Sezgin Yılmaz 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 Arkadaşlar merhaba , Türkiye ye gelince arabanin ariza lambasini yandığını gördüm arac cekisinde de belirgin sekilde düşüş vardi. Obd ye bağladım p0141 arizasini gördüm sildim. Akü kutup basini geceden soktuk sabah takip yola ciktim araci 2 hafta benzinde kullanayim dedim arıza isigi yine yandi . Obd ye tekrar baktım ayni ariza . 2. Oksijen sensörü gecen sene değişmişti ve sorunsuz kullaniyorduk anlam veremedim kat kontrol u yaptirdim ici parcalanmis kum gibi olmus yeni kat taktirdim bu gun biraz kullandım aracin çekişi duzeldi fakat yine ayni arizayi verdi. Sensor ölçümlerini ekliyorum ne yapmam gerekiyor? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 İkinci sensörün ısıtıcısı arızalı diyor. Sensör ölçülebilir parça. Çıkarıp denesene dışarıda. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 Siz yokken arac kullaniliyormuydu? yoksa yatan bir arac mi? 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 Bizim cruzede ayni arizadan muzdarip. Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 13 Haziran 2019 Yazar Paylaş 13 Haziran 2019 Siz yokken arac kullaniliyormuydu? yoksa yatan bir arac mi?5 ayda 500 km yapmış babam İkinci sensörün ısıtıcısı arızalı diyor. Sensör ölçülebilir parça. Çıkarıp denesene dışarıda. Abi söküp gelicem ingiliz çayı eşliğinde beraber bakariz [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 2 dakika önce, Sezgin Yılmaz yazdı: 4 dakika önce, Alpay Sumer yazdı: Siz yokken arac kullaniliyormuydu? yoksa yatan bir arac mi? 5 ayda 500 km yapmış babam Yakit beklemis tortu vs Dusmus diye dusundum ondan sordum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 1 saat önce, Sezgin Yılmaz yazdı: 5 ayda 500 km yapmış babamAbi söküp gelicem ingiliz çayı eşliğinde beraber bakariz İstersen elin boş gel. Portif çatalı ile bişey denerim artık 1 Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 13 Haziran 2019 Paylaş 13 Haziran 2019 Ohmmetre ile 1 ve 2 pin arasindaki omaji olcebilirsin ilk basta 1ve2 numarali pinler isitici icindir ve ortalama 7-8 ohm olmasi lazimdir. Sayet omaj iyi ise sigorta kutusundan pre catalyst sigortasini bulup kontrol edebilirsin benimkinde 18 numaraydi 10 yada 20 amper hatirlamiyorim ayni dert basima gelmisti:). Yanliz dikkat cekmek istedigim iki onemli husus var. Lambdasonde sokulurken her zaman eksi kutubu bosa almalisiniz cunku her zaman canli +12 mevcuttur ayrica febi gibi orta sinif urunler orjinali kadar kaliteli degildir. Zamanla isitici rezistansi sase almis olabilir sigortayi attirmis olabilir vs.. orjinalide bosch markadir baska marka onermiyorim kesinlikle. Ayrica kodu once silin sonra akuyu sokun sonra soketleri sensoru sigortayi kontrol edin. Yarim saat icinde yakmazsa lambayi sansilisin. Sensore purmuz yardimi ile sicak şok islemi yapmaktada fayda var 4 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Haziran 2019 Paylaş 14 Haziran 2019 emanet 1.6 jetta da benzer birşey olmuştu. sensörü değiştirmiştim yine olay tekrar etmişti. ne yazıkki bizde problem ECU daydı. Tamir oldu sonrasında. Yorum bağlantısı
Enes Ayan 14 Haziran 2019 Paylaş 14 Haziran 2019 16 saat önce, Halil ibrahim Oruc yazdı: Ohmmetre ile 1 ve 2 pin arasindaki omaji olcebilirsin ilk basta 1ve2 numarali pinler isitici icindir ve ortalama 7-8 ohm olmasi lazimdir. Sayet omaj iyi ise sigorta kutusundan pre catalyst sigortasini bulup kontrol edebilirsin benimkinde 18 numaraydi 10 yada 20 amper hatirlamiyorim ayni dert basima gelmisti:). Yanliz dikkat cekmek istedigim iki onemli husus var. Lambdasonde sokulurken her zaman eksi kutubu bosa almalisiniz cunku her zaman canli +12 mevcuttur ayrica febi gibi orta sinif urunler orjinali kadar kaliteli degildir. Zamanla isitici rezistansi sase almis olabilir sigortayi attirmis olabilir vs.. orjinalide bosch markadir baska marka onermiyorim kesinlikle. Ayrica kodu once silin sonra akuyu sokun sonra soketleri sensoru sigortayi kontrol edin. Yarim saat icinde yakmazsa lambayi sansilisin. Sensore purmuz yardimi ile sicak şok islemi yapmaktada fayda var +1 Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 14 Haziran 2019 Yazar Paylaş 14 Haziran 2019 Ohmmetre ile 1 ve 2 pin arasindaki omaji olcebilirsin ilk basta 1ve2 numarali pinler isitici icindir ve ortalama 7-8 ohm olmasi lazimdir. Sayet omaj iyi ise sigorta kutusundan pre catalyst sigortasini bulup kontrol edebilirsin benimkinde 18 numaraydi 10 yada 20 amper hatirlamiyorim ayni dert basima gelmisti:). Yanliz dikkat cekmek istedigim iki onemli husus var. Lambdasonde sokulurken her zaman eksi kutubu bosa almalisiniz cunku her zaman canli +12 mevcuttur ayrica febi gibi orta sinif urunler orjinali kadar kaliteli degildir. Zamanla isitici rezistansi sase almis olabilir sigortayi attirmis olabilir vs.. orjinalide bosch markadir baska marka onermiyorim kesinlikle. Ayrica kodu once silin sonra akuyu sokun sonra soketleri sensoru sigortayi kontrol edin. Yarim saat icinde yakmazsa lambayi sansilisin. Sensore purmuz yardimi ile sicak şok islemi yapmaktada fayda var Aküyú söküp eski sensoru taktim , bi tur attim şimdilik sorun yok fakat obd de 2. Sensörü bir türlü torque programinda hereketli olarak göremedim Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 14 Haziran 2019 Paylaş 14 Haziran 2019 57 dakika önce, Sezgin Yılmaz yazdı: Aküyú söküp eski sensoru taktim , bi tur attim şimdilik sorun yok fakat obd de 2. Sensörü bir türlü torque programinda hereketli olarak göremedim ForScan ile bak bi de. Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 15 Haziran 2019 Paylaş 15 Haziran 2019 2. Sensorun dogrudan yakit tuketimine , fakir-zengin karisimina etkisi yoktur. Tek gorevi katalizore giren cO2 miktari cikistada ayni ise katalizor kimyasal olarak islevini yerine getirmedigini ve bunu kullaniciya soyleyerek kat degisimi yada revizyon zamani geldigini ikaz eder. Ayrica icindeki seramik yapisi geregiyle 300-400 dereceye ulasmadan sensor gorevini yerine getiremez o sebebten isitici sayesinde sensor daha cabuk calisma sicakligina ulasir. Senin gonderdigin grafikler muhtemelen egzos sogukken yakalanmis olabilir. Zaten sensor 2nin voltaj degerleri her zaman sabittir. Ne zamanki kat islevini yerine getiremezse o zaman voltaj degerleri degismeye baslar. Muhtemelen senin sensorun rezistansi ilk etapta verimli isiyi saglayamiyor bu ecu ,sigorta, sensor ,baglantilar ve kat'dan da yapabilir. Sensor 2 arizasi varsa cokta takmayin kafaya. Motor uyari lambasiyla arkadas olmaya calisin😌 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Haziran 2019 Paylaş 15 Haziran 2019 Şimdi, Halil ibrahim Oruc yazdı: 2. Sensorun dogrudan yakit tuketimine , fakir-zengin karisimina etkisi yoktur. Tek gorevi katalizore giren cO2 miktari cikistada ayni ise katalizor kimyasal olarak islevini yerine getirmedigini ve bunu kullaniciya soyleyerek kat degisimi yada revizyon zamani geldigini ikaz eder. Ayrica icindeki seramik yapisi geregiyle 300-400 dereceye ulasmadan sensor gorevini yerine getiremez o sebebten isitici sayesinde sensor daha cabuk calisma sicakligina ulasir. Senin gonderdigin grafikler muhtemelen egzos sogukken yakalanmis olabilir. Zaten sensor 2nin voltaj degerleri her zaman sabittir. Ne zamanki kat islevini yerine getiremezse o zaman voltaj degerleri degismeye baslar. Muhtemelen senin sensorun rezistansi ilk etapta verimli isiyi saglayamiyor bu ecu ,sigorta, sensor ,baglantilar ve kat'dan da yapabilir. Sensor 2 arizasi varsa cokta takmayin kafaya. Motor uyari lambasiyla arkadas olmaya calisin😌 Arabanin bozuk termostadi yuzunden çalişma sicakliğina ulaşamiyoruz. Bu sebebden araba bu hatayi verirmi. Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 15 Haziran 2019 Yazar Paylaş 15 Haziran 2019 2. Sensorun dogrudan yakit tuketimine , fakir-zengin karisimina etkisi yoktur. Tek gorevi katalizore giren cO2 miktari cikistada ayni ise katalizor kimyasal olarak islevini yerine getirmedigini ve bunu kullaniciya soyleyerek kat degisimi yada revizyon zamani geldigini ikaz eder. Ayrica icindeki seramik yapisi geregiyle 300-400 dereceye ulasmadan sensor gorevini yerine getiremez o sebebten isitici sayesinde sensor daha cabuk calisma sicakligina ulasir. Senin gonderdigin grafikler muhtemelen egzos sogukken yakalanmis olabilir. Zaten sensor 2nin voltaj degerleri her zaman sabittir. Ne zamanki kat islevini yerine getiremezse o zaman voltaj degerleri degismeye baslar. Muhtemelen senin sensorun rezistansi ilk etapta verimli isiyi saglayamiyor bu ecu ,sigorta, sensor ,baglantilar ve kat'dan da yapabilir. Sensor 2 arizasi varsa cokta takmayin kafaya. Motor uyari lambasiyla arkadas olmaya calisin[emoji18] Eski sensöru taktim 100 km yol yaptım su anda sorun yok çok şükür, kat değişimi de yapildi icerisinde kum var gibi ses geliyor.kapali garajda arac calisirken genzi yakan bir koku oluyordu oda gitti değişim sonrasi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Haziran 2019 Paylaş 15 Haziran 2019 Genzi yakan koku genelde antifriz mensei li oluyordu bilemedim simdi🤔 Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 15 Haziran 2019 Paylaş 15 Haziran 2019 2 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Arabanin bozuk termostadi yuzunden çalişma sicakliğina ulaşamiyoruz. Bu sebebden araba bu hatayi verirmi. Salinan egzos gazinin sicakligi, motor blogunun sicakligindan bagimsizdir etken gostermez Bir saat önce, Sezgin Yılmaz yazdı: 2 saat önce, Halil ibrahim Oruc yazdı: 2. Sensorun dogrudan yakit tuketimine , fakir-zengin karisimina etkisi yoktur. Tek gorevi katalizore giren cO2 miktari cikistada ayni ise katalizor kimyasal olarak islevini yerine getirmedigini ve bunu kullaniciya soyleyerek kat degisimi yada revizyon zamani geldigini ikaz eder. Ayrica icindeki seramik yapisi geregiyle 300-400 dereceye ulasmadan sensor gorevini yerine getiremez o sebebten isitici sayesinde sensor daha cabuk calisma sicakligina ulasir. Senin gonderdigin grafikler muhtemelen egzos sogukken yakalanmis olabilir. Zaten sensor 2nin voltaj degerleri her zaman sabittir. Ne zamanki kat islevini yerine getiremezse o zaman voltaj degerleri degismeye baslar. Muhtemelen senin sensorun rezistansi ilk etapta verimli isiyi saglayamiyor bu ecu ,sigorta, sensor ,baglantilar ve kat'dan da yapabilir. Sensor 2 arizasi varsa cokta takmayin kafaya. Motor uyari lambasiyla arkadas olmaya calisin Eski sensöru taktim 100 km yol yaptım su anda sorun yok çok şükür, kat değişimi de yapildi icerisinde kum var gibi ses geliyor.kapali garajda arac calisirken genzi yakan bir koku oluyordu oda gitti değişim sonrasi Cig yakit ve kat vazifesi gorulmemis egzos kokusu birbirine yakindir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts