 999 mm

 

 

 

2nd row:

37.8 in / 960 mm

37.9 in / 963 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Hiproom:

 

 

 

 

 

1st row:

 

53 in / 1346 mm

 

 

 

2nd row:

 

52.4 in / 1331 mm

 

 

 

EPA passenger volume:

 

 

 

 

 

Calc. passenger volume:

85.9 cu ft

94.5 cu ft

 

 

 

for two rows:

85.9 cu ft

94.5 cu ft

 

 

 

Trunk cap. claimed:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trunk cap. SAE:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trunk cap. VDA:

218 / / 1046 / dm3

450 / / / dm3

 

 

 

 

7.7 / / 36.9 / cu ft

15.9 / / / cu ft

 

 

 

Turning circle btw. walls:

 

11.4 m / 37.4 ft

 

 

 

Turning circle btw. curbs:

9.56 m / 31.4 ft

10.9 m / 35.8 ft

 

 

 

Drag coefficient claimed:

0.31

0.306

 

 

 

Drag coefficient estimated:

 

 

 

 

 

Frontal area A claimed:

2.1 m2

2.217 m2

 

 

 

Frontal area A estimated by a-c:

 

 

 

 

 

Drag area CdA claimed:

0.651 m2

0.678 m2

 

 

 

Drag area CdA estimated by a-c:

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

WEIGHTS

 

 

 

 

 

Curb weight claimed

 

 

 

 

 

(without a driver):

989 kg / 2180 lbs

1285 kg / 2833 lbs

 

 

 

Dry weight claimed:

 

 

 

 

 

Shipping weight claimed:

 

 

 

 

 

Curb weight estimated:

 

 

 

 

 

Total weight:

1470 kg / 3241 lbs

1788 kg / 3942 lbs

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

POWERTRAIN

 

 

 

 

 

Engine manufacturer:

Hyundai Kappa-series

GM/Daewoo E-TEC II 1.6L (Family 1)

 

 

 

Engine type:

spark-ignition 4-stroke

spark-ignition 4-stroke

 

 

 

Fuel type:

bi-fuel gasoline (petrol) - LPG (liquefied petroleum gas), data for LPG

gasoline (petrol)

 

 

 

Fuel system:

gasoline indirect injection + LPG installation

gasoline indirect injection

 

 

 

Charge system:

naturally aspirated

naturally aspirated

 

 

 

Valves per cylinder:

4

4

 

 

 

Additional features:

DOHC

Multi-point fuel injection; Siemens SIM2K-76

 

 

 

 

 

DOHC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emission control:

3-vay catalyst, Lambda-Sensor

3-vay catalyst, Lambda-Sensor

 

 

 

Emission standard:

Euro 6

Euro 5

 

 

 

Cylinders alignment:

Line 3

Line 4

 

 

 

Displacement:

998 cm3 / 61.1 cui

1598 cm3 / 97.5 cui

 

 

 

Horsepower net:

49 kW / 67 PS / 66 hp (ECE)

83 kW / 113 PS / 111 hp (ECE)

 

 

 

 

/ 6200

/ 6400

 

 

 

Torque net:

90.25 Nm / 67 ft-lb

153 Nm / 113 ft-lb

 

 

 

 

/ 3500

/ 4200

 

 

 

Horsepower gross:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Torque gross:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redline rpm:

 

 

 

 

 

Car power to weight ratio net:

49.5 watt/kg / 22.5 watt/lb

64.6 watt/kg / 29.3 watt/lb

 

 

 

Car weight to power ratio net:

20.2 kg/kW / 14.8 kg/PS / 33 lbs/hp

15.5 kg/kW / 11.4 kg/PS / 25.5 lbs/hp

 

 

 

Battery:

 

 

 

 

 

Battery net:

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

DRIVETRAIN

 

 

 

 

 

Transmission type:

manual

manual

 

 

 

Number of gears:

5

5

 

 

 

Final drive ratio std:

4.6

3.944

 

 

 

Standard tires:

175/65 R 14 T

205/60 R 16 H

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

PERFORMANCE DATA - factory claim

 

 

 

 

 

Top speed:

153 km/h / 95 mph

185 km/h / 115 mph

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0-60mph (s):

14.6

12

 

 

 

0-100km/h (s):

15.2

12.5

 

 

 

0-1/4mile (s):

 

 

 

 

 

0-1km (s):

 

 

 

 

 

Fuel consumption:

 

 

 

 

 

ECE 90/120/city (combined):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EU NEDC/ADR82 urban/extra-urban/combined:

8.3 / 5.4 / 6.5 l/100km

9 / 5.5 / 6.8 l/100km

 

 

 

 

34 / 52.3 / 43.5 mpg(imp.)

31.4 / 51.4 / 41.5 mpg(imp.)

 

 

 

 

28.3 / 43.5 / 36.2 mpg(U.S.)

26.1 / 42.7 / 34.6 mpg(U.S.)

 

 

 

U.S. EPA city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U.S. EPA (after 2008) city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Australia AS2877 city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Canada FTP city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NBR7024 city/highway/comb.:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60-mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JC08 mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WLTP combined:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emission:

104 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82

159 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Electricity NEDC:

 

 

 

 

 

Electricity WLTP:

 

 

 

 

 

El. range NEDC

 

 

 

 

 

El. range WLTP

 

 

 

 

 

El. range EPA

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

PERFORMANCE DATA - ProfessCars™ simulation

 

 

 

 

 

Top speed:

162 km/h / 101 mph

188 km/h / 117 mph

 

 

 

(theor. without speed governor)

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Acceleration:

 

 

 

 

 

0-30 km/h (s):

2.4

2.5

 

 

 

0-40 km/h (s):

3.2

3.2

 

 

 

0-50 km/h (s):

4.8

3.9

 

 

 

0-60 km/h (s):

6.2

5.2

 

 

 

0-70 km/h (s):

7.7

6.5

 

 

 

0-80 km/h (s):

10.1

7.8

 

 

 

0-90 km/h (s):

12.7

9.3

 

 

 

0-100 km/h (s):

15.7

11.5

 

 

 

0-110 km/h (s)

19.1

13.7

 

 

 

0-120 km/h (s):

23.3

16.2

 

 

 

0-130 km/h (s):

30.2

19.2

 

 

 

0-140 km/h (s):

39.4

22.9

 

 

 

0-150 km/h (s):

54.1

28.2

 

 

 

0-160 km/h (s):

129.1

34.7

 

 

 

0-170 km/h (s):

 

44.3

 

 

 

0-180 km/h (s):

 

62.8

 

 

 

0-190 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-200 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-210 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-220 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-230 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-240 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-250 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-270 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-300 km/h (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

0-20 mph (s):

2.6

2.7

 

 

 

0-30 mph (s):

4.5

3.8

 

 

 

0-40 mph (s):

6.8

5.8

 

 

 

0-50 mph (s):

10.2

7.9

 

 

 

0-60 mph (s):

14.6

10.6

 

 

 

0-70 mph (s):

20.1

14.4

 

 

 

0-80 mph (s):

29.2

18.8

 

 

 

0-90 mph (s):

45.4

25.4

 

 

 

0-100 mph (s):

135.8

35.3

 

 

 

0-110 mph (s):

 

57.2

 

 

 

0-120 mph (s):

 

 

 

 

 

0-130 mph (s):

 

 

 

 

 

0-140 mph (s):

 

 

 

 

 

0-150 mph (s):

 

 

 

 

 

0-160 mph (s):

 

 

 

 

 

0-180 mph (s):

 

 

 

 

 

0-200 mph (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Drag times:

 

 

 

 

 

0- 1/4 mile (s):

19.7

18

 

 

 

speed at 1/4 mile:

112 km/h / 70 mph

126 km/h / 78 mph

 

 

 

quarter mile time difference to the car from the first column (s):

0

1.7

 

 

 

distance at 1/4mile to the car from the first column ahead(+) or behind(-):

0

61 m / 67 yds

 

 

 

0- 1km (s):

36.6

32.8

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Acceleration on gears without gear reduction:

 

 

 

 

 

60-100 km/h on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

16.5

12.2

 

 

 

80-120 km/h on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

19

12.6

 

 

 

80-120 km/h on Vth (s):

25.6

19.3

 

 

 

80-120 km/h on VIth (s):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40-60 mph on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

13.2

9.8

 

 

 

50-70 mph on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

14.6

10

 

 

 

50-70 mph on Vth (s):

19.6

15.3

 

 

 

50-70 mph on VIth (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Overtaking factors with gear reduction or kick-down:

 

 

 

 

 

60-100 km/h (s):

9.5

6.3

 

 

 

80-120 km/h (s):

13.2

8.4

 

 

 

100-180 km/h (s):

 

51.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40-70 mph (s):

13.3

8.6

 

 

 

50-90 mph (s):

35.2

17.6

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Speed range (max speed on gears in km/h / mph):

 

 

 

 

 

I:

43 / 27

56 / 35

 

 

 

II:

77 / 48

100 / 62

 

 

 

III:

125 / 78

145 / 90

 

 

 

IV:

175 / 109

192 / 119

 

 

 

V:

205 / 127

243 / 151

 

 

 

VI:

/

/

 

 

 

VII:

/

/

 

 

 

VIII:

/

/

 

 

 

IX:

/

/

 

 

 

X:

/

/

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Fuel consumption

 

 

 

 

 

(extra-urban / city / highway / average combined)

 

 

 

 

 

l/100km:

7-8.4 / 9.6-11.5 / 9.4-11.3 / 8.8

7.2-8.6 / 10.5-12.6 / 8.9-10.7 / 9.3

 

 

 

mpg (imp.):

33.6-40.4 / 24.5-29.4 / 25-30.1 / 32.3

32.7-39.2 / 22.4-26.9 / 26.4-31.7 / 30.5

 

 

 

mpg (U.S.):

28-33.6 / 20.4-24.5 / 20.8-25 / 26.9

27.2-32.6 / 18.6-22.4 / 22-26.4 / 25.4

 

 

 

km/l:

11.9-14.3 / 8.7-10.4 / 8.9-10.6 / 11.4

11.6-13.9 / 7.9-9.5 / 9.4-11.2 / 10.8

Alpay Sumer yazdı:

Tesekkurler.

 

Bişey değil. 

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Ali Darbaz yazdı:

Hyundai i10 1.0 LPG

Chevrolet Cruze LS 1.6

 

 

 

 

 

 

2015

 

2009

 

 

 

 

 

 

           
  Hyundai i10 1.0 LPG ( Hyundai Motors) Chevrolet Cruze LS 1.6 ( © GM Corp. CC-BY 3.0)      
specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Country of origin:

ROK South Korea

USA United States

 

 

 

 

assembly in Turkey

assembly in Korea

 

 

 

Sales markets:

- Europe

- Europe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make:

Hyundai

Chevrolet (Europe)

 

 

 

Model:

i10 2gen

Cruze

 

 

 

 

2014-2019

2009-2014

 

 

 

Submodel:

i10 2gen/I hatchback

Cruze phase I Sedan

 

 

 

 

2014-2016

2009-2012

 

 

 

EEC segmentation:

A (mini cars)

C (medium cars, compact)

 

 

 

Class:

microcar / city car

compact / small family car

 

 

 

Body style:

hatchback

sedan

 

 

 

Doors:

5

4

 

 

 

Traction:

FWD (front-wheel drive)

FWD (front-wheel drive)

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

DIMENSIONS & CAPACITIES

 

 

 

 

 

Length:

3665 mm / 144.3 in

4597 mm / 181 in

 

 

 

Width:

1660 mm / 65.4 in

1788 mm / 70.4 in

 

 

 

Width with mirrors:

 

 

 

 

 

Width folded back mirrors:

 

 

 

 

 

Height:

1500 mm / 59.1 in

1477 mm / 58.1 in

 

 

 

Height with rails/ant:

 

 

 

 

 

Wheelbase:

2385 mm / 93.9 in

2685 mm / 105.7 in

 

 

 

Ground clearance:

149 mm / 5.9 in

 

 

 

 

Ground clearance full load:

 

 

 

 

 

Fuel:

27 liter / 7.1 U.S. gal / 5.9 imp. gal

60 liter / 15.9 U.S. gal / 13.2 imp. gal

 

 

 

Legroom:

 

 

 

 

 

1st row:

42.1 in / 1070 mm

42.3 in / 1074 mm

 

 

 

2nd row:

32.3 in / 820 mm

35.4 in / 917 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Shoulder room:

 

 

 

 

 

1st row:

51.4 in / 1306 mm

54.7 in / 1391 mm

 

 

 

2nd row:

51.2 in / 1301 mm

53.9 in / 1370 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Headroom:

 

 

 

 

 

1st row:

39.7 in / 1008 mm

39.3 in / 999 mm

 

 

 

2nd row:

37.8 in / 960 mm

37.9 in / 963 mm

 

 

 

3rd row:

 

 

 

 

 

Hiproom:

 

 

 

 

 

1st row:

 

53 in / 1346 mm

 

 

 

2nd row:

 

52.4 in / 1331 mm

 

 

 

EPA passenger volume:

 

 

 

 

 

Calc. passenger volume:

85.9 cu ft

94.5 cu ft

 

 

 

for two rows:

85.9 cu ft

94.5 cu ft

 

 

 

Trunk cap. claimed:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trunk cap. SAE:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trunk cap. VDA:

218 / / 1046 / dm3

450 / / / dm3

 

 

 

 

7.7 / / 36.9 / cu ft

15.9 / / / cu ft

 

 

 

Turning circle btw. walls:

 

11.4 m / 37.4 ft

 

 

 

Turning circle btw. curbs:

9.56 m / 31.4 ft

10.9 m / 35.8 ft

 

 

 

Drag coefficient claimed:

0.31

0.306

 

 

 

Drag coefficient estimated:

 

 

 

 

 

Frontal area A claimed:

2.1 m2

2.217 m2

 

 

 

Frontal area A estimated by a-c:

 

 

 

 

 

Drag area CdA claimed:

0.651 m2

0.678 m2

 

 

 

Drag area CdA estimated by a-c:

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

WEIGHTS

 

 

 

 

 

Curb weight claimed

 

 

 

 

 

(without a driver):

989 kg / 2180 lbs

1285 kg / 2833 lbs

 

 

 

Dry weight claimed:

 

 

 

 

 

Shipping weight claimed:

 

 

 

 

 

Curb weight estimated:

 

 

 

 

 

Total weight:

1470 kg / 3241 lbs

1788 kg / 3942 lbs

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

POWERTRAIN

 

 

 

 

 

Engine manufacturer:

Hyundai Kappa-series

GM/Daewoo E-TEC II 1.6L (Family 1)

 

 

 

Engine type:

spark-ignition 4-stroke

spark-ignition 4-stroke

 

 

 

Fuel type:

bi-fuel gasoline (petrol) - LPG (liquefied petroleum gas), data for LPG

gasoline (petrol)

 

 

 

Fuel system:

gasoline indirect injection + LPG installation

gasoline indirect injection

 

 

 

Charge system:

naturally aspirated

naturally aspirated

 

 

 

Valves per cylinder:

4

4

 

 

 

Additional features:

DOHC

Multi-point fuel injection; Siemens SIM2K-76

 

 

 

 

 

DOHC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emission control:

3-vay catalyst, Lambda-Sensor

3-vay catalyst, Lambda-Sensor

 

 

 

Emission standard:

Euro 6

Euro 5

 

 

 

Cylinders alignment:

Line 3

Line 4

 

 

 

Displacement:

998 cm3 / 61.1 cui

1598 cm3 / 97.5 cui

 

 

 

Horsepower net:

49 kW / 67 PS / 66 hp (ECE)

83 kW / 113 PS / 111 hp (ECE)

 

 

 

 

/ 6200

/ 6400

 

 

 

Torque net:

90.25 Nm / 67 ft-lb

153 Nm / 113 ft-lb

 

 

 

 

/ 3500

/ 4200

 

 

 

Horsepower gross:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Torque gross:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redline rpm:

 

 

 

 

 

Car power to weight ratio net:

49.5 watt/kg / 22.5 watt/lb

64.6 watt/kg / 29.3 watt/lb

 

 

 

Car weight to power ratio net:

20.2 kg/kW / 14.8 kg/PS / 33 lbs/hp

15.5 kg/kW / 11.4 kg/PS / 25.5 lbs/hp

 

 

 

Battery:

 

 

 

 

 

Battery net:

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

DRIVETRAIN

 

 

 

 

 

Transmission type:

manual

manual

 

 

 

Number of gears:

5

5

 

 

 

Final drive ratio std:

4.6

3.944

 

 

 

Standard tires:

175/65 R 14 T

205/60 R 16 H

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

PERFORMANCE DATA - factory claim

 

 

 

 

 

Top speed:

153 km/h / 95 mph

185 km/h / 115 mph

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0-60mph (s):

14.6

12

 

 

 

0-100km/h (s):

15.2

12.5

 

 

 

0-1/4mile (s):

 

 

 

 

 

0-1km (s):

 

 

 

 

 

Fuel consumption:

 

 

 

 

 

ECE 90/120/city (combined):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EU NEDC/ADR82 urban/extra-urban/combined:

8.3 / 5.4 / 6.5 l/100km

9 / 5.5 / 6.8 l/100km

 

 

 

 

34 / 52.3 / 43.5 mpg(imp.)

31.4 / 51.4 / 41.5 mpg(imp.)

 

 

 

 

28.3 / 43.5 / 36.2 mpg(U.S.)

26.1 / 42.7 / 34.6 mpg(U.S.)

 

 

 

U.S. EPA city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U.S. EPA (after 2008) city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Australia AS2877 city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Canada FTP city/highway:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NBR7024 city/highway/comb.:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60-mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JC08 mode:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WLTP combined:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emission:

104 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82

159 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Electricity NEDC:

 

 

 

 

 

Electricity WLTP:

 

 

 

 

 

El. range NEDC

 

 

 

 

 

El. range WLTP

 

 

 

 

 

El. range EPA

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

PERFORMANCE DATA - ProfessCars™ simulation

 

 

 

 

 

Top speed:

162 km/h / 101 mph

188 km/h / 117 mph

 

 

 

(theor. without speed governor)

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Acceleration:

 

 

 

 

 

0-30 km/h (s):

2.4

2.5

 

 

 

0-40 km/h (s):

3.2

3.2

 

 

 

0-50 km/h (s):

4.8

3.9

 

 

 

0-60 km/h (s):

6.2

5.2

 

 

 

0-70 km/h (s):

7.7

6.5

 

 

 

0-80 km/h (s):

10.1

7.8

 

 

 

0-90 km/h (s):

12.7

9.3

 

 

 

0-100 km/h (s):

15.7

11.5

 

 

 

0-110 km/h (s)

19.1

13.7

 

 

 

0-120 km/h (s):

23.3

16.2

 

 

 

0-130 km/h (s):

30.2

19.2

 

 

 

0-140 km/h (s):

39.4

22.9

 

 

 

0-150 km/h (s):

54.1

28.2

 

 

 

0-160 km/h (s):

129.1

34.7

 

 

 

0-170 km/h (s):

 

44.3

 

 

 

0-180 km/h (s):

 

62.8

 

 

 

0-190 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-200 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-210 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-220 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-230 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-240 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-250 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-270 km/h (s):

 

 

 

 

 

0-300 km/h (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

0-20 mph (s):

2.6

2.7

 

 

 

0-30 mph (s):

4.5

3.8

 

 

 

0-40 mph (s):

6.8

5.8

 

 

 

0-50 mph (s):

10.2

7.9

 

 

 

0-60 mph (s):

14.6

10.6

 

 

 

0-70 mph (s):

20.1

14.4

 

 

 

0-80 mph (s):

29.2

18.8

 

 

 

0-90 mph (s):

45.4

25.4

 

 

 

0-100 mph (s):

135.8

35.3

 

 

 

0-110 mph (s):

 

57.2

 

 

 

0-120 mph (s):

 

 

 

 

 

0-130 mph (s):

 

 

 

 

 

0-140 mph (s):

 

 

 

 

 

0-150 mph (s):

 

 

 

 

 

0-160 mph (s):

 

 

 

 

 

0-180 mph (s):

 

 

 

 

 

0-200 mph (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Drag times:

 

 

 

 

 

0- 1/4 mile (s):

19.7

18

 

 

 

speed at 1/4 mile:

112 km/h / 70 mph

126 km/h / 78 mph

 

 

 

quarter mile time difference to the car from the first column (s):

0

1.7

 

 

 

distance at 1/4mile to the car from the first column ahead(+) or behind(-):

0

61 m / 67 yds

 

 

 

0- 1km (s):

36.6

32.8

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Acceleration on gears without gear reduction:

 

 

 

 

 

60-100 km/h on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

16.5

12.2

 

 

 

80-120 km/h on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

19

12.6

 

 

 

80-120 km/h on Vth (s):

25.6

19.3

 

 

 

80-120 km/h on VIth (s):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40-60 mph on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

13.2

9.8

 

 

 

50-70 mph on IVth (s) or

 

 

 

 

 

top gear if number of gears <4:

14.6

10

 

 

 

50-70 mph on Vth (s):

19.6

15.3

 

 

 

50-70 mph on VIth (s):

 

 

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Overtaking factors with gear reduction or kick-down:

 

 

 

 

 

60-100 km/h (s):

9.5

6.3

 

 

 

80-120 km/h (s):

13.2

8.4

 

 

 

100-180 km/h (s):

 

51.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40-70 mph (s):

13.3

8.6

 

 

 

50-90 mph (s):

35.2

17.6

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Speed range (max speed on gears in km/h / mph):

 

 

 

 

 

I:

43 / 27

56 / 35

 

 

 

II:

77 / 48

100 / 62

 

 

 

III:

125 / 78

145 / 90

 

 

 

IV:

175 / 109

192 / 119

 

 

 

V:

205 / 127

243 / 151

 

 

 

VI:

/

/

 

 

 

VII:

/

/

 

 

 

VIII:

/

/

 

 

 

IX:

/

/

 

 

 

X:

/

/

 

 

 

specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline specs interline

Fuel consumption

 

 

 

 

 

(extra-urban / city / highway / average combined)

 

 

 

 

 

l/100km:

7-8.4 / 9.6-11.5 / 9.4-11.3 / 8.8

7.2-8.6 / 10.5-12.6 / 8.9-10.7 / 9.3

 

 

 

mpg (imp.):

33.6-40.4 / 24.5-29.4 / 25-30.1 / 32.3

32.7-39.

 

 

 

km

 

 

 

Bişey değil. 

Baska bir seyi kastetmistim aslinda. Ama yazayim..Daha onceden lpg nin faydalarindan ve tasarrifundan sayfa sayfa yazilar gelirdi bi anda tamamen lpg dusmani gibi olunca yazmadan edemez kimse. Yoksa tabiki fikirlerin degisir. Yarin oburgun tekrar lpg li arac almak durumunda kalirsan napcayuk ?

Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Alpay Sumer yazdı:

Baska bir seyi kastetmistim aslinda. Ama yazayim..Daha onceden lpg nin faydalarindan ve tasarrifundan sayfa sayfa yazilar gelirdi bi anda tamamen lpg dusmani gibi olunca yazmadan edemez kimse. Yoksa tabiki fikirlerin degisir. Yarin oburgun tekrar lpg li arac almak durumunda kalirsan napcayuk ?

Lpgli araç alırsa fena dalga geçerim :) Bırakmam yapışırım. Taş olurum  :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Alpay Sumer yazdı:

Yoksa tabiki fikirlerin degisir. Yarin oburgun tekrar lpg li arac almak durumunda kalirsan napcayuk ?

 

Hyundai i10 çok severim, gene olsa gene alırım. Ama lpg modelini bir deha asla almıyacam. 

Ümit Türk yazdı:

Lpgli araç alırsa fena dalga geçerim :) Bırakmam yapışırım. Taş olurum  :D 

 

Lpgli 306 alıp, lpg tuşunu kapatacam. Buna ne dersin peki. Lpg takılmamaış 306 çok az. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ali Darbaz yazdı:

lpg tuşunu kapatacam

Nasıl ispatalıcan?  Nereden bilicem? 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Ümit Türk yazdı:

Nasıl ispatalıcan?  Nereden bilicem? 

 

Ben son derece seffaf biriyim. İnanıp inanmaman benim için sorun değil. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ali Darbaz yazdı:

 

Ben son derece seffaf biriyim. İnanıp inanmaman benim için sorun değil. 

Senin için sorun değilse benim için hiç değil. Şeffaf olduğunu sen kendin ifade ediyorsun . Ben seni tanımıyorum ki inanayım. Lpgyi almam sevmem diyorsun Lpgli araç alıp lpgyi kullanmamaktan bahsediyorsun. Yaparsın yapmazsın senin bileceğin iş tabiki. Lpgyi söküp attım ahada resimleri belgeleri bu desen daha inandırıcı olur.  

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

u hafta 250 km yol yaptım. 6.5 ortalama tüketimim var. 

Babam cumartesi 50 km yol yaptı. Onun tüketimi 9.5 çıkmış. 

iyi tarafından bak senin kurumları temizletti motordan . eski toprak... taksiciler ara gazı verilerdi durduğu yerde, hiklmeti vardır

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ümit Türk yazdı:

ahada resimleri belgeleri bu desen daha inandırıcı olur.

 

Ruhsatı işlemesi, sökmesi bunlar hep para. 

Yorum bağlantısı
Emin Önal
Metin Akbal yazdı:


 

 


 kontaktan kontağa olduğunu sanıyordu taki sen yola çıkınca sıfırlıyorum diyene kadar. Ondan sonra haaa öyle miydi dedi herkes. 

 

 

ben şok 🤪

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Metin Akbal yazdı:

Kahve de beleş üstelik

kahve deyip te geçmeyelim öyle sıradan kahve de değil, en büyük medya grubunun, porşe aston martin müşterilerinin içtiği kahve.. yani.. taze çekirdekten çekim, üstü köpüklü, dileyene chai latte soğuk sevene smothie bile var söz konusu mekanda, futbolcular ankorman ler neler neler

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Emin Önal yazdı:

ben şok 🤪

 

Haberiniz yok, hedefler tutsun diye gizli saklı 10 litre yakıt alıp tüketimi düşük gösteriyorum 😛

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Haberiniz yok, hedefler tutsun diye gizli saklı 10 litre yakıt alıp tüketimi düşük gösteriyorum 😛

müşterimiz vardı, ağbisi arada depoyu dolduruyormuş, yıllar sonra öğrendi, gerçi öğrenme vesilesi boyanan parça ile çıktı, ağbisi arabayı çaprmış yaptırmış, kardeşi habersizdi. servis çarptı diye gelince ortaya çıkarmıştık. oluyor öyle şeyler.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

müşterimiz vardı, ağbisi arada depoyu dolduruyormuş, yıllar sonra öğrendi, gerçi öğrenme vesilesi boyanan parça ile çıktı, ağbisi arabayı çaprmış yaptırmış, kardeşi habersizdi. servis çarptı diye gelince ortaya çıkarmıştık. oluyor öyle şeyler.

 

Babamı tembihledim. Oda tövbe etti. Depoyu doldurmuyor. Arkamızda koskoca Koç var. Allah bereketini artırsın. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...