İçeriğe Yönlendir

2009 1.4 TSI 150 hp BKW CAVA Zincir Problemi - Araç Çalışmıyor


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Önder Özcan
53 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı:

bende duydum bmw olayını. ne varsa eski arabalada var azizim. :) verin bana bir m52 528i  düz vites başka ne isterim?

Otomatiğini :) 

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
13 saat önce, Servet Aydın yazdı:

Soruma hala cevap alamadım. Akrabalık mı var tesadüf mü yoksa 

Akrabalik yok uzakdan köylü tesaduf.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

Aracı yaptırdım. İyi bir usta da bulmuş oldum.  Devirdaim pompasını da değiştirdik, araç eski haline dönmüş oldu.

5 bin tl ye yakın masraf edildi.  Valfler yenilendi, tüm contalar değişti, zincir ve gergisi, devirdaim pompası değişti. yeni yağ kondu.

 

Zincir uzaması artı zincir gergisinin eskimesi, olayın sebebiymiş. Zaten heryerde yazan şeyler de bu yönde.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
19 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı:

Zincir uzaması artı zincir gergisinin eskimesi, olayın sebebiymiş. Zaten heryerde yazan şeyler de bu yönde.

Bir daha olmaması için yeni bir şey yapıldı mı peki?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

arabayı satabiliriz mesela :)

zinciri vw servisinden almışız. yeni seri olması için.  zincir dediğinde BMX bisiklet zinciri gibi valla. ancak iki sıra değil 3 sıra metal yüzeyler. Ben alışkın değilim böyle incecik ufacık parçalara, gözünü sevdiğim büyük benzin motorlu amerikanları...

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Bir saat önce, Mahmut Yıldız yazdı:

Geçmiş olsun, satarsınız herhalde

Niyetim bu değil şu anda. Piyasa malum, ancak satarsam alacak kişinin başı bir süre ağrımaz o kesin. Akü de aldım.

Yine de tekliflere açığım. Araç 126 bin km de, oldukça diri bir gövdesi var. Kolayca satılabileceğini düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu
Niyetim bu değil şu anda. Piyasa malum, ancak satarsam alacak kişinin başı bir süre ağrımaz o kesin. Akü de aldım.
Yine de tekliflere açığım. Araç 126 bin km de, oldukça diri bir gövdesi var. Kolayca satılabileceğini düşünüyorum.


Biraz kullansaydınız o kadar masraf edildi sonra illaki satılır tekrar geçmiş olsun.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

dediğim gibi satmak için çaba sarf edecek değilim. arabayı kullanacağım çünkü araç lazım.

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
Bir saat önce, Dogan Arsiray yazdı:

dediğim gibi satmak için çaba sarf edecek değilim. arabayı kullanacağım çünkü araç lazım.

sen bak bana 1.4 tsı bi passat gerisi kolay

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
On 20.05.2019 at 17:50, Tahir İlter yazdı:

Mert Yeldan'ın iyi niyet kapsamında çok cüzi bir ücrete yaptırdığı arıza değil mi abi bu ? 

Evet 230 muydu neydi

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Bir saat önce, Dogan Arsiray yazdı:

dediğim gibi satmak için çaba sarf edecek değilim. arabayı kullanacağım çünkü araç lazım.

Bin güzel güzel

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Geçmiş olsun abi.
Şimdi binilecek hale geldi işte [emoji1]
DSG revize edildikten sonra aynı hisleri yaşamıştım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
9 saat önce, Dogan Arsiray yazdı:

Aracı yaptırdım. İyi bir usta da bulmuş oldum.  Devirdaim pompasını da değiştirdik, araç eski haline dönmüş oldu.

5 bin tl ye yakın masraf edildi.  Valfler yenilendi, tüm contalar değişti, zincir ve gergisi, devirdaim pompası değişti. yeni yağ kondu.

 

Zincir uzaması artı zincir gergisinin eskimesi, olayın sebebiymiş. Zaten heryerde yazan şeyler de bu yönde.

Bin lirasını periyodik bakım kabul edin. Süper olmuş.

8 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı:

Geçmiş olsun, satarsınız herhalde

 

Neden satsın? Yapılık araç?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Parça pahalı.
Bu da ülkemizin kaderi.

Geçen yıl klima aniden çalışmaz oldu. Kompresör piston kırmış. 1500 harcamıştım
Bu yıl motor kulağını biliyorsunuz. Taa ingilterelerden alabildim.
Acil bir parça olsa parçacıda 2600 lira idi. Serviste 4 bin falandır.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Bin lirasını periyodik bakım kabul edin. Süper olmuş.

 

Neden satsın? Yapılık araç?

 

5000 lira nın 1500 tl si işçilik, gerisi parçalar, kapak rektefiyecisi, yağ ve hava filtesi yağ, akü ve sol ön dodik plastiğini ve garanti olsun diye n75 turbo waste gate valfini içeriyor.  aslında yağ bakımı yeniydi ama yinede kalitesini bilmediğimizden değiştirdik tamamını. bobinler geçen sene değişmiş. bujiler de sağlamdı. umarım bir süre bir şey ödemek zorunda kalmam... 

 

sağ arka dodik plastiği aradım bulamadım, internetten gelen ters taraf geldi. 130 tl idi. parçacıda da kalmamış ama aynı paraydı. serviste 1200 tl miş !! :) rengi kötü. bulunca takacağım yenisini. birde RNS310 için güncel türkiye SD card lazım.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bu arada servisin adı Tekinler VW. ilk izlenimlerim epey olumlu oldu. Şaşmaz sanayi de yer alıyor. Çalışan çocuklarda düzgün.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
 
Neden satsın? Yapılık araç?
Soğudum demiş, tekrar olmamasına çözüm olarak satmak demiş.
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

5bin büyük para değil artık, triger vs değişse 3,4bin tutuyor zaten.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
20 saat önce, Fatih Keskin yazdı:

sen bak bana 1.4 tsı bi passat gerisi kolay

E bu da tsi iste? 125 bin olunca kendini imha ediyor 

37 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

5bin büyük para değil artık, triger vs değişse 3,4bin tutuyor zaten.

Para cok daha kiymetli artik.

9 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı:
13 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:
 
Neden satsın? Yapılık araç?

Soğudum demiş, tekrar olmamasına çözüm olarak satmak demiş.

Sogumak degilde, isinmaya bile firsat olamadi 🙂

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...