İçeriğe Yönlendir

Focus III - Powershift Hakkında / Arızalar / Problemler


Kaan Savaş

Recommended Posts

Fatih Ada

DSG'nin 7 ilerisi'de güzel değil. sportif kullanıma çok izin vermiyor..

ne varsa manuel'de var arkadaş.

Katılmıyorum..

Gayet başarılı ve seri..

S modundan bahsetmiyorum bile..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Katılmıyorum..

Gayet başarılı ve seri..

S modundan bahsetmiyorum bile..

+1

Gaza basınca araç bi şahlanıyor dahada kafa inmiyor yere :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Araç dizel değil benzinli

:) pardon, bu durumda durum daha da vahim desene

Yorum bağlantısı
Fatih Ada

+1

Gaza basınca araç bi şahlanıyor dahada kafa inmiyor yere :)

Abi geçen sen aradığın gün ne ara 180 e çıktığını anlamadım.. Allah'tan gazı diplememişim,demek ibre göstergeden zıplayacaktı :)

Yorum bağlantısı
Fatih Ada
(düzenlendi)

DSG yavaş diyen gelsin. Denemesi bedava. Yan koltuğa oturup emniyet kemerini bağlayın ve kendinizi bana bırakın. :D

Kemeri bağlasın mutlaka yoksa kemer ikazı deli gibi ötüyo :)

Benim arabamda otomatik ama dsg 180 e çıktığında ben muhtemelen 120 ye yeni geliyor olurdum :p

tarihinde Fatih Ada tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

DSG yavaş diyen gelsin. Denemesi bedava. Yan koltuğa oturup emniyet kemerini bağlayın ve kendinizi bana bırakın. :D

Ağzına biber sürerim yavaş diyenin :)

Yorum bağlantısı
Fatih Ada

O DSG'den değil TSi'dan :D Yoksa o 100 bg'lik eşşek motora değil DSG bütün SG'leri koysak yine hızlanamaz :D :D :D

Ben bilmem valla,sordum bu kaç lamb power dedim,sayarken uyuya kalmışım :)

o kadar çok yani :p

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

25 kaada alırım bir imreza wrx, manuel vites nasıl olur görürüz, yan koltukta kemerde tutamaz, bagaja gider adam vallahi :D dsg miş, manuel olucak, kuvvetli motorda olucak yerim oto şanzımanı :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hah, şimdi tam oldu, süper kombinasyon, çürük elma kokulu, mekatronik arızalı, yağ yakan sorunlu motorlu tırtogen, en güzeli yaparsın vallahi kardeşim :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Ada

Ben bundan sonraki arabamı nasipse, DSG'li, TSi, Benzinli, VW alacam; içine de iphone'dan ipod'a bütün i'ları koyduracam :)

iphone tırt,dsg patates..

gel sana manuel hTC alalım mis gibi atari oynarsın :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Fatih Ada

Hah, şimdi tam oldu, süper kombinasyon, çürük elma kokulu, mekatronik arızalı, yağ yakan sorunlu motorlu tırtogen, en güzeli yaparsın vallahi kardeşim :D

Ali abi nerelerdesin sen ya ne zamandır muhabbet edemedik :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Buradayım :) hTC var zaten, wildfire s, şantiyede büyük telefon zor oluyor da :D

Doğuş otodan başka yere de götürmeyecem :)

Bu da tuzu biberi oldu yani :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Orçun İnce

Katılmıyorum..

Gayet başarılı ve seri..

S modundan bahsetmiyorum bile..

seri olmasına kimsenin bir lafı yok. ring testlerine yada adac tarzı bir siteye girerseniz neden dediğimi anlarsınız. ring'i dsg ile bir de manuel ile dönmüşler örnek 15 saniye fark var. pist ortalama 7-8 dakika civarı sürüyor. dsg kesinlikle pist kullanımına uygun değil, yazılımdan dolayı motor freni yapmanız çok zor. eğer rolling yapıyorsanız dsg ile kral olabilirsiniz evet, ama pistte değil. arabanın şahlanmasının ise dsg ile alakası yok. bu dediklerim 7 ileri için olanlar.

6 ileri için diyecek lafım yok. tek kelimeyle şahane.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

O kadar mest ettiyse büyük ihtimal 140-160 filandır.

Kromajlı çift çıkış egzos ve gövde rengi tampon altı varsa 170'liktir.

müdür 140 lık tsi kullandın mı? focustan inip ona binen için o da çok feci :D ama turbo-kompresör geçişi çok hissedilir gelmişti bana. alt devirdeki o tatlı gidişi ( li kompresör devredeyken) 4 bin devir sonrası düşüşe geçiyor tabi bu düşüş kardan zarar havasında :p yoksa ivmelenme güzel.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

122 lik diğerlerini sürünce çok tırt geliyor. eğimli bi otoparktan geri geri çıkacamtım golf 140 ile. kompresör rolantide gaz veriyordu :D hiç gaza basmadan düz vites arabayı çıkarmıştım zaten o olay yetti bu araba olmuş demiştim.

mersonun 200k larda hızlanırken çıkan mekanik ses de çok feci yaa.

TSI çift besleme olduğu için değik sırf kompresör olduğu için seviyorum.

Yorum bağlantısı
Necat Ertan

Bmw'nin yeni 1 ve 3 serisinde kullandığı 8 ileri otomatik vites nasıldır acep?

Yorum bağlantısı
Orçun İnce

Bmw'nin yeni 1 ve 3 serisinde kullandığı 8 ileri otomatik vites nasıldır acep?

1 serisini çok kullandım 2 aydır, vites geçişleri güzel bence şehir içi kullanım için. ayrıca çokta ekonomikler. ama spor kullanım da tabi ki birazcık zayıf dsg'nin yaş şanzımanına göre.

Yorum bağlantısı
Fatih Ada

seri olmasına kimsenin bir lafı yok. ring testlerine yada adac tarzı bir siteye girerseniz neden dediğimi anlarsınız. ring'i dsg ile bir de manuel ile dönmüşler örnek 15 saniye fark var. pist ortalama 7-8 dakika civarı sürüyor. dsg kesinlikle pist kullanımına uygun değil, yazılımdan dolayı motor freni yapmanız çok zor. eğer rolling yapıyorsanız dsg ile kral olabilirsiniz evet, ama pistte değil. arabanın şahlanmasının ise dsg ile alakası yok. bu dediklerim 7 ileri için olanlar.

6 ileri için diyecek lafım yok. tek kelimeyle şahane.

Siz hangi pistlerde yarışıyorsunuz?

Yorum bağlantısı
Orçun İnce

Siz hangi pistlerde yarışıyorsunuz?

ayda bir izmit körfez (bol vites düşürüp, motor freni yapmak zorunda olduğumuz bir yer), ayda bir de istanbul park.

ayrıca yarışmıyoruz, test yapıyoruz :) videolara http://www.otoloji.com dan bakabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Fatih Ada

ayda bir izmit körfez (bol vites düşürüp, motor freni yapmak zorunda olduğumuz bir yer), ayda bir de istanbul park.

ayrıca yarışmıyoruz, test yapıyoruz :) videolara http://www.otoloji.com dan bakabilirsiniz.

Siz kullanıyor musunuz bu testlerde?

Yorum bağlantısı
Orçun İnce

Siz kullanıyor musunuz bu testlerde?

dönüşümlü olarak iki pilot kullanıyor, biri ben biri Berk Sarıoğlu (aynı zamanda F1 yorumcusu). ipad'iniz var ise automaster mag yazarsanız 6 adet pist videosu ve pist sonrası söyleşilerimize ulaşabilirsiniz daha aydınlatıcı olur :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Katılmıyorum sana. Bozuldumu yine 5-10k lardan bahsediyoruz.

Klasik 4 ilerinin nesi eksik... Onu geliştirmeliler bence...

4 klasik olanlar çok yakıyor vites geçişlerini hissettiriyor.

tamir masrafı aşırı olmasın (ki aslında değil sonuçta basit iki balata ve bir kontrol kartı) robotize şanzıman en iyisidir. Yokuş manevra modu felan gibi bir modun düğme ile seçilmesi lazım.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

DSG'nin tamir masrafları düşer mi hocam sizce?

DSG'nin tamir masraflarının düşmesi için benzer şanzımanların diğer firmalarda da yaygın olarak kullanılmaya başlaması gerek. Yoksa tamir fiyatı yüksekliğinin sebebi gerçekten maliyet değildir.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

DSG'nin tamir masrafları düşer mi hocam sizce?

vw uzun süre kullanırsa o şanzımanı paralel ithalata parçası ve servisten ayrılan ustası vs ile ( tabi servisteki usta tamir ediyorsa şanzımanı) işcilik ve parça fiyatı düşer diye düşünüyorum. çünkü sıfır şanzıman kaç para diye bakınca bizim klasik şanzımanın servis fiyatı 8-9bin tl gözüküyor. ama revizyon için 1.5-2 lira alıyorlar diye biliyorum. hatta eski şanzımanını verip revziyonlusunu veren yerler bile duydum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...