Onur Doğan19 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Tekrardan herkese merhaba, bugün bu konu hakkında bilgisi olanlar bizi aydınlatırsa sevinirim. Birkaç yerde zincir kırmanın benzinli araçlarda olma ihtimalinin yok denecek kadar az olduğunu ve değişiminin de çok zor olduğunu duydum. Buradaki tecrübeli F30 kullanıcılarına sormak istiyorum zira buradaki kullanıcıların bilgilerine güvenim tamdır. Gerçekten doğrumudur bu zincir kırmanın benzinli araçlarda daha az görüldüğü ve görüldüğünde de tamirinin daha zor olduğu? Şimdiden cevap veren formun değerli kullanıcılarına teşekkür ediyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 doğrudur ama benzinli motorda zincirden daha çok kayış vardır. ayrıca genelde kırılan birşey olmaz gergi boşalır sente atlar, o sırada kitlenirse herşey kırılabilir ama 3 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Caglar abinin de dedigi gibi benzinli araclar genelde kayis kullaniyor. Bence Ulkemizde triger degisimi genelde erken yapiliyor gibi.Yagdan tuzdan kisiyoruz ama trigerden korkuyoruz acikcasi.. Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 25 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2019 Bu durum mesela F30 2012 3.20i için geçerli değil mi veya 3.20i ED için. Bunların trigeri de mi kayış acaba üstadlar ? @Alpay Sumer Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Merak edip biraz netten de baktim.Cok net bilgi yok.. Kullanici varsa forumda daha net bilgi gelir bekleyelim bakalim.🤔 Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 25 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2019 Alpay Hocam ben şu şekilde biliyorum belirli bir motor kodu var bunlarda o motor kodlu olanlar zincire geçti diye. Ama dediğiniz gibi hangi yıllarda ve modellerde zincir kullanılıyor, bunu kullanıcı varsa onun cevaplaması daha iyi olur, acaba gerçekten benzin dizel farkından dolayı farklı durumlar oluyor mu. Bekleyelim arkadaşlar cevaplarlar elbette 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 bmw diesellerde triger zincir hikayesi başka idi, tez zamanda sente atlattı, değişimlerden önce 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Zincir var, kopmaz diye arkamıza yaslanamıyoruz. Ya uzama yapıyor, ya gergi zımbırtısı bozuluyor.Kayışın gözünü seveyim.90 binde bir değiştir gitsin. Servisin 120 bin 135 bin demesine aldırmadan. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Giulietta'nınki kayışlı, hem de orijinal seti 390 liraydı ben değiştirirken. 1 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 Dizel veya benzin diye ayrım yapmak saçma. Vaktinde degişmediyse uzun kilometre kullanıldı ise ister benzinli olsun ister dizel saatli bomba gibi düşün her an patlayabilir.Zincirde bir şekilde belli eder şakırdar.Kayışta sinsice olanlar olur. Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 26 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 26 Mayıs 2019 9 saat önce, Onur Bulut yazdı: Dizel veya benzin diye ayrım yapmak saçma. Vaktinde degişmediyse uzun kilometre kullanıldı ise ister benzinli olsun ister dizel saatli bomba gibi düşün her an patlayabilir.Zincirde bir şekilde belli eder şakırdar.Kayışta sinsice olanlar olur. Ayrımı ben yapmadım valla yazılan cizilen böyle oldugu için burdaki kullanicilara sorayim dedim Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 9 saat önce, Onur Bulut yazdı: Dizel veya benzin diye ayrım yapmak saçma. Vaktinde degişmediyse uzun kilometre kullanıldı ise ister benzinli olsun ister dizel saatli bomba gibi düşün her an patlayabilir.Zincirde bir şekilde belli eder şakırdar.Kayışta sinsice olanlar olur. Soyledikleriniz cok dogru ama ayrim var; Km ve yil bazli farklilik gosteriyor cunku. Evet her kosulda garantisi yok ama Onu bilerek kullaniliyor surucu.Veya seti parcasini kendi alacak olan kullanici ona gore ekipman aliyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 On 25.05.2019 at 14:42, Onur Doğan19 yazdı: Tekrardan herkese merhaba, bugün bu konu hakkında bilgisi olanlar bizi aydınlatırsa sevinirim. Birkaç yerde zincir kırmanın benzinli araçlarda olma ihtimalinin yok denecek kadar az olduğunu ve değişiminin de çok zor olduğunu duydum. Buradaki tecrübeli F30 kullanıcılarına sormak istiyorum zira buradaki kullanıcıların bilgilerine güvenim tamdır. Gerçekten doğrumudur bu zincir kırmanın benzinli araçlarda daha az görüldüğü ve görüldüğünde de tamirinin daha zor olduğu? Şimdiden cevap veren formun değerli kullanıcılarına teşekkür ediyorum. genelde dizellerde o sorun n47 lerde cok gorulsede benzinlilerde simdilik yok zinciri degistirmek icinse motor iniyor volantin arkasinda ikamet etmekte kendileri 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts