İçeriğe Yönlendir

2011 Citroen C5 1.6 E-HDİ Otomatik


Mehmet Pınar

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu

Allah hayırlı eylesin,  kazasız belasız sürüşler dilerim.  Arkadaşımda manueli var. Deneme sürüşü yaptım kullanımı güzel bir araç.

Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar
19 saat önce, Fikri Keleş yazdı:

Çok beğendiğim bir araçtır kendisi hayırlı olsun 

Teşekkür ederim

18 saat önce, Barış Göktürk yazdı:

Hayırlı olsun; ve kazasız belasız günler dilerim şimdiden.

 

Yaklaşık iki yıldan bu yana kullanıyorum bu aracı ve şu güne kadar bir kere bile "keşke" demedim.
Tamam; itiraf edeyim: bir kere -lastik ebatlarındaki fiyatları görünce- dedim=)

Teşekkür ederim.

 

18 saat önce, Ertan Alptekin yazdı:

Okurken satılık zannettim :) Hayırlı olsun. Aracın tipini ben de çok seviyorum. Allah kaza bela vermesin...

Amin, teşekkürler 

 

17 saat önce, Emrah Korkmazz yazdı:

Güle güle kullan abi. Benim de çok niyetlendigim bir araçtı C5 dizel otomatik olması açısından fakat çok kararsız kaldım. En son tercihimi forumdan Metin abinin 1.6 dizel titanium manuel mk4 mondeosundan yana kullandım. Hala merak ediyorum ama c5in verdiği hissiyatı.

Manuel seçeceğim olsaydı bende tercihimi mondeodan yana kullanacaktım. Ancak 2.0 dizel otomatik kullanan arkadaşlarım Giresun içinde 11-12 litreden aşağı yakmıyorlar.

Bu da tercih nedenlerimden biri oldu.

16 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı:

Birgün bu kasanın 2.0 dizel sw sini alacak miyim acaba 😁

Hayırlı olsun, şanzıman hariç çok güzel bir araç.

2.0 dizelleri bende çok baktım. Tam otomatik olması sebebiyle, ancak düşük km denk getirmek çok zor.

15 saat önce, Recep Selim Kaya yazdı:

Maşallah. Makam arabası kıvamında. 

Teşekkür ederim

 

15 saat önce, Evren Barış Özbek yazdı:

Mehmet hayırlı olsun. :nazar:

Gerçekten çok keyifli bir araç. İyi günlerde, kazasız, belasız kullanın.

Sağol abi, teşekkür ederim

15 saat önce, Mehmet Polat yazdı:

Hayırlı olsun Mehmet. Allah kazasız belasız, sağlıkla, mutlulukla kullanmayı nasip etsin. Yakıt tüketimi reelde de düşük mü?

Teşekkür ederim abi

Yakıt tüketimi yol bilgisayarına göre 0.1 0.2 lt arası yüksek çıkıyor pompada. 

Uzun yolda 1600-1700 km yaptım diyenler çokta abartmıyorlarmış.

15 saat önce, Nihat Palolu yazdı:

Hayırlı olsun, güle güle kullan. Direksiyon göbeğinin sabit durması garip geliyor mu :)

İlk başta garipsiyorsun ama alışınca çok kullanışlı geliyor. Aslında böyle olması daha kullanışlı gibi

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fırat Önal
24 dakika önce, Mehmet Pınar yazdı:

 

Yakıt tüketimi yol bilgisayarına göre 0.1 0.2 lt arası yüksek çıkıyor pompada. 

 Uzun yolda 1600-1700 km yaptım diyenler çokta abartmıyorlarmış.

 

 

Aracınız hayırlı olsun. Bu aracı beğenmeyeni duymadım daha ben :) Sürekli ilanlara bakarım ama otomatiğinin çoğu kişiye göre sorunlu olmasından dolayı cesaret edemedim. Ama c5 denk geldiği zaman test etmeyi çok istiyorum. Yakıt manuelde çok az. Deposu çok büyük. Hatırladığım kadarıyla 70 lt civarı olması lazım. 

Yorum bağlantısı
Serkan Aktay
(düzenlendi)

Güle güle kullanın inşallah. :nazar:

 

23 saat önce, Alpay Sumer yazdı:

Yok bu cirkin degil.😁

babasınıda sevmezdik :D

tarihinde Serkan Aktay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
4 saat önce, Fırat Önal yazdı:

Yakıt manuelde çok az

ş.içi 16HDİ motor 8lt dizel yakıyor. Benimki çok yakıyor biraz. 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Bebe lastiği gibi vites atması haricinde exclusive donanımının hayranıyım. Maşallah. Güle güle binin. 

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Hayırlı olsun Mehmet kardeşim güzel günlerde binmen dileği ile

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ?

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya
On 26.05.2019 at 11:29, Mehmet Ozyurek yazdı:

Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ?

 

eski bir c5 sahibi olarak ben cevaplayayım Mehmet Abi,

otomatikleştirilmiş robotize 6 ileri...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış Göktürk
On 26.05.2019 at 11:29, Mehmet Ozyurek yazdı:

Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ?

 

Bu araçlarda kavrama tek; "otomatikleştirilmiş manuel" (robotize) şanzıman diye tabir ediliyor. Toyota'nın MMT'si ya da Opel'in bir dönem Corsa ve Astra'larda kullandığı yarı otomatikleri, Honda'nın i-Shift'i ile Fiat'ın duologic şanzımanı yine bu tür şanzımanlardan bildiğim kadarıyla...

 

Alıntı

Bu arada aracı aldıktan hemen sonra soft yazılım yaptırdım.Onunda bariz etkisi oldu diyebilirim.Araç dyno üzerinde 145 bg ve 330 nm gibi bir güç elde etti. 

Kullandığım süre içerisinde bir kaç defa arıza ışığı yaktı.Onda da dpf temizliği prosedürlerini(belli devirde belli bir mesafe gitmek gibi)

 uyguladım.Şu an için arıza ışığı çok seyrek yanıyor.O da kontağı kapatıp açtıktan sonra sönüyor.Yine de cihaza bağlayıp bakmamız gerekecek.

 

Şu yazılım konusunu ben de zaman zaman aklımdan geçiriyorum ama henüz bir harekete geçemedim. Yazılım nerede yaptırmalı? Fabrika çıkış verilerine göre ne kadarlık bir güç ve tork artışı sağlanıyor? Pratikte bu artışın getirdiği farkları belirgin olarak araç davranışlarından geri dönüş olarak alabiliyor muyuz? Yoksa bu tam bir plasebo etkisi mi yaratıyor? Bu işin maliyet boyutu nedir? Araç parametreleri ile oynamanın artılar9ı olduğu kadar eksileri neler? Şu sorulara bir C5 kullanıcısından yanıt almak hoş olurdu=)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar
On 27.05.2019 at 12:15, Barış Göktürk yazdı:

 

Bu araçlarda kavrama tek; "otomatikleştirilmiş manuel" (robotize) şanzıman diye tabir ediliyor. Toyota'nın MMT'si ya da Opel'in bir dönem Corsa ve Astra'larda kullandığı yarı otomatikleri, Honda'nın i-Shift'i ile Fiat'ın duologic şanzımanı yine bu tür şanzımanlardan bildiğim kadarıyla...

 

 

Şu yazılım konusunu ben de zaman zaman aklımdan geçiriyorum ama henüz bir harekete geçemedim. Yazılım nerede yaptırmalı? Fabrika çıkış verilerine göre ne kadarlık bir güç ve tork artışı sağlanıyor? Pratikte bu artışın getirdiği farkları belirgin olarak araç davranışlarından geri dönüş olarak alabiliyor muyuz? Yoksa bu tam bir plasebo etkisi mi yaratıyor? Bu işin maliyet boyutu nedir? Araç parametreleri ile oynamanın artılar9ı olduğu kadar eksileri neler? Şu sorulara bir C5 kullanıcısından yanıt almak hoş olurdu=)

Bu aralar çok yoğun çalışıyorum, ben cevap verene kadar yorum yapılmaz ise mutlaka sorularınızı cevaplandırmaya çalışacağım.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...