Berkay Doğan 8 Haziran 2019 Paylaş 8 Haziran 2019 Herkese merhabalar, 2009 model focus 1.6 benzim&LPG li aracımı yaklaşık 2 ay önce aldım. Bugüne kadar 5.000 km yaptım. Seyir halindeyken aracım bir sarsıntıdan sonra motor sistem arızası- Hız sınırlama Kipi uyarısı vermeye çalıştı . Gaza yüklendiğimde gaz yemedi hantallaştı. Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda bir sorun olmadı. Bu sorunu bir haftadır tekrarlıyor ne zaman nerede yapacağı belli olmuyor. Forumdaki bu konuya ilişkin konu başlıklarını inceledim gösterge panelini söktüm lehimlerini kontrol ettim herhangi bir problem yok. Bulunduğum semtteki bir ustaya götürdüm araca bindi direksiyonun sol alt tarafından bir cihaz bağladı beraber tur attık cihaz herhangi bir hata kodu bulamadı. Usta sadece baskı balatamın kısa bir süre sonra değişmesi gerektiğini söyledi. Gösterge panelini söküp taktıktan sonra test ekranında dtc #1 d900 kodlu hatayı vermeye başladı. Aracım 105.000 km de yardımcı olursanız çok sevinirim ... Yorum bağlantısı
ibrahim Olkun 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Akününde yaptığını duydum bir kontrol edilmesinde fayda vardır Yorum bağlantısı
İhsan Yıldırım 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 10 saat önce, Berkay Doğan yazdı: Herkese merhabalar, 2009 model focus 1.6 benzim&LPG li aracımı yaklaşık 2 ay önce aldım. Bugüne kadar 5.000 km yaptım. Seyir halindeyken aracım bir sarsıntıdan sonra motor sistem arızası- Hız sınırlama Kipi uyarısı vermeye çalıştı . Gaza yüklendiğimde gaz yemedi hantallaştı. Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda bir sorun olmadı. Bu sorunu bir haftadır tekrarlıyor ne zaman nerede yapacağı belli olmuyor. Forumdaki bu konuya ilişkin konu başlıklarını inceledim gösterge panelini söktüm lehimlerini kontrol ettim herhangi bir problem yok. Bulunduğum semtteki bir ustaya götürdüm araca bindi direksiyonun sol alt tarafından bir cihaz bağladı beraber tur attık cihaz herhangi bir hata kodu bulamadı. Usta sadece baskı balatamın kısa bir süre sonra değişmesi gerektiğini söyledi. Gösterge panelini söküp taktıktan sonra test ekranında dtc #1 d900 kodlu hatayı vermeye başladı. Aracım 105.000 km de yardımcı olursanız çok sevinirim ... Öncelikle bir yetkili servise götürün arıza tespiti yaptırın sonrasında dışarıda özel bir ford servisine arızayı yaptırın yoksa sanayide deneme yanılma ile çok canınız yanabilir Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Focus 2 araclarda ve mondeolarda gosterge tablosu arizalari yasaniyor. Bende yasadim. Oncelikle bununla ilgili youtube ta bir cok video bulunmakta. Bu videolari izleyerek ayni ariza olup olmadigina karar verin. Eger gosterge tablosu arizasi olduguna kanaat getirirseniz Bursa icin size birkac oneri sunabilirim. Ben 2 yil once 200 tl ye yaptirmistim. Durumunuz bu arizaya uymuyorsa kesinlikle yetkili servise gidip ariza tespiti yaptirin. 1 Yorum bağlantısı
Berkay Doğan 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 3 saat önce, ibrahim Olkun yazdı: Akününde yaptığını duydum bir kontrol edilmesinde fayda vardır Abi Akü ölçtüğümde 10 v civarı çıkıyor marş basarken 8 V a kadar düşüyor ancak rölantide çalışırken 12 V 44 dakika önce, İhsan Yıldırım yazdı: Öncelikle bir yetkili servise götürün arıza tespiti yaptırın sonrasında dışarıda özel bir ford servisine arızayı yaptırın yoksa sanayide deneme yanılma ile çok canınız yanabilir Kesinlikle haklısınız 36 dakika önce, Mustafa Erkan yazdı: Focus 2 araclarda ve mondeolarda gosterge tablosu arizalari yasaniyor. Bende yasadim. Oncelikle bununla ilgili youtube ta bir cok video bulunmakta. Bu videolari izleyerek ayni ariza olup olmadigina karar verin. Eger gosterge tablosu arizasi olduguna kanaat getirirseniz Bursa icin size birkac oneri sunabilirim. Ben 2 yil once 200 tl ye yaptirmistim. Durumunuz bu arizaya uymuyorsa kesinlikle yetkili servise gidip ariza tespiti yaptirin. Videoları çok inceledim abi bi umut söktüm paneli kontrol ettim ama bir problem gözükmüyor . Elektrikçi de gördü lehimlerde bir sıkıntı yok dedi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Akü voltajlari normal değil, boşta 12.5 üstü olmalı, araç çalışırken 13.8, dizelde 14 üstü oluyor. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Aracınızdaki arıza muhtemelen ateşleme arızası. Akü voltajı düşük bu doğru. Bir de mutlaka buji ve bobinlere baktırmalısınız. Bobin arızası hantallaşma ve sarsıntı yapar. Yorum bağlantısı
Berkay Doğan 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 En kısa zamanda servise gidicem akü ve bujiler mantıklı . Aracın 100.000 bakımı da yapılmamış bugün öğrendim. Dtc #1 d900 kodlu hata hakkı da bilginiz var mı araştırdım ama net bir şey bulamadım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 7 saat önce, Berkay Doğan yazdı: Abi Akü ölçtüğümde 10 v civarı çıkıyor marş basarken 8 V a kadar düşüyor ancak rölantide çalışırken 12 V bir gariplik var bunda, 10V ta marş basmamalı, basarken de 8 e düşüyorsa akü ömrünün doldurmuş. Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 Aynı model bir araç bulup (benzinli focus 2,5) gösterge panelini değiştirin. Sorununuz göstergeden, aynı sorunu yaşadım. On 09.06.2019 at 01:49, Berkay Doğan yazdı: Herkese merhabalar, 2009 model focus 1.6 benzim&LPG li aracımı yaklaşık 2 ay önce aldım. Bugüne kadar 5.000 km yaptım. Seyir halindeyken aracım bir sarsıntıdan sonra motor sistem arızası- Hız sınırlama Kipi uyarısı vermeye çalıştı . Gaza yüklendiğimde gaz yemedi hantallaştı. Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda bir sorun olmadı. Bu sorunu bir haftadır tekrarlıyor ne zaman nerede yapacağı belli olmuyor. Forumdaki bu konuya ilişkin konu başlıklarını inceledim gösterge panelini söktüm lehimlerini kontrol ettim herhangi bir problem yok. Bulunduğum semtteki bir ustaya götürdüm araca bindi direksiyonun sol alt tarafından bir cihaz bağladı beraber tur attık cihaz herhangi bir hata kodu bulamadı. Usta sadece baskı balatamın kısa bir süre sonra değişmesi gerektiğini söyledi. Gösterge panelini söküp taktıktan sonra test ekranında dtc #1 d900 kodlu hatayı vermeye başladı. Aracım 105.000 km de yardımcı olursanız çok sevinirim ... Yorum bağlantısı
Berkay Doğan 18 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2019 Bugün aracımı 3 farklı yerde cihaza soktum kelebek A ve B sensörleri hatalı olabilir. Aralıklı hata olarak çıktı. Hatayı sildirip tekrar birkaç tur attım yine aynı arıza (motor arızası-hız sınırlama kipi) belirdi ekranda. Kelebek boğazını temizledik birkaç saat hata vermedi ama sonra yine hüsran ekranda yine aynı hata belirdi.. İstanbul da gitmemi önerebileceğiniz bir usta var mıdır veya çözüme yönelik fikirleriniz varsa duymak istiyorum. Saygılar.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts