Önder Özcan 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 20/50 koyduk dememiş ki arkadaş, bosch car serviste bakım yaptırmış ya 5/20 ya 5/30 konuluyordu demiş, ve oranın başjka yağ koyma dediğini söylemiş. 20/ 50 diyen özel ford servisiymiş Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 5w20 canlı görmedim desem Surda sanayinin 10w40 yerine 5w30 koyma alışkanlığı bile yeni Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Keşke çıkma bir motor baksaydınız.1.0 ecobostlar çok sıkıntılıdır revizyonu pek randımanlı olmuyor.Yağın icinde çalışan kayışlar genelde değişimi teferruatlı oldugu icin pek yapılmaz.Connectler bu kayış işinde kompedandır. Yorum bağlantısı
Özgür Demir. 20 Haziran 2019 Yazar Paylaş 20 Haziran 2019 (düzenlendi) B-max 1 yıldır bende ve 2 defa 15.000 bakımını yaptırdım. Tüm bakımlarda yağ veya diğer aksamlar orjinal kullandım. Hatta sileceklerini bile orjinal takım. Revizyonla alakalı motor İstanbulda incelendi ve oradan gelen rapora göre revizyon kararı verdik. Çünkü çıkma motorun ne durumda olduğu veya ne kadar hor kullanıldığı belli olmaz dediler. Bu şekilde motor yeni haline döndürülecek diye bunu tetcih ettim. Aracın tüm işlemleri bitince bir rapor alıp hukuki süreç başlatacağım. Bununla ilgili avukatla görüştük. Umarım başarılı oluruz. Biraz önce Ford Müşteri Hizmetlerini aradım ve aracımın triger değişiminin 9 yıl/135.000 KM olduğunu, hangisi önce dolarsa ona göre değişim olacağını teyit ettiler. 20 Haziran 2019 tarihinde Özgür Demir. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 9 yıl dayanan kayış nerede varmış ya. Kim hazırlamış o tabloyu, merak içindeyim. Çok geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 Bütün bakımların orijinal parça ve uygun yağ ile yapıldığını belgelemeniz lazım, ayrıca yağ lambası yanarken yürüdüğünüz için sizde de büyük kusur var bence. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 20 Haziran 2019 Paylaş 20 Haziran 2019 arac 2013 model ve bir yildir sizde 5 yil baskasindaydi satin aldiginiz arkadastan bakim faturalarini istedinizmi mesela ben araba alirken ilk faturalari sorarim kayis normal sartlarda on yil dayanir ben fiesta v in kayisini 10 yil 145 binde degistirdim simdiki icinde bakim kitapcigida 10 yil 180 bin diyordu yanlis hatirlamiyorsam Yorum bağlantısı
Özgür Demir. 21 Haziran 2019 Yazar Paylaş 21 Haziran 2019 Mustafa Cerci yazdı: arac 2013 model ve bir yildir sizde 5 yil baskasindaydi satin aldiginiz arkadastan bakim faturalarini istedinizmi mesela ben araba alirken ilk faturalari sorarim kayis normal sartlarda on yil dayanir ben fiesta v in kayisini 10 yil 145 binde degistirdim simdiki icinde bakim kitapcigida 10 yil 180 bin diyordu yanlis hatirlamiyorsam Aracı galeriden aldım. Geçmişe dönük bir bilgi belge yoktu maalesef. Sadece aracın satış faturası var elimde. Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 25 Haziran 2019 Paylaş 25 Haziran 2019 Özgür Demir. yazdı: Aracı galeriden aldım. Geçmişe dönük bir bilgi belge yoktu maalesef. Sadece aracın satış faturası var elimde. varmi bir gelisme? Yorum bağlantısı
Özgür Demir. 27 Haziran 2019 Yazar Paylaş 27 Haziran 2019 Mustafa Cerci yazdı: varmi bir gelisme? Motorun revizyonları tamamlanmış. Yapılan testte motorun üst silindir kapağında da çatlak çıkmış. Kapak bekliyordular. Yarın yetiştirebilirlerse aracı alacağım inşallah. Daha sonra fatura ve alacağım rapor ile avukat Ford'a yazı yazacak. Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek 20 Ağustos 2019 Paylaş 20 Ağustos 2019 günaydın, son durum nedir? problemler giderildi mi ? Yorum bağlantısı
Birol Yılmazer 22 Eylül 2019 Paylaş 22 Eylül 2019 Benim de 2013 1.5 dizel Manuel bmax aracım var. Aracı sıfır km ben aldım ve ilk sahibiyim. Aracım 75bin kmde ve triger kayışı değiştirmedim. Yazdıklarınızı okuyunca korktum ve en kısa zamanda triger kayışı değiştireceğim. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül 2019 Paylaş 22 Eylül 2019 yaza denk gelmiş görmemiştim. bu motor ilk lanse edildiğinde o yağlı tirger kayışını merak ediyordum. kötüymüş. grup muafiyeti kanunu konusu geçmiş, çok az bilinen bir konu, yetkilerin de bilip bilmemezliğe geldiği konu, 2007 de servis bülteni var olduğu için tüm servilserin bilmesi gerken ama çamura batırdığu konu. grup muafiyeti kısaca şu: garantiyi ilgilendirir 1. aracı aldım manyağım hiç nakım yaptırmadım, garanti süresince bakım parçalarını ilgilendirmeyen mesela teyp ,n garantisi düşmez 2. aracı aldım yetkili servise gitmeyeceğim, özel herhangi bir servise giderim, orjinal ford ! parçası ile bakımı yaparım, faturasını torpidoya koyarım garantim etklinemz 3. aracı aldım kendim becerikliyim bakımı orj ford parça ve faturası ile kendim yaparım garanti etkilenmez. bosch kendi parçasını kullnır o yüzden bunlara uymaz Yorum bağlantısı
Recommended Posts